דרום תל אביב הישן הופך למרכז הלוהט החדש של תל אביב

עודכן 23 ספטמבר, 2018

בסוף שנות התשעים היתה שכונת פלורנטין עזובה ומוזנחת. פחות מעשור לאחר מכן, הפכה השכונה ל"סוהו" של תל אביב.

דירות לופט מדליקות, שמתאימות לשותפים או לדייר יחיד, מוצעות באזור במחירים גבוהים עד פי שלושה ויותר, ביחס למחירי הדיור בשכונה רק כמה שנים קודם לכן. מסביב, צמחו עשרות בתי עסק לשירות קהילת הדיירים החדשה – מסעדות, אזורי בילוי ומועדונים, חנויות ומרכולים, ועוד המון. מי שזיהה את הפוטנציאל בזמן – הרוויח בגדול, עם נכסי נדל"ן שהתשואה עליהם היתה מעבר לכל דמיון.

 

היום, אנחנו רואים את אותו גל של התפתחות מתרחב לכיוון שכונות נוספות באזור דרום תל אביב, אשר סבל אולי מהזנחה של העירייה אולם תכניות טיפוח ופיתוח מרובות מצביעות באופן ברור על הכיוון – השכונות שמסביב לפלורנטין הולכות להיות הדבר הגדול הבא.

 

והפעם, אנחנו רוצים לספר לכם על פרוייקט ייחודי ברחוב חזנוביץ', במרחק של דקות ספורות בהליכה משכונת פלורנטין המדוברת. הפרוייקט, באזור רחוב צ'לנוב, מצטרף לרשימה ארוכה של מעל 50 פרוייקטים באזור "מתחם העלייה", הנמצאים כבר בשלבי אישורים אחרונים או בנייה – והוא זוכה לפופולאריות, לא רק בשל סטנדרט הבנייה הגבוה והמפרט המפנק – אלא גם בשל המיקום המנצח שלו, שמשקיעים רבים מזהים בו פוטנציאל לתשואה גבוהה.

 

התאמה להשקעה פרוייקט תלויה במספר גורמים, כמו אם זהו הנכס הראשון שלך או שמא יש לך נכסים נוספים. מעל 1,598 כבר ביצעו בדיקת התאמה לפרוייקט, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להשקעה בדירה בתל אביב על ידי בחירת הסטטוס הנכסים הנדל"נים שלך:

 

בין אם אתם מחפשים בית שיקי באזור הכי מתחדש בתל אביב, או בין אם אתם מחפשים השקעה מניבה שהתשואה עליה תהיה הרבה יותר מהתשואה החלומית של השקעה בנדל"ן, בדרך כלל בחו"ל, של 10% ויותר – כדאי שתכירו את פרוייקט חזנוביץ' 10-12, מהפרויקטים הבולטים של דרום תל אביב המתחדשת.

 

פרוייקט חזנוביץ'
פרוייקט חזנוביץ' 10-12 מציע כתשעים דירות בוטיק בדרום המתחדש של תל אביב, במרחק הליכה משכונת פלורנטין. הדירות בסטנדרט בנייה גבוה, עם חניה תת קרקעית, בריכות פרטיות לדירות הגג וגינות פרטיות לגינות הגן

 

פינה של כפר עם נוף אורבני

שתי ענקיות הייזום בתחום הבנייה בישראל, קבוצת יובלים וחברת אקזיט, הן החברות האחראיות על פרוייקט היוקרה ברחוב חזנוביץ', אשר תוכנן באופן מדוקדק לספק אווירת חיים כפרית, שקטה ושלווה כשהקצב האורבני ונופי העיר משתקפים מחלונות הבית. כך, תוכנן הפרוייקט להכיל שני בנייני בוטיק בני שש ושבע קומות בלבד, בהם בסה"כ 91 דירות בנות שניים עד ארבעה חדרים. אחד המאפיינים הייחודיים בפרוייקט הוא התכנון הסביבתי שלו – שני הבניינים יקומו שביניהם מדרחוב שקט ומדשאות ירוקות לטובת דיירי השכונה. האזורים המרוצפים, הגינות ואזורי המנוחה והקהילה, תוכננו על ידי האדריכל גידי בר אוריין, על מנת לאפשר לדיירים את האינטימיות, הקהילתיות והשלווה בין גבולות השכונה – כשמעבר לגבולות השכונה, העיר התוססת, באזור צעיר ומתחדש במיוחד.

 

דירות בוטיק שמושכות קהל הומוגני

החל ממראה החוץ של הבניינים וכלה בפרטים הקטנים שבתוך הדירות, הפרוייקט מציע רמת גימור מפנקת. בין השאר, תמצאו במפרט הבנייה דלתות פנים וחוץ מעוצבות, ריצוף גרניט פורצלן 60X60, מערכת מזגן מיני מרכזי בדירה, ועוד. המפרט הגבוה, המיקום המצויין והגב הכלכלי החזק של החברות הבונות, מושכים אוכלוסיה חזקה לפרוייקט, כך שמספר הדירות שעוד מוצעות למכירה בפרוייקט מצומצם, והאכלוס צפוי עד סוף השנה (2018) – כמעט באופן מיידי לאחר הרכישה.

 

דירות בוטיק
ממראה החוץ של הבניינים ועד הפרטים הקטנים בתוך הדירות – הפרוייקט מציע רמת גימור מפנקת

 

מה צפוי לקרות ב"מתחם העלייה"?

אזור הרחובות שמסביב לפרוייקט חזנוביץ' 10-12 צפוי להשתנות באופן משמעותי בשנים הקרובות: קירוי נתיבי איילון במרחק לא רב מהאזור יוסיף ריאות ירוקות ושטחי ציבור, פנאי ובילוי; השוק הנטוש של רחוב העלייה מתוכנן להפוך קאנטרי קלאב שוקק חיים ולצידו מתחם מגורים בוטיקי ופארק רחב ידיים; המתחם קרוב לקווי הרכבת הקלה (הקו הסגול והקו הירוק) הצפויה להתחיל לפעול בתוך כחמש שנים; ובאזור שוק לוינסקי אפשר כבר עכשיו למצוא אפשרויות לבילוי, בתי אוכל מקומיים, וכמובן שוק תוסס לרכישת פירות, ירקות, תבלינים, והרבה יותר – במרחק הליכה.

 

המחירים? שפויים

המיקום המנצח של פרוייקט חזנוביץ' 10-12 הוא הרבה יותר מאשר רק מוצלח, עם פוטנציאל התחדשות אדיר ועשרות פרויקטים שכבר מעשירים את האזור המכונה "מתחם העלייה", שעיריית תל אביב מטפחת אותו כחלופה אטרקטיבית למגורים עבור לצעירי העיר, למשפחות צעירות ולסטודנטים. בנוסף לכל אלה, הוא מציע טווחי מחירים של הדרום הישן של תל אביב, עם דירות יוקרה במחיר התחלתי של 2.64 מיליוני שקלים. שימו לב הצעת המכר התעדכנה. שלמו רק 50% מערך הדירה ותיכנסו מיד (מגורים או השכרה) ושלמו את היתרה רק בעוד שנתיים.

 

התאמה להשקעה פרוייקט תלויה במספר גורמים, כמו אם זהו הנכס הראשון שלך או שמא יש לך נכסים נוספים. מעל 1,598 כבר ביצעו בדיקת התאמה לפרוייקט, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להשקעה בדירה בתל אביב על ידי בחירת הסטטוס הנכסים הנדל"נים שלך:

 

התאמה נדל"ן בדרום תל-אביב
אורית ברמן
בדוק אם אתה מתאים לפרוייקט נדל"ני בדרום תל-אביב
האם כבר יש לך נכס נדל"ן?