הודעה חשובה: זאת הבדיקה שיכולה לחסוך עד עשרות אלפי ש"ח בשנה לישראלים שחסכו מעל 100 אלף ש"ח

עודכן 19 מרץ, 2024

מתי בפעם האחרונה בדקתם כמה אתם מפסידים בקרן ההשתלמות שלכם? אלפי ישראלים הצליחו לשפר את הביצועים של התשואות בקרנות שברשותם ולהוזיל את דמי הניהול וחסכו עד עשרות אלפי שקלים יותר – בלי אותיות קטנות, בלי תהליך בירוקרטי מסובך ובלי אבדן זכויות. 

[לחצו כאן כדי לבדוק באופן מיידי אפשרות להוזלת דמי ניהול ושיפור ביצועים בקרנות שלכם]

קרן השתלמות היא ממוצרי החיסכון הפופולאריים בישראל. אבל חשוב לדעת כי מי שלא בוחר את קרן ההשתלמות שלו בתשומת לב מאבד אלפי שקלים לאורך חיי הקרן בגלל תשלום דמי ניהול גבוהים. אם אתם לא יודעים כמה דמי ניהול אתם משלמים על קרן ההשתלמות שלכם – המאמר הזה הוא עבורכם. הרפורמה בניוד מוצרי החיסכון בישראל מאפשרת לכם להעביר את קרן ההשתלמות שלכם תחת תנאים, עמלות, ושיעורי דמי ניהול משופרים. בתי ההשקעות מוכנים לעשות הרבה כדי שתעבירו את קרן ההשתלמות שלכם אליהם.

 

זכאות להוזלת דמי הניהול תלויה במספר גורמים, כמו ותק קרן ההשתלמות. מעל 31,317 ישראלים כבר ביצעו בדיקת זכאות להוזלת דמי הניהול, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת זכאות להוזלת דמי הניהול בקרן ההשתלמות על ידי בחירת מספר השנים שיש לך קרן השתלמות:

 

קרן השתלמות – מוצר חיסכון אטרקטיבי במיוחד

קרן השתלמות היא מוצר חיסכון לטווח ארוך, המעניק הטבות מס ומאפשר השתתפות של המעביד (עבור שכירים) בחיסכון, כמו ביטוח מנהלים או חיסכון לפנסיה – רק שבניגוד למוצרים אלה, קרן השתלמות מאפשרת נזילות של כספי החיסכון, החל משש שנים לאחר תחילת החיסכון.

 

כשאנחנו עומדים על סף בחירת עבודה חדשה או חתימה על הסכם עבודה הכולל הפקדות לקרן השתלמות, לא תמיד אנחנו מוצאים את הזמן לנהל גם את הפרטים הקטנים – כמו למשל, באיזה בית השקעות תנוהל קרן ההשתלמות שלנו. לפעמים, אנחנו פועלים על פי המלצות או מפעילים בתי השקעות שחלק ממוצרי ההשקעה שלנו כבר מנוהלים בהם – וגרוע מכך, לפעמים אנחנו פשוט מקבלים את המלצות המעביד – שבחלק מהפעמים, ממליץ על קרן השתלמות מתוך אינטרס אישי או אמונה אישית – כמובן, שבמקרים כאלה לא מדובר על המלצה מקצועית שמשרתת את אינטרס החוסך מתוך היכרות עם האלטרנטיבות.

 

הידעתם? דמי הניהול בקרנות ההשתלמות בשוק, נעות בטווח עצום של עלויות – ומדובר בהוצאה משמעותית, שהוזלה שלה תהפוך את החיסכון שלכם יעיל יותר – בלי אותיות קטנות, בלי תהליך בירוקרטי מסובך ובלי אבדן זכויות. פשוט מאוד – מניידים את קרן ההשתלמות לבית השקעות שיספק לכם תנאי חיסכון טובים יותר – וחוסכים יותר. כל שתצטרכו לעשות הוא לאתר את קרן השתלמות העדיפה לכם – ולבקש ניוד. קרן ההשתלמות שלכם תועבר לבית ההשקעות שבחרתם, והשורה התחתונה להפקדה בכל חודש – תגדל.

איך מניידים קרן השתלמות וחוסכים את העלויות המיותרות?

בשנת 2008 נכנסו לתוקפן "תקנות הניוד", המאפשרות באופן גורף להעביר כספים בין שתי קרנות השתלמות (או בכלל, בין שני מוצרי חיסכון לטווח ארוך מאותו סוג). כל שתצטרכו לעשות הוא לבחור – דרך השוואה מקוונת (למשל באתר מיי גמל נט) או דרך המלצות ובירורים.

 

זכאות להוזלת דמי הניהול תלויה במספר גורמים, כמו ותק קרן ההשתלמות. מעל 31,317 ישראלים כבר ביצעו בדיקת זכאות להוזלת דמי הניהול, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת זכאות להוזלת דמי הניהול בקרן ההשתלמות על ידי בחירת מספר השנים שיש לך קרן השתלמות:

 

 

 

עינת מילר
בדוק זכאות להוזלת דמי הניהול
כמה שנים ברשותך קרן השתלמות