פתיחת הרמפה המזרחית מכביש החוף לנתניה גרמה להתפוצצות נדל"נית במרכז העיר

עודכן 10 ינואר, 2019

המשרדים והנכסים המיועדים לרכישה בפרוייקט כבר נחטפים על ידי משקיעים שזיהו את הפוטנציאל בהשקעה זו

מי שמכיר את נתניה יודע כמה חסר נדל"ן מסחרי ובמיוחד למשרדים במרכז העיר. פרויקטים שנבנים נחטפים כמעט מיידית וזאת גם לא מעט בזכות משקיעי נדל"ן צרפתיים שהחלו לחפש השקעות נדל"ן שאינן למגורים. ההתרחבות המואצת והעליה בסגנון החיים בנתניה הופכת את אותה לפנינת הנדל"ן של השרון ולמעצמת השקעות במרכז הארץ. על כך עוד מתווסף נתון משמעותי במיוחד שבשנים הקרובות נתניה צפויה להתרחב ביותר מ-60,000 יחידות דיור חדשות. יחידות משרדים במרכז העיר נתניה יהפכו להיות יקרות מזהב.

 

קבוצת "נבון גילרון" זיהתה את המגמה ופותחת לשוק פרויקט משרדים מול היכל התרבות ובית המשפט של נתניה. המחירים כעת בנקודת הזדמנות ייחודית להשקעה במשרד בסכום התחלתי של 500,000  – במחיר הזה תקבלו את המשרד ברמת גמר עם ריהוט מלא ומוכן להשכרה. זו הזדמנות שלא תחזור על עצמה.

 

התאמה להשקעה בפרויקט תלויה במספר גורמים, כמו אם זהו הנכס הראשון שלך או שמא יש לך נכסים נוספים. מעל 1,271 כבר ביצעו בדיקת התאמה לפרוייקט, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להשקעה בנתניה על ידי בחירת הסטטוס הנכסים הנדל”נים שלך:

 

 

משקיעי נדלן מסחרי
השקעה בנדל"ן מסחרי היא השקעה שמאפשרת 10% תשואה – ויותר, זוהי תשואה אגדית לכל ערוץ השקעה אחר

 

כמו בכל השקעה בנדל"ן – הכל עניין של מיקום

מתחם העירייה החדש בנתניה, הוא מתחם שתוכנן בשיתוף בין עיריית נתניה ועמותת האדריכלים הישראלית. מדובר במתחם חדשני, בלב החדש של העסקים והתרבות בעיר, שירכז אליו לא רק את משרדי העירייה החדשים – אלא גם משרדים נוספים אחרים (ביניהם לשכת רישום המקרקעין, בתי המשפט, ואפילו התחנה המרכזית במרחק של כ–350 מטרים). נגישות לצירי תנועה מרכזיים ומרחק הליכה לתחנת הרכבת הקרובה. המשמעות – שפע של לקוחות להשכרת המשרד שלכם, ושפע של עבודה כך שהמשכירים שלכם, יעדיפו חוזי שכירות ארוכי טווח.

 

 

השקעה טובה מנוהלת בשקיפות

משקיעים שכבר בחרו לרכוש משרד במתחם החדש, נהנים מטיפול מקצועי על ידי צוות אובייקטיבי – ביניהם צוות הנדסי, רואי חשבון המפיקים דו"חות תקופתיים מפורטים, וחברת ניהול מהטובות בשוק שמבטיחות שערך ההשקעה שלכם רק יעלה ויילך. המשרדים המוצעים לרכישה במתחם נרשמים בטאבו לאחר הרכישה.

 

משקיעים בנדל"ן משרדי מוכן להשכרה (ולרווחים)

המתעניינים בהשקעה במתחם העירייה החדש, יגלו כי נכסים יוצעו למכירה במתחם כשהם מוכנים להשכרה – כולל תכנון אדריכלי מדוקדק, עיצוב פנים מקצועי, ורמת גמר מלא. במילים אחרות – הכסף שלכם מתחיל לעבוד עבורכם, החל מרגע החתימה על החוזה. 

 

משקיעים במתחם יכולים לבחור בין שני אפיקי השקעה לנוחותכם, האחת כוללת ניהול וטיפוח הנכס שלכם באמצעות חברת ניהול מקצועית – והשנייה, במסלול המיועד למשקיעים, כוללת גם טיפול בהשכרת הנכס וניהולו, כך שלכם רק נשאר לבחור איך להשתמש בכספים שמועברים לחשבון שלכם באופן חודשי.

 

רוכשים משרד ומקבלים מוכן ברמת גמר עם ריהוט!

תשואה משמעותית – בהשקעה ראשונית נמוכה

המשרדים והנכסים המיועדים לרכישה בפרוייקט כבר נחטפים על ידי משקיעים שזיהו את הפוטנציאל בהשקעה זו. את המשרדים שעוד עומדים למכירה, ניתן לרכוש תמורת מחיר התחלתי של כ – 500,000 ₪, כאשר הנכס המתקבל מוכן להשכרה. התשואה המתקבלת מן הנכס בין 7% ל – 10%, מה שאומר שבתוך בין חמש לעשר שנים, התשואה תכסה את מחיר הנכס – והרווחים הנקיים ימשיכו "להתגלגל" אל חשבון הבנק שלכם, תוך שהנכס שלכם ממשיך ועולה בערכו.

 

זה הזמן לקבל החלטות אמיצות (ורווחיות)

ידיעות מן הפרוייקט מספרות על התעניינות גדלה והולכת ברכישת משרדים במתחם – ולא בכדי. השילוב של מיקום מושלם, מחיר אטרקטיבי, ניהול מקצועי ותשואה גבוהה – כל אלה הופכים את הנכסים המשרדיים המוצעים למכירה לפנינה הנדל"נית המעניינת ביותר את המשקיעים בישראל מזה זמן רב. כמו השקעות מוצלחות אחרות, גם כאן מדובר בחלון הזדמנויות שהולך ונסגר. זה הזמן ליצור קשר ולהבטיח שגם אתם תיקחו חלק בהשקעה בנדל"I משרדי במתחם העירייה החדש בנתניה!

 

התאמה להשקעה בפרויקט תלויה במספר גורמים, כמו אם זהו הנכס הראשון שלך או שמא יש לך נכסים נוספים. מעל 1,271 כבר ביצעו בדיקת התאמה לפרוייקט, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להשקעה בנתניה על ידי בחירת הסטטוס הנכסים הנדל”נים שלך:

 

הזדמנות מסחרית בנתניה
עינת מילר
בדוק התאמה להזדמנות השקעה בנדל"ן מסחרי בנתניה
האם כבר יש לך נכס נדל"ן?