חולמים על מגורים בכפר בלי להתרחק מהמרכז? הכירו את כפר יונה

עודכן 27 אפריל, 2024

כל היתרונות של דירת מגורים במקום אחד

החלום של כל משפחה ישראלית הוא לרכוש את ביתם במקום שיכיל את כל היתרונות של החיים המודרניים ויהיה קרוב למרכז עירוני ובנוסף ישלב איכות חיים גבוהה שכוללת תחושת מרחב, סביבה ירוקה ותחושת קהילתיות. עד לפני כמה שנים נחשבה כפר יונה כעיירה קטנה שלא הרבה אנשים הכירו אותה. לא עוד! כיום מדובר בעיר לכל דבר ועניין שמזמינה אליה זוגות ומשפחות צעירות או ותיקות שהמכנה המשותף שלהם רחב וברור – כולם מחפשים חיי קהילה משותפים וחברתיים, עם צירי תנועה מרכזיים שמאפשרים הגעה לכל מקום בקלות והכי חשוב: להישאר במרכז הארץ בלי להתרחק מדי לשום כיוון. התוצאה – כפר יונה. וכפי שאפשר לראות בשנים האחרונות, לא מעט אנשים מכל האוכלוסיות בוחרות להשתקע בה ולהקים בה את הבית שלהן. מחירי דירה בהדמנות כעת של כ-1,880,000 ש"ח אך צפויים לעלות מיידית עם האכלוס הצפוי בדצמבר 2019.

 

התאמה להשקעה בפרויקט תלויה במספר גורמים, כמו אם זו הדירה הראשונה שלכם או שמא אתם משפרי דיור. מעל 2,151 כבר ביצעו בדיקת התאמה לפרוייקט, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה למגורים על שפת הים על פי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

 

כפר יונה - פרויקט אטרקטיבי
כולם מחפשים חיי קהילה משותפים וחברתיים, עם צירי תנועה מרכזיים

 

כפר יונה – רק יתרונות!

מתי בפעם האחרונה יצא לך לחשוב על מקום שיש בו כמעט ורק יתרונות? יישוב מתפתח עם תכנית מתאר מפוארת ומתקדמת, יישוב שמושך אליו משפחות עם ילדים בכל הגילאים, כמו גם אזרחים ותיקים שמחפשים את המקום הבא שלהם לאחר הפרישה ומקום שבעצם, יש בו הכל. המחירים של הדירות והבתים לא בשמיים והכי חשוב – סטנדרט הבנייה גבוה, מדובר בבנייה איכותית ועמידה, דירות ובתים בעלי מפרט עשיר המבטיחים חיי נוחות גם בתוך הבית וגם מחוצה לו.

 

ומה באמת יש מחוץ לבית – שקט ושלווה, ממש כמו בכפר אמיתי. שכונות מיושבות ומאוכלסות, ערב רב של תכונות וסגנונות, גינות ציבוריות שמזמינות ומעודדות חיי קהילה פעילים וכל שירותי הנוחות הדרושים לקיום נעים ונוח של כל צרכי החיים. עם התקדמות הבנייה והגשמת תכנית המתאר צפויה כפר יונה להפוך לפנינה במרכז – בלי להרגיש שחיים במרכז!

 

השקט של כפר יונה
שקט ושלווה, ממש כמו בכפר אמיתי

 

פנינת נדל"ן – בואו להתרשם!

לאחר מתן אישורי הבנייה לשכונה שמצפון לכביש 57 נכנסת כפר יונה לתנופת בנייה שלא ראו ביישוב לפניה. בניינים נמוכים המיועדים ל- 18 משפחות – מה שמבטיח שכונה אינטימית ותחושה משפחתית מחבקת. ניתן לבחור מתוך דירות בגדלים שונים המתאימים לכל הצרכים ולכל סוגי הדיירים והמשפחות. שבילי גישה ומדרכות רחבים ובטוחים וכמובן מוסדות חינוך ושטחים ציבוריים לרוב. חלק מהדירות מוכנות ומאפשרות אכלוס מידי וחלקן – תוך מספר חודשים! כל מה שנשאר עכשיו הוא לארוז את החפצים – ולעבור לדירה החדשה.עם קרבה נוחה ברגל או עם כלי רכב לכביש הראשי יהיה קל להגיע לכל מקום במהירות ובקלות. 

 

פרויקטים של מיטב מחברות הנדל"ן כבר מוכנים עם תכניות ושרטוטים ונמצאים בשלבים שונים של אישורים ובקשות. הבניית תתחיל תוך זמן קצר וזה הזמן להגיע, להריח את ניחוח השדות והפרדסים של עמק חפר, להתרשם מהשקט והשלווה ולהתנסות בנסיעה קצרה למקום העבודה דרך כביש 6. עם קווי התחבורה הציבורית אפשר להגיע מהר לנתניה ולתחנת הרכבת וכך מגלים מהר שכפר יונה היא מרכז הארץ החדש!

 

כפר יונה – עיר עם לב של מושבה

מכיוון שכפר יונה היא עיר צעירה (קיבלה את ההכרה כעיר בשנת 2014) הרי שעדיין האופי והסגנון הייחודי של עיירה קטנה נוכחים בה בכל רחוב ובכל שביל. אלה גם הקווים שמנחים את חברות הנדל"ן בבואן להקים בכפר יונה פרויקטים חדשים ולהציע את המגורים בה למשפחות חדשות. אל תישארו מאחור! גם לכם יכולה להיות דירה חדשה במחיר משתלם וכדאי באחד מהפרויקטים החדשים והמעניינים שבעיר הצעירה. גם אתם יכולים להעניק לילדיכם ילדות שמחה ושלווה בעיר צומחת שנשארה עם אופי ונשמה של עיירה.

 

בשביל לגור במרכז הארץ לא חייבים לגור בגוש דן. כפר יונה והסביבה הן המרכז החדש וזה המקום המתאים ביותר לכל אחד. עם מבחר דירות עשיר ומגוון – גם אתם תמצאו את הדירה המושלמת שלכם! כבר עכשיו ניתן לראות ניצנים של צמיחה, שכונות חדשות ועבודות לשיפור התשתית, מה שמבטיח שבסיומן – תהיה כפר יונה עיר נהדרת שמי שיגור בה רק ירוויח!

 

התאמה להשקעה בפרויקט תלויה במספר גורמים, כמו אם זו הדירה הראשונה שלכם או שמא אתם משפרי דיור. מעל 2,151 כבר ביצעו בדיקת התאמה לפרוייקט, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה למגורים על שפת הים על פי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

 

 

הזדמנות למגורים בכפר יונה
עינת מילר
בדוק התאמה למגורים בכפר יונה
לאיזו קבוצה אתם משתייכים?