פלורנטין הופכת למרכז הלוהט החדש של תל אביב

עודכן 27 אפריל, 2024

לראשונה באזור פלורנטין – ייבנה מתחם דירות ייחודי ומרתק, בן 17 קומות שיחלוש על כל הנוף הנמוך ויהווה מגדלור אמיתי בלב ליבו של אזור מלא בעסקים, מקומות בילוי ואווירה קסומה.

המתחם מציע לכם בעיקר איכות חיים נהדרת. תכנון רעיוני. ההדמיה להמחשה בלבד. בניה עצמית.

 

משכונה עזובה ומוזנחת פלורנטין הופכת למרכז החדש של תל אביב. בשנים האחרונות בעקבות פיתוח מואץ השכונה הופכת לאטרקטיבית למשקיעי נדל"ן שרואים את הנולד. בנייה של מתחמי מגורים מודרניים וחדשים יותר, אשר מצד אחד – נבנים לגובה בסטנדרטים מחמירים וגבוהים של בנייה אך בד בבד עם זה – שומרים על צביונה הייחודי של השכונה, משתלבים עם הניחוחות והאווירה שבה ונותנים לה טאץ' של מודרניות וחדשנות לצד הוותק האהוב שהיא משדרת. מי שמזהה הזדמנויות בזמן יכול להרוויח בגדול עם נכסי נדל"ן שהתשואה עליהם אטרקטיבית ביותר.

 

התאמה להשקעה בפרויקט תלויה במספר גורמים, כמו אם זהו הנכס הראשון שלך או שמא יש לך נכסים נוספים. מעל 8,891 כבר ביצעו בדיקת התאמה לפרוייקט, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להשקעה בפלורנטין בתל-אביב על ידי בחירת הסטטוס הנכסים הנדל”נים שלך:

המיקום – מושלם!

כשתצאו למרפסת הגבוהה ותשקיפו על הנוף של דרום תל אביב – תוכלו לראות את שוק הפשפשים, את מתחם התחנה, את שכונת נווה צדק ואת האזורים ההומים של שוק לוינסקי ושוק הכרמל. תוכלו להגיע לכל מקום אפילו ללא צורך ברכב ותספגו את האווירה המיוחדת של האזור. מתחם מגורים בגובה רב יהיה ייחודי ומעניין בקו הנוף של דרום העיר בואכה יפו וישתלב נהדר עם הבניינים הנמוכים ומלאי הקסם של פלורנטין עצמה והשכונות שסביבה. לגור בפלורנטין אך לשמור על איכות חיים ושגרה של מודרניות – זה בדיוק פלורנטין סקוור.

פלורנטין סקוור– בואו להשקיף על כל תל אביב!

לראשונה באזור פלורנטין – ייבנה מתחם דירות ייחודי ומרתק, בן 17 קומות שיחלוש על כל הנוף הנמוך ויהווה מגדלור אמיתי בלב ליבו של אזור מלא בעסקים, מקומות בילוי ואווירה קסומה. בניצוחו של האדריכל המוביל אילן פיבקו, ייבנו כ- 200 דירות למגורים בסטנדרט שטרם נראה באזור. המפרט הטכני המתוכנן עשיר ומגוון וניתן דגש רב לשימת לב לפרטים הקטנים בכל דירה. התוצאה – מתחם מודרני ומיוחד, עם שירותי שמירה מסביב לשעון ו- 24 שעות ביממה, מתחם בריאות של חדר כושר ולובי מרשים ומעורר השראה.

מה תמצאו כאן בפלורנטין סקוור?

למה סקוור? בזכות הפיאצה המרכזית – חצר משותפת בלב המתחם, המיועדת ומתאימה לשימושם של הדיירים מבלי שיצטרכו לצאת ממנו. אי חמד של שקט, אווירה ירוקה ומרעננת וכמובן ריכוז של חיי קהילה ושכנות טובה. בפיאצה אפשר לשבת בנוחות בשעות בין הערביים וליהנות מהבריזה הנעימה המגיעה מהים, לבלות עם חברים או שכנים ולאפשר לילדים לרוץ ולשחק, שכן אין הם יכולים בטוחים בתוך מתחם המגורים שלהם. כשהפרויקט כולל גם את דירות המגורים ואם את האזור הציבורי – אפשר ליהנות מכל העולמות!

איכות חיים בלב פלורנטין
המתחם מציע לכם בעיקר איכות חיים נהדרת. תכנון רעיוני. ההדמיה להמחשה בלבד. בניה עצמית.

מה יכלול המפרט הטכני?

מספיק להעיף מבט קל בתכניות והשרטוטים הרעיוניים ולהתרשם שכאן עומד להיבנות משהו מיוחד. כשצוללים פנימה אל ההדמיות התלת מימדיות המוצעות מגלים את החלל רחב הידיים, את החדרים הגדולים, את החלוקה הפנימית הנוחה והפונקציונלית ואת המרפסות הענקיות שנוף מרהיב נשקף מהן. חלונות המטבח והסלון גדולים כגודל הקירות על מנת לאפשר לכמות אור עצומה לחדור פנימה, לחמם את הדירה ואת השוהים בה וכמובן לספק אווירה של חום, משפחתיות ועיטוף מחבק. בפיאצה תמצאו ספסלים ופינות ישיבה, גינה מעוצבת ומזמינה וכמובן צמחייה מטופחת ועשירה שפשוט תשכנע אתכם לשבת לידה וליהנות במקום לחפש גינה ציבורית או פארק מחוץ למתחם המגורים.

פלורנטין סקוור– בואו לתפוס את חלקת האלוהים שלכם!

בניית הפרויקט עומדת להתחיל ממש בקרוב וזה הזמן להגיע אל משרד המכירות, להתרשם מתכניות רעיוניות של המבנה, משרטוטי הדירות ולחוות את מה שיציעו הדירות. עכשיו הזמן לבחור את הדירה המתאימה לכם – שניים, שלושה, ארבעה או חמישה חדרים או אולי הפנטהאוז העצום והמרהיב שבגג המתחם ולבצע בניה עצמית במסגרת קבוצה. שיווק הדירות בעיצומו, אל תישארו מאחור!

 

התאמה להשקעה בפרויקט תלויה במספר גורמים, כמו אם זהו הנכס הראשון שלך או שמא יש לך נכסים נוספים. מעל 8,891 כבר ביצעו בדיקת התאמה לפרוייקט, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להשקעה בפלורנטין בתל-אביב על ידי בחירת הסטטוס הנכסים הנדל”נים שלך:

הזדמנות להשקעה בפלורנטין
עינת מילר
בדקו התאמה להזדמנות השקעה בפלורנטין תל-אביב
האם כבר יש לך נכס נדל"ן?