החלום לגור על שפת הים הופך למציאות בשכונת בת גלים

עודכן 27 ינואר, 2019

עם דירות של שניים, שלושה וארבעה חדרים – פרויקט Bay 51 מתאים לכל מי שרוצה לגור הכי קרוב לים שאפשר

מפרץ חיפה הוא גן עדן של אוויר צח, אופק רחוק, חוף ים מרהיב ביופיו וכמובן פנינת נדל"ן שכל אחד רוצה להקים בה את ביתו. עכשיו זה אפשרי! עם נתונים כאלה – פרויקט Bay 51, בניצוחם של האדריכל והמעצב אבנר ישר ורון ארד עומד להיות הדבר החם והמבוקש ביותר במפרץ. כמו שישר מכנה אותו בעצמו – "הפרויקט הכי קרוב לים שאני מכיר" – במרחק של כ- 25 מטרים מקו החוף – בכל אחת מהדירות רואים את ים, מריחים אותו מרגישים אותו. החוף מהווה חלק בלתי נפרד מהנוף הצמוד למתחם ועל זה התבססו האדריכל והמעצב בעבודתם. לא עוד פרויקט שקרוב לים, או עם נוף לים – אלא צמוד לכחול הגדול.

 

התאמה להשקעה בפרויקט תלויה במספר גורמים, כמו אם זו הדירה הראשונה שלכם או שמא אתם משפרי דיור. מעל 1,098 כבר ביצעו בדיקת התאמה לפרוייקט, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה למגורים על שפת הים על פי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

חדש וישן שזורים האחד עם השני

אין מדובר בבניין מלבני טיפוסי אלא בבניין שמשתלב עם בניין טמפלרי ישן ומביא איתו חדשנות, קדמה ואדריכלות מתקדמת. קומות המגורים התחתונות לא צמודות לקרקע על מנת להשאיר את המקום לבניין הישן ולאפשר לעובדים והשבים לתת לו את תשומת הלב שמגיעה לו. כל הדירות בבניין פונות לים ומשקיפות אליו ויתרה מכך – בנויות מחלונות בגובה מלא על מנת להזמין את השמש להיכנס פנימה אל הבית ולקחת חלק בעיצוב הפנים. וההשראה? היישר ממאליבו! לגור על הים – בלי שבילים באמצע, מדרכות או כבישים. מהבית – ישר לחוף תוך מספר דקות בלבד.

 

שקט מצד אחד וים מהצד השני!

לבת גלים יש את הקסם המיוחד שהוא רק שלה. כשכונה שנחשבת למעט נפרדת משאר השכונות של העיר התחתית – הבניינים בבת גלים מציעים את השקט והשלווה מצד אחד שלהם ואת הים והחול מן הצד השני. התוצאה – אזור מגורים מושלם, בניינים ישנים וחדשים זה לצד זה, רצועת חוף במקום מדרכה והיעדר השאון וההמולה של כלי רכב. עם סטנדרט בנייה גבוה ומיוחד – Bay 51 מציע משהו אחר – לגור על הים, עם האופק האינסופי שייקח חלק בלתי נפרד מהמראה של כל חדר וכל אזור בבית. כשמוסיפים לכך קרבה לכביש החוף וגישה נוחה גם לעיר העילית – מקבלים את כל היתרונות במקום אחד ופשוט אי אפשר לעמוד בפיתוי.

 

לבת גלים יש את הקסם המיוחד שהוא רק שלה

 

מה תמצאו בבניין?

שש קומות מגורים, בין חמש לשמונה יחידות דיור בכל קומה, קומת המגורים הראשונה מוגבהת על מנת לתת את הכבוד לבניין הטמפלרי הצמוד והמיוחד, בקומת הכניסה משרדים ונותני שירותים לדיירים וגישה נוחה מרחוב העלייה השנייה. את כל הדירות עוטפות מרפסות היקפיות מכל כיוון ובכל הצדדים, מרפסות שמי שישהה בהן ייהנה מהחוף, מרחש הגלים ומהשמש החמימה. עם מפרט טכני עשיר וסטנדרט בנייה גבוה וייחודי הדירות נוחות, מזמינות ופונקציונליות מאד. מה צריך עכשיו? פשוט לעבור לגור במקום הכי שקט והכי נעים בחיפה!

 

עם מפרט טכני עשיר וסטנדרט בנייה גבוה וייחודי הדירות נוחות, מזמינות ופונקציונליות מאד

 

בת גלים – כאן גרים בחיפה!

עם דירות של שניים, שלושה וארבעה חדרים – פרויקט Bay 51 מתאים לכל מי שרוצה לגור הכי קרוב לים שאפשר. עם מרחק הגעה נוח לתחנת הרכבת או ליציאה מהעיר ללא עומסי תנועה. משפחות צעירות ו-ותיקות, סטודנטים באוניברסיטה או בטכניון, מתמחים בכל התחומים וחיפאים חדשים או ותיקים – השכונה והפרויקט מתאימים לכולם ומזמנים אתכם לגור בחיפה וצמוד לים במקום היחיד כיום שמאפשר את השילוב הזה. גם אתם יכולים לקחת חלק בתמהיל אנושי מדהים ונעים, ליצור יחסי שכנות חדשים שימשיכו אתכם למשך הרבה שנים. ברגע שתתקעו יתד בשכונה המיוחדת – הקסם שלה ישבה אתכם ופשוט לא תרצו לעזוב אותה יותר לעולם! והים? סוף סוף תוכלו להגשים את החלום ופשוט לגור בים.

 

התאמה להשקעה בפרויקט תלויה במספר גורמים, כמו אם זו הדירה הראשונה שלכם או שמא אתם משפרי דיור. מעל 1,098 כבר ביצעו בדיקת התאמה לפרוייקט, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה למגורים על שפת הים על פי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

הזדמנות למגורים על שפת הים
עינת מילר
בדוק התאמה למגורים בבת גלים
לאיזו קבוצה אתם משתייכים?