כולם רוצים לגור ליד הים – התנפלות של רוכשי דירות על פרויקט מבואות קיסריה

עודכן 1 פברואר, 2019

לגור עם נוף לים ולדעת שהנוף הזה יישאר לנצח? כן, זה אפשרי! גם קרבה לכביש החוף, גם לגור בסמיכות לתחנת הרכבת, עם כל מה שצריך במרחק הליכה או נסיעה קצרה והנוף של הים – אי אפשר לעמוד בפיתוי. מבואות קיסריה ממגנטת אליה זוגות ומשפחות, רוכשי דירות צעירים ו-ותיקים כאחד פשוט כי יש בה הכל. סטנדרט בנייה גבוה, מפרט טכני עשיר ואיכות חיים של מגדלי היוקרה המוכרים מגוש דן. עכשיו כל זה כאן, בהישג יד, על הגבול שבין קיסריה לאור עקיבא.

 

בוחרים דירה – גרים במתחם יוקרתי!

הפרויקט מתוחם ומציע מתקנים ואפשרויות המיועדים אך ורק לדיירים – פארק פנימי פורח ומטופח, חדר כושר עם ספא, לובי מפואר ומרווח, וגם חנייה מקורה. ככה צריך לגור כיום. דיירי המתחם יודעים שהם מוגנים, שהדירה שלהם היא מבצרם הפרטי והם יכולים להגיע לכל מקום תוך זמן קצר. בסביבת המתחם אזור עם אופי שכונתי וקהילתי – מרכז מסחרי, בנק, קופת חולים, מוסדות חינוך, ספרייה ועוד.

 

המתחם ממוקם בצמוד למגרשי הגולף של קיסריה, מצד אחד ולקרחת חינוך "עתידים" מהצד השני. בקרבת הפרויקט אין תכנון לבנייה נוספת, מכאן שהנוף האינסופי של הים והאופק יישאר כחלק בלתי נפרד מהאווירה בתוך כל אחד מהחדרים שבדירות. אחרי שתיכנסו ללובי, כשתעשו שימוש במחסנים הנוחים והפונקציונליים או תנוחו בפארק הצמוד ביחד עם השכנים – אתם פשוט תדעו שהגעתם למקום המושלם והמתאים לכם ביותר.

 

התאמה להשקעה בפרויקט תלויה במספר גורמים, כמו אם זו הדירה הראשונה שלכם או שמא אתם משפרי דיור. מעל 4,668 כבר ביצעו בדיקת התאמה לפרוייקט, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה למגורים בקיסריה על פי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

 

מה המתחם?

לא בכדי יש ביקוש אדיר והתעניינות עצומה בפרויקט. המתחם מתוכנן בקפידה על ידי האדריכל גיל שנהב ממשרד כנען-שנהב אדריכלים – מהמשרדים המובילים והמוכרים ביותר בארץ. יתרה מכך, השכונה הקטנה והאינטימית מאפשרת חיי קהילה פרטיים ללא הפרעות ובשמירה מוחלטת על שגרה יומיומית. לרשות הדיירים יעמוד מרכז מסחרי קטן עם חנויות בתוך שטח הפרויקט כך שהם יוכלו ליהנות מכל מה שדרוש להם בתוך גבולות המתחם ולא יצטרכו להרחיק.

 

הפרויקט מציע פנטהאוזים ודירות דופלקס עם נוף עוצר נשימה, מרפסות רחבות ידיים ואווירה של שהייה על שפת הים. הבריזה, השקיעות הממכרות, הסירות שמרחק הרב מהחוף וכמובן – השקט והרוגע שהים משרה על כל מי שסביבו. מהקומות הגבוהות אפשר לראות אפילו את אתר העתיקות של קיסריה ומרחוק – את הר הכרמל וחיפה. בזכות היעדר בנייה לגובה בקרבת הפרויקט – ייהנו הדיירים מנוף של 360 מעלות שיישאר איתם לנצח.

מבואות קיסריה הצעירה – להתחיל את החיים המשפחתיים בדרך הטובה ביותר

השכונה החדשה והמיוחדת ביותר באור עקיבא מזמינה זוגות ומשפחות להתחיל בה את חיי המשפחה שלהם ולהקים קהילה שתלווה אותם לכל החיים! בפרויקט שני בנייני יוקרה מיוחדים המאופיינים בבנייה איכותית, ייחודית וחדשנית. מפרט טכני עשיר ומפואר וכל זה – בלב ליבה של שכונת היובל – שכונה מאוכלסת, מוכרת ומבוקשת על גבול קיסריה ואור עקיבא. בצמוד לבניינים תמצאו פארק מוריק רחב ידיים שתוכנן אף הוא על ידי אדריכלים מובילים ויהפוך את המגורים במקום לחוויה של ממש!

 

בפרויקט תמצאו דירות חמישה חדרים ומיני פנטהאוזים עם מרפסות ענקיות שמכל הכיוונים שלהן פונות לים, למרחב האינסופי ולאופק המרגיע. כשהים של קיסריה לוקח חלק בעיצוב הפנים של הדירה ומשמש חלק בלתי נפרד ממה שיש בתוך הדירה – אי אפשר לטעות וחיי היומיום של המשפחה כולה יהיו שזורים במראה של הים, בשקיעות המרהיבות וברוגע והשלווה שתחושו אתם ויחוש כל מי שיגיע אליכם לביקור אל מול היופי הזה! בפרויקט נפתחה דירה לדוגמא – אתם מוזמנים!

 

התאמה להשקעה בפרויקט תלויה במספר גורמים, כמו אם זו הדירה הראשונה שלכם או שמא אתם משפרי דיור. מעל 4,668 כבר ביצעו בדיקת התאמה לפרוייקט, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה למגורים בקיסריה על פי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

 

הזדמנות למגורים בקיסריה
עינת מילר
בדוק התאמה למגורים במבואות קיסריה
לאיזו קבוצה אתם משתייכים?