בת ים הופכת למוקד השקעה בנדל"ן בזכות הקרבה לים והרכבת הקלה

עודכן 23 אפריל, 2024

ההזדמנויות להשקעה בתל אביב עוברות לבת ים ומגיעות לנקודת רתיחה. פיתוח הרכבת הקלה למעשה יחבר את בת ים לתל אביב והקרבה לים הופכת אותה לפנינת נדל"ן יוצאת דופן.

ההדמיה להמחשה בלבד

 

ההזדמנויות להשקעה בתל אביב עוברות לבת ים ומגיעות לנקודת רתיחה. פיתוח הרכבת הקלה למעשה יחבר את בת ים לתל אביב והקרבה לים הופכת אותה לפנינת נדל"ן יוצאת דופן- כל אלה מצביעים על כך שמשהו טוב קורה כאן בעיר וכדאי מאוד לתפוס אותו, לפני שייעלם. לכל מי שמצליח לזהות הזדמנויות עכשיו מתאפשרת החשיפה לפרוייקט Sea Tower. דירות בסטנדרט גבוה עם נוחות הגעה ללב גוש דן ונוף אינסופי של ים ואופק. 5 חדרים במגדל הרביעי בפרויקט בעלות של החל מ-2,590,000 ש"ח (הון עצמי נדרש החל מ-1,550,000 ש"ח). עוד 10 שנים כנראה שתצטערו שלא רכשתם דירה בפרוייקט. עכשיו – גם אתם יכולים ליהנות מכל זה!

 

התאמה להשקעה בפרויקט Sea Tower תלויה במספר גורמים, כמו אם זהו הנכס הראשון שלך או שמא יש לך נכסים נוספים. מעל 1,955 כבר ביצעו בדיקת התאמה לפרוייקט, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להשקעה על ידי בחירת הסטטוס הנכסים הנדל”נים שלך:

 

 

לגור על הים – איך אפשר להתנגד?

כשגרים במרחק הליכה מהים אין מדובר אך ורק בנוחות ופינוק אדירים אלא בנוף משגע מכל הכיוונים. שקיעות מרהיבות, בריזה נהדרת, שקט ושלווה ואפילו רחש הגלים. כל אלה יכולים להיות חלק מהבית שלכם. הפרויקט כולל חמישה בנייני יוקרה רב קומתיים, שיאפשרו לדייריהם נוף אינסופי ללא הפרעה בכל קומה ומכל הכיוונים. בתכנון השכונה כלול פארק ירוק ופורח שיהווה חלק בלתי נפרד מהמתחם, פארק שבו תוכלו לבלות עם בני המשפחה וליהנות ממזג אוויר נעים – והכל ממש מתחת לבית. לא צריך להשתמש ברכב ואפשר להגיע ברגל במהירות לחוף ולפארק. נוחות וקרבה מעל לכל.

 

בת ים - מוקד למשקיעים

 

מה מחכה לכם בתוך הדירות?

סטנדרט בנייה גבוה שכזה לא בטוח שאי פעם ראיתם. המפרט הטכני של הדירות עשיר, מוקפד, מדויק ותוכנן לאחר מחקר מקיף ועם ניסיון רב. חדרי המגורים גדולים ומרווחים, המרפסת פונה אל הים באחת הזוויות שלה ויש שימוש בכל חומרי הגלם האיכותיים ביותר. המגדל תוכנן בקפידה על ידי האדריכל אילן פיבקו מתוך שאיפה וחזון ליצור סביבת מגורים יוקרתית, מיוחדת במינה, כזאת שהחוף והים לוקחים בה חלק בלתי נפרד אך שגם מספקת את האווירה המשפחתית, המחבקת והחמימה. בעתיד אמורים להיבנות בסמיכות לפרוייקט, פרוייקטים יוקרתיים ופיתוח מקומי ברמה גבוהה, מה שיהפוך את המקום למלא חיים, מהנה ועם מקומות בילוי ליחידים ומשפחות.

 

הגעה נוחה לכל מקום

עם התקדמות מיזם הרכבת הקלה בכל רחבי גוש דן – הופכת גם בת ים לחלק בלתי נפרד ממרכז הארץ. בעזרת הרכבת אפשר יהיה להגיע בקלות ובמהירות לכל מקום, ליהנות מתחבורה ציבורית יעילה ונוחה ולוותר על השימוש ברכב. קו הרכבת מתוכנן במרכז קצר מפרויקט Sea Tower – מה שמאפשר להכליל אותו כחלק ממרכז העיר. השכונה ממוקמת על קו החוף וגם במרחק נוח מתחנת הרכבת, נתון שבזכותו בת ים הופכת לנגישה יותר עבור מי שגר בה ועתיד לעבור להתגורר בה ועבור מי שמגיע לבקר בה מערים אחרות. עם הים מצד אחד והרכבת מהצד השני, עם סטנדרט בנייה גבוה ודירות חדישות ומתקדמות – התחושה תהיה של מגורים בבית מלון מפואר כשהחופשה, בעצם, היא השגרה שלכם.

 

 

השירותים שאתם, הדיירים, תיהנו מהם

בכל בניין תמצאו לובי מפואר, נוח וייחודי, עם עמדת שמירה מאוישת 24 שעות ביממה, מועדון חברתי ומערכת טלוויזיה ואינטרקום במעגל סגור. אפשר יהיה לשהות במקום בתחושת ביטחון ובטיחות ולדעת שהנוחות של הדיירים והאורחים שלהם עומדת מעל לכל שאר הפרמטרים החשובים. לרשות הדיירים יעמוד חניון תת קרקעי מקורה ומעליות מהירות המבוססות על מנגנונים דיגיטליים מתקדמים.

 

אז מה עכשיו?

הבנייה בפרויקט החלה! אתם מוזמנים להתרשם מתכניות והדמיות תלת מימדיות במשרדי המכירות, לראות את הנוף והדירות בעיניים שלכם ולהבין שאם אתם חולמים לגור ליד הים – יש לכם כאן הזדמנות שאי אפשר לוותר עליה בקלות. בואו לגור בגובה שבו אף אחד לא יסיר לכם את הנוף ואת היופי של הטיילת החדשה, בואו להפוך את האופק הרחוק לחלק מעיצוב הדירה שלכם.

 

התאמה להשקעה בפרויקט Sea Tower תלויה במספר גורמים, כמו אם זהו הנכס הראשון שלך או שמא יש לך נכסים נוספים. מעל 1,955 כבר ביצעו בדיקת התאמה לפרוייקט, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להשקעה על ידי בחירת הסטטוס הנכסים הנדל”נים שלך:

 

 

הזדמנות להשקעה ב Sea Tower
בדוק התאמה להזדמנות השקעה בפרויקט ליד הים
האם כבר יש לך נכס נדל"ן?