רחובות מכפילה את גודלה בדיוק בזמן!

עודכן 27 אפריל, 2024

בקרוב מאד תהיינה הרבה קרקעות להשקעה ברחובות בזכות תהליך תכנון מהיר שאושר ומתקדם בצעדי ענק. בנוסף לכך הדירוג של רחובות באיכות חיים גבוהה עלה למקום הראשון בישראל. הסיטואציה המיוחדת הזו מהווה עיתוי מעולה לרכישת הקרקע, שכן אומנם הקרקע עדין לא זמינה לבניה אבל הייעוד שלה  אושר למגורים והשטח כבר עבר ועדה מקומית ומחוזית. כעת אנו נמצאים בשלב ההתנגדויות – שהוא השלב הסופי לפני אישורה של התוכנית. התוצאה – עכשיו זה הזמן המושלם להשקיע ולקנות ברחובות!

 

התאמה להשקעה בקרקע ברחובות תלויה במספר גורמים. מעל 2,151 כבר ביצעו בדיקת התאמה להשקעה בקרקע ברחובות, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להשקעה בקרקע ברחובות על ידי בחירת הסטטוס הנכסים הנדל”נים שלך:

 

סלילת צירי תנועה הביאה לקירוב של רחובות לגוש דן, מרכז הארץ ובעצם לכל מקום כך שהיא הופכת לאטרקטיבית, נוחה וכזאת שמציעה הכל מהכל – מקומות עבודה, אזורי בילוי, שכונות מגורים נהדרות ותשתיות שמתאימות לכל תושב! התכנון עומד על בניית מעל 30 אלף יחידות דירות בקרקעות שתהליך אישור התכנית שלו עומד בפני סיום ממש בחודשים הקרובים.

 

מה היתרונות של הקרקעות בחדשות ברחובות?

הוועדה לתכנון מהיר הפועלת מטעם משרד האוצר מקדמת, ביוזמת מועצת העיר רחובות, שלוש תכניות בנייה גדולות דרך המסלול לתכנון מואץ. התוצאה – אישור תכנית קרקעות ממש מהירה ומידית והתחלה ללא עיכוב של בניית כ- 37 אלף יחידות דיור ברחבי העיר. בזכות בנייה זו תכפיל רחובות את גודלה, גם בשטח וגם במספר התושבים, מה שיאפשר לאנשים רבים שמעוניינים לגור בשטחה ובסביבתה להגשים את החלום שלהם! עם נסיעה קצרה למקום העבודה, שכונות משפחתיות ותשתיות קהילתיות, מוסדות חינוך ברמה גבוהה ומקומות בילוי לרוב – רחובות הופכת למבוקשת מאד והיא אכן מציעה את כל מה שצריך למגורים נוחים לטווח ארוך.

 

התכנון הוא לבניינים רבי קומות, בסטנדרט בנייה גבוה. עכשיו, תקופה קצרה בלבד לפני אישור תכנית הקרקעות – זה הזמן הנכון והמתאים לרכוש את הקרקע ובעוד כמה שנים ליהנות מדירה במחיר כדאי ומשתלם בלב האזור החדש של רחובות. כדאי למהר, שכן הקרקעות החקלאיות כבר לא קיימות באזור הזה וזו ההזדמנות האחרונה לקנות קרקע באזור מצוין למגורים, תעסוקה, בילוי ורמת חיים גבוהה. בזכות הביקוש ההולך וגובר למשרדים ושטחי עסקים ומסחר בפארק המדע – גם כאן צפוי גידול שיהיה מקביל לגידול במספר התושבים וייתן את המענה למי שיחליט לתקוע ברחובות את היתדות של משפחתו.

 

למהר – לפני שלא יישאר!

כדאי לדעת שכבר אין הרבה שטחים וקרקעות באזור מרכז הארץ שמתאימים למגורים ואפשר יהיה לרכוש אותם. השטחים מצומצמים ואוזלים עם הזמן ואם לא עכשיו – ייתכן ובקרוב יהיה מאוחר מדי לקנות קרקע המיועדת לבנייה. מכיוון שהעניין בעיר ובאזור קיים, זאת במקביל לנוחות ההגעה והפיכתה של רחובות לעיר מרכזית וגדולה הממוקמת בלב הארץ – כעת אין בעצם שום דבר שיעצור את הפונים הרבים שכבר חולמים ורוצים לגור בסמיכות למקום העבודה, מחפשים מקום חדש להשתקע בו ולהקים בו משפחה או מחכים להזדמנות לחזור לעיר שגדלו בה ולהתקרב לשאר בני המשפחה. רחובות תקבל כעת בברכה את כל מי שימצא בה את פינת החמד שלו ויהפוך לחלק בלתי נפרד מהמרקם האנושי שבה.

 

לא כדאי להתמהמה! בקרוב לא תהיינה יותר קרקעות בעיר שמתאימות למגורים או שנמצאות בתהליכי אישור תכנית מהירים. עכשיו הזמן לקבל החלטה טובה, נכונה, כלכלית ומשפחתית, לרכוש קרקע ובעוד מספר שנים לקבל את המפתח לדירה החדשה, באזורים המתפתחים של רחובות, בבניינים שתצמח בהם קהילה חדשה וכל דייר או משפחה ירגישו בה חלק בלתי נפרד! בפעם הבאה של שתקראו על רחובות, שהפכה לאחת הערים המובילות בישראל – תדעו שיש לכם חלק גדול בזה ותוכלו להיות שמחים וגאים שידעתם לקרוא נכון את השטח ולקבל את ההחלטה הנכונה בדיוק בזמן הנכון!

 

התאמה להשקעה בקרקע ברחובות תלויה במספר גורמים. מעל 2,151 כבר ביצעו בדיקת התאמה להשקעה בקרקע ברחובות, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להשקעה בקרקע ברחובות על ידי בחירת הסטטוס הנכסים הנדל”נים שלך:

 

 

הזדמנות להשקעה ברחובות
עינת מילר
בדוק התאמה להזדמנות השקעה ברחובות
האם כבר יש לך נכס נדל"ן?