בעקבות העומס בבתי החולים: מאות אלפי ישראלים עוברים לשירותי רפואה פרטית בכדי להציל את חייהם

עודכן 26 אפריל, 2024

בזמן התקף לב, כל שעה מגדילה את הנזק לרקמת הלב. השעות הראשונות הן קריטיות לקבלת טיפול רפואי. בעיה רפואית שמופיעה בלי שום התרעה מוקדמת יכולה להלחיץ, והפחד הזה משתק במיוחד לנוכח העומס הבלתי נתפס במערכת הבריאות. אלא שדווקא עכשיו, כשבתי החולים קורסים תחת העומס, שירותי הרפואה הפרטיים שמשלבים טכנולוגיות מתקדמות, מצילים חיים – כי אין מחיר לחיי אדם.

מה צריך לדעת על שירות רפואי פרטי?

 

כיום, מחלות לב הן גורם התמותה מספר 2 בישראל, אחרי סרטן. שירותי רפואה מרחוק משולבי טכנולוגיות מתקדמות עושים מהפכה במדינה, מקצרים את זמן התגובה לאירועי לב משמעותית ומעלים בצורה ניכרת את סיכויי ההישרדות לאחר אירוע לב. בסטטיסטיקות שנערכו באחת מחברות הרפואה הפרטית המובילות בארץ, מנויים העוברים אירועי לב חריפים מגיעים לטיפול, החל מרגע הופעת התלונות ועד להתחלת טיפול מתאים בבי"ח – תוך 105 דקות ברפואה הפרטית בממוצע, לעומת האוכלוסייה הכללית בשירות הרפואה הציבורי שם נמשך התהליך כ-210 דקות. עובדה זו הובילה מאות אלפי ישראלים אל שירותי הרפואה הפרטיים. גם הם כבר לא מסתפקים בשירות הבסיסי של מערכת הבריאות ובתורים האינסופיים בחדרי המיון.

 

התאמה לרפואה פרטית תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 10,413 ישראלים כבר ביצעו בדיקת התאמה לרפואה פרטית, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להריץ בדיקת התאמה לרפואה פרטית על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

חדרי המיון בישראל: משימת הישרדות

כל מי שביקר בחדרי המיון בישראל בשנים האחרונות יודע בדיוק איך הם נראים בכל שעה ביממה. חדרי ההמתנה המלאים, המיטות בתפוסה מלאה וחולים רבים מוצאים את עצמם במסדרון, בתקווה שמישהו יבחין בהם בזמן. הרעש והעומס עושים את שלהם, ורבים מתלבטים האם להגיע למיון או לא – למרות סכנת החיים בה הם נמצאים.

 

הבשורה הטובה היא שעכשיו כבר אין סיבה לצאת מהבית. גם אין סיבה להתלבט האם להזמין אמבולנס שיעלה מאות שקלים. במקום, ניתן לקבל תשובות ברורות בתוך דקות ולחסוך זמן שעשוי להיות יקר במקרים רבים, לדוגמה במצב של התקף לב.

 

 

אילו שירותים מוצעים?

כיום יש מספר חבילות שירותים שניתן להתאים לצרכי הלקוח. לא לכל המנויים יש צרכים רפואיים ובריאותיים זהים ולכן חשוב לשים לב לשירותים המוצעים במסגרת שירות רפואי פרטי. למעשה, חשוב לבחור מתוכם את מה שרלוונטי לכל אדם באופן אישי. להלן כמה מהשירותים שניתן להזמין כיום ולאבחן ישירות מהבית דרך הטלפון הנייד החכם:

1 – אבחון רפואי מרחוק. כאשר מנוי בשירות הרפואי הפרטי חש ברע הוא מתקשר למוקד הרפואי, עובר תשאול על מצבו ומעביר שידור א.ק.ג למוקד הרפואי. בדיקת הא.ק.ג מפוענחת במקום על ידי איש רפואי מיומן, עוברת השוואה לנתונים קודמים של המטופל, ואז מתקבלת החלטה על הטיפול הרפואי המתאים.

2 – לחצן שחל TOGO. מכשיר נייד וקומפקטי, נח וקל לשימוש, אשר מלווה אותך בכל מקום ובכל זמן (בכפוף לקליטה סלולרית). עם הפעלת הלחצן המוקד הרפואי יעמוד לרשות המנוי וייתן לו מענה רפואי מקצועי.

 

 

 

אין מחיר לחיי אדם: השירותים הטובים ביותר – יצילו את חייכם ברגע האמת

המצב בבתי החולים הוא אחת הסיבות העיקריות למעבר של הישראלים לשירותי הרפואה הפרטיים, ואין מחיר להצלת חיים ברגע האמת. המשמעות ברורה: כבר היום ניתן לקבל אבחון רפואי מרחוק, להפעיל לחץ מצוקה מכל מקום ובשל שעה, ואף לקבל סיוע בהתמודדות עם מחלת לב כרונית.

 

זה בדיוק הזמן להעניק לעצמכם שקט נפשי וליהנות מכל היתרונות שיש לשירות הרפואה הפרטי להציע. הטלפון הנייד שלכם יכול לספק מידע קריטי בזמן אמת, ועם לחצן המצוקה אפשר להציל חיים בלי להמתין לתור הבא של הרופא או להמתין במשך שעות ארוכות בחדרי המיון. הבריאות שלכם היא החשובה ביותר, ועם השירות המצוין הזה תוכלו לישון הרבה יותר בלילה.

 

התאמה לרפואה פרטית תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 10,413 ישראלים כבר ביצעו בדיקת התאמה לרפואה פרטית, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להריץ בדיקת התאמה לרפואה פרטית על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

התאמה לרפואה פרטית
עינת מילר
האם אתה מתאים לרפואה פרטית?
בחר את קבוצת גילך בכדי לבצע בדיקה