תשואה של 15% בשנה – במרחק שעתיים טיסה

עודכן 15 מרץ, 2019

החופים המרהיבים, חיי הלילה הססגוניים ושיעורי התיירות שלא מפסיקים לטפס הפכו אותה למטרה ברורה עבור המשקיעים הישראלים, אלה שנהנים מתשואה של כ-15% מדי שנה.

אודסה, מהערים היפות והמיוחדות באוקראינה, היא כבר הרבה יותר מאשר יעד חופשה אידאלי. החופים המרהיבים, חיי הלילה הססגוניים ושיעורי התיירות שלא מפסיקים לטפס הפכו אותה למטרה ברורה עבור המשקיעים הישראלים, אלה שנהנים מתשואה של כ-15% מדי שנה. הכול – במרחק של טיסה קצרה, קצת יותר משעתיים מרגע צאתכם מנתב"ג.

 

התאמה להשקעה בנדל"ן באודסה תלויה במספר גורמים. מעל 6,223 כבר ביצעו בדיקת התאמה להשקעה בנדל"ן באודסה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להשקעה בנדל"ן באודסה על ידי בחירת הסטטוס הנכסים הנדל”נים שלך:

קומפלקס המגורים היוקרתי – בלב האקשן

היתרונות של אודסה רבים וברורים, ולצד אדריכלות מופלאה ותרבות עשירה היא מציעה גם המון פתרונות בילוי ופנאי לצעירים ולמבוגרים כאחד. בלב האקשן הזה מוקם בימים אלה פרויקט מגורים חדשני ומלהיב. הרעיון פשוט: קומפלקס מגורים יפהפה, מעוצב ומפואר. שני מבני המגורים ירעננו בקרוב את רובע ארקדיה, הלב הפועם של אודסה והמקום שאליו התיירים נוהרים ושבו נמצאים פארק המים הסוחף, המועדונים והברים.

 

לא פחות מ-840 דירות סטודיו, לצד דירות מרווחות יותר בנות 2-3 חדרי שינה, הם אלה שימלאו את הקומפלקס שנבנה בקפידה רבה, ועל פי כל הסטנדרטים הגבוהים ביותר. אל המקום הזה יגיעו התיירים בהמוניהם, בין אם הם מטיילים לבד, יוצאים לנופש רומנטי או בכלל לחופשה משפחתית. הם גם ימצאו במתחם את כל הפינוקים האפשריים שמשדרגים את ימי החופשה.

 

כל השירותים – תחת קורת גג אחת

בחברת גרין פארק יודעים להסביר מה מושך את התיירים לאזור – ואת המשקיעים למתחם. "הפרויקט מציע לתיירים את כל מה שהם צריכים תחת קורת גג אחת, באזור הכי דינמי של אודסה," הם אומרים. הם בהחלט צודקים. בין כותלי המתחם מתוכנן ספא יוקרתי בקומה ה-24, המשקיפה על העיר כולה. שם, על גג העולם, יוכלו התיירים לנפוש גם בבריכה הפרטית עם רצפת הזכוכית, ולשמור על הכושר במתחם הספורט.

 

מתחם הספא הזה הוא לא הספא הקטן שאתם מדמיינים מישראל הקטנה. למעשה, המתחם צפוי לכלול בריכות עם מינרליים ייחודיים מים המלח לצד בריכות בוץ, גם מרכז טיפולים אסתטיים, סאונה יבשה ורטובה ואיך אפשר בלי חדרי יוגה ופילאטיס. אחרי האימון המצוין יוכלו דיירי המתחם לעצור בבית הקפה וליהנות ממזג האוויר המיוחד של אודסה.

 

היעד שמושך תיירים כל השנה

השפע שמציעה אודסה, לצד האטרקציות הנהדרות של פרויקט המגורים היווקרתי, הם שמושכים את התיירים בכל יום בשנה. בקיץ הם נהנים מהשמש, האוויר הנפלא והעיר היפהפייה. בחורף יש להם המון פתרונות מעולים לבילוי בבריכה הסגורה ובספא. זו גם הסיבה לתכנון הפרויקט דווקא באודסה: ככל שהתיירים ממשיכים להגיע בקצב, כך הביקוש להשכרת הדירות עולה – וגובר על ההיצע. המשמעות? שכר דירה שמבטיח תשואה נאה מאוד, עד 15% מדי שנה.

 

דמי השכירות: 90 עד 150 דולר ללילה

המשקיעים הישראלים, שתמיד מחפשים עוד אפיקי השקעה ורצוי עם תשואה גבוהה ככל האפשר, בהחלט מזהים את הפוטנציאל האדיר בפרויקט המגורים הזה. בהשוואה למחירי הדיור הגבוהים בישראל, מחירה של דירה בפרויקט החדש עומד על כ-250 אלף שקלים, וגם דירות יוקרה אחרות באזור הן יקרות הרבה יותר – בהפרשים של כ-30% ואף למעלה מכך. כשמוסיפים למשוואה גם את כל צרכי התחזוקה, לרבות גבייה וניקיון, מקבלים שירות מלא ואיכותי, ואפילו בעברית.

 

אם מחירה של דירה עומד על כ-250,000 שקלים, הגיע הזמן להבין את המספרים קצת יותר לעומק. באודסה עומד מחירה הממוצע של דירה על סכום של 90 עד 150 דולר ללילה, בהתאם לגודל הדירה כמובן. כך, גם אם הדירה מושכרת בחודשי הקיץ בלבד היא עדיין מבטיחה הכנסה יציבה של למעלה מ-10,000 דולר לדירת סטודיו, וגם בחורף הדירה לא נשארת ריקה. כך מובטחת הזדמנות נדירה למשקיעים הישראלים, אלה שמזהים את היעד התיירותי, את המיקום האטרקטיבי ואת התשואה שקשה להשיג במקומות אחרים בעולם.

 

התאמה להשקעה בנדל"ן באודסה תלויה במספר גורמים. מעל 6,223 כבר ביצעו בדיקת התאמה להשקעה בנדל"ן באודסה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להשקעה בנדל"ן באודסה על ידי בחירת הסטטוס הנכסים הנדל”נים שלך:

 

הזדמנות להשקעה באודסה
עינת מילר
בדוק התאמה להזדמנות השקעה באודסה
האם כבר יש לך נכס נדל"ן?