הצמיחה האדירה בגרמניה מספקת הזדמנות נדירה למשקיעים

עודכן 7 אפריל, 2019

כלכלת גרמניה היציבה, המיקום האסטרטגי של המרכזים הלוגיסטיים והתשואה הנאה – כל אלה הופכים את המרכזים הלוגיסטיים ליעד אידאלי עבור המשקיעים, ללא ספק. 

 

 

הביקוש האדיר למרכזים לוגיסטיים מספק הזדמנות אדירה למשקיעים בזכות הערך שממשיך לזנק – ומחירי השכירות שלא מפסיקים לעלות! מאות מיליארדי דולר מושקעים כיום במרכזים הלוגיסטיים על ידי חלק מהגופים הפיננסיים הגדולים בעולם. בין היעדים המובילים והמבוקשים ביותר נמצאת גרמניה, עם מרכזים לוגיסטיים של חברת Dachser הענקית, עם מחזור מכירות של למעלה מ-6 מיליארד אירו בשנה – ועם הזדמנות לייצר תשואה אטרקטיבית מאוד. השקעה מינימלית של 250 אלף ש"ח תאפשר לכם כרטיס כניסה לעולם הרותח של המרכזים הלוגיסטיים.

 

היתרונות של מרכזים לוגיסטיים בגרמניה למשקיעים

מבחינת המשקיעים, מרכזים לוגיסטיים בגרמניה מספקים שורה ארוכה של יתרונות ברורים. בין השאר המרכזים הללו מציעים:

  • מיקום אסטרטגי בקרבת החברות הגדולות בגרמניה – ובאירופה בכלל
  • השקעה טובה לאורך זמן באחת הכלכלות היציבות בעולם
  • פתרונות מימון נוחים ושקיפות מרבית בכל הקשור לניהול העסקים
  • ריביות נמוכות לצד תשואה נאה ויציבה
  • ריבית אפסית בזכות היעדר לחצים אינפלציוניים – ובזכות שיעור האינפלציה הנמוך בגרמניה (כ-2% בלבד)

 

התאמה להשקעה במרכז לוגיסטי תלויה במספר גורמים. מעל 13,523 כבר ביצעו בדיקת התאמה להשקעה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להשקעה במרכז לוגיסטי על פי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

מרכז לוגיסטי במיקום אידאלי

חברת Dachser הגרמנית היא חברה וותיקה שמציינת בקרוב את העשור ה-90 להקמתה, והיום היא שחקנית מרכזית ומשפיעה בתחום. מחזור המכירות השנתי שלה גבוה מ-6 מיליארד אירו, ו-30,000 העובדים שלה פרוסים במאות סניפים בכל העולם. מה שיכול להסביר את ההצלחה האדירה הוא המיקום האסטרטגי שלה, בסמוך לכביש המהיר שחוצה את גרמניה, ובקרבת המרכזים הלוגיסטיים של חברות הענק פורד, בוש ומישלן.

 

גם הבחירה בגרמניה כאפיק השקעה בכלל, ובתחום המרכזים הלוגיסטיים בפרט, היא בחירה מתבקשת. זאת משום שהכלכלה הגרמנית נחשבת גם היום לאחת המשמעותיות והמשפיעות באירופה. בזמן שמדינות רבות אחרות ביבשת מתמודדות עם אתגרים כלכליים שונים, גרמניה שומרת על יציבות, והיא בין הבודדות שעדיין נהנית מדירוג אשראי מושלם, משיעורי אבטלה נמוכים ומריביות נוחות עבור המשקיעים.

 

 

מרכז לוגיסטי בגרמניה

 

צמיחה כלכלית ושפע של הזדמנויות

הצמיחה שמאפיינת את גרמניה בעשור האחרון מעידה על מגמה שצפויה להישמר גם בטווח הנראה לעין. מבחינת המשקיעים, זוהי הזדמנות לייצר תשואה נאה בזכות יתרונות הנדל"ן המסחרי. בין השאר אפשר למנות את חוזי השכירות ארוכי הטווח שנחתמים עם השוכרים, כולם בעלי דירוג גבוה כמובן. מיקום המרכז הלוגיסטי גם הוא אטרקטיבי מאוד, וכל אלה מובילים לקבלת תשואה מצוינת בעקבות ההשקעה.

 

מרכזים לוגיסטיים בגרמניה ופתרונות מימון מתאימים

יציבות הכלכלה הגרמנית היא נתון משמעותי ובעל השפעה עצומה, אבל יש עוד שפע של יתרונות אחרים להשקעה בתחום הנדל"ן המסחרי במדינה. ההשקעה בשוק הנדל"ן הגרמני מאפשרת קבלת פתרונות מימון נוחים, וכן קיימת שקיפות גבוהה בכל הקשור לניהול הנכסים. מבחינת המשקיעים הישראלים זהו שוק אסטרטגי עם פוטנציאל גדול מאוד, גם בזכות הכלכלה החזקה וגם בזכות הקרבה לישראל. כך, בעוד עודפי ההיצע בארץ משפיעים על ההשקעות הרלוונטיות ועל התשואה הנלווית אליהן, השקעה בנדל"ן מסחרי בגרמניה, ובמרכזים לוגיסטיים בפרט, היא השקעה שטומנת בחובה הזדמנויות כלכליות רבות ואפשרות ליצירת רווחים גדולים.

 

מרכז לוגיסטי בגרמניה

 

ההשקעה במרכזים הלוגיסטיים בגרמניה

כלכלת גרמניה היציבה, המיקום האסטרטגי של המרכזים הלוגיסטיים והתשואה הנאה – כל אלה הופכים את המרכזים הלוגיסטיים ליעד אידאלי עבור המשקיעים, ללא ספק. עם השקעה בסכום של כ-250,000 ש"ח ועם ריביות נמוכות המאפשרות מימון עסקאות, נדמה שיש כאן שילוב מושלם בין כל המרכיבים הנכונים. ההפרשים בין הריביות במדינה לבין התשואה הנאה על ההשקעה, הם הפרשים שיוצרים עבור המשקיעים תזרים מזומנים אטרקטיבי.

 

התאמה להשקעה במרכז לוגיסטי תלויה במספר גורמים. מעל 16,503 כבר ביצעו בדיקת התאמה להשקעה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להשקעה במרכז לוגיסטי על פי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

הזדמנות להשקעה בגרמניה
עינת מילר
בדוק התאמה להזדמנות השקעה בגרמניה
האם כבר יש לך נכס נדל"ן?