הקיץ כבר כמעט כאן: ברי המים תמי4 במסלול מיוחד החל מ-3 ₪ ליום בלבד עם מטהר המים המתקדם בעולם

עודכן 27 אפריל, 2024

מטהר המים MAZE – לברי המים תמי4 משנה את התמונה בכל הקשור לאיכות ולטעם המים, וכך גם הילדים נהנים ממים איכותיים וטעימים יותר. עכשיו במסלול מיוחד החל מ-3 ₪ ליום בלבד.

הרופאים והמומחים אולי ממליצים לנו לשתות מים, אבל חשוב שנתייחס גם לאיכות המים שאנחנו שותים. המים שמגיעים אלינו הביתה מפוקחים עד לפתח שעון המים בבניין, ומכאן זה כבר תלוי בנו. המים בישראל טובים לשתיה, הבעיה מתחילה כאשר המים נכנסים לצנרת הביתית, עליה כבר אין פיקוח של הרשויות. בצנרת הביתית עלולים להצטבר מזהמים שפוגעים באיכות וטעם המים וכאן MAZE, מטהר המים לברי המים תמי4 נכנס לתמונה ומטהר את המים סמוך למזיגה. סינון המזהמים הללו משפר לא רק את האיכות אלא גם את הטעם, מטהר המים MAZE הוא פטנט ייחודי וחדש משדרג את איכות המים באופן משמעותי, מסיר כלור ומפחית אבנית.

 

מטהר המים MAZE משדרג לכם את המים

מטהר המים MAZE, מציע פתרון מתקדם לאחת הבעיות המרכזיות בתחום המים. הבעיה הזו מוכרת לרוב בשם "הקילומטר האחרון", והיא מתייחסת לתהליך שעוברים המים עד לרגע שבו הם מגיעים אל הברז הביתי – ובפרט לשלב האחרון בתהליך הזה.

 

הקילומטר האחרון, או השלב האחרון בתהליך ההגעה של המים לברזים שלנו, משפיע באופן משמעותי מאוד על איכות מי השתייה. ככל שאיכות הצנרת משפיעה על איכות המים, הרי שאם הצנרת ישנה או שאיננה מתוחזקת כראוי – המים שיעברו דרכה עלולים לספח אליהם מרכיבים מזיקים. מטהר המים MAZE, כאמור, מתייחס לסוגיה הזו בדיוק. הוא מסנן את המתכות, החומרים והמזהמים האחרים, ובמקביל הוא מפחית את האבנית במים.

 

המחקרים מוכיחים: המים טעימים יותר

בעקבות הפטנט, החברה ערכה מספר מחקרים שנועדו לבחון לא רק את האיכות אלא גם את הטעם. על פי המחקרים הללו, התוצאות בהחלט ניכרות היטב. המים הנמזגים מטוהרים, בלי ריח לוואי ועם טעם טוב הרבה יותר. מטהר המים MAZE – משנה את התמונה בכל הקשור לאיכות ולטעם, וכך גם הילדים נהנים מהמים הרבה יותר.

 

מבחינת הילדים, שיפור הטעם הוא קריטי. כך הם מתרגלים למים איכותיים וטעימים, והם מעדיפים אותם על פני המשקאות המתוקים, עתירי הסוכר. חשוב לא פחות מכך, היכולת שלהם לתפעל את בר המים בעצמם מעודדת אותם לשתות בתדירות גבוהה יותר – ולהרגיש עצמאיים הרבה יותר.

 

 

איכות וטעם – אבל גם חיסכון כספי

לצד היתרונות הבריאותיים של המים המטוהרים, מטהר המים MAZE הוא גם פתרון חסכוני בהשוואה לפתרונות רבים אחרים. בעלות של פחות מ-90 שקלים לחודש יכולה כל משפחה ליהנות ממים איכותיים וטעימים. בנוסף, מסלול השירות של תמי4 כולל הובלה והתקנה ללא עלות, לצד אחריות מלאה, כך שמדובר בחיסכון משמעותי כבר מהיום הראשון. אז במקום לסחוב בקבוקי מים ובמקום להתווכח עם הילדים על כמויות המים שהם שותים, אפשר להציע להם חלופה בריאה, טובה וזמינה הרבה יותר.

 

התאמה לרכישת בר המים תמי4 עם מטהר המים MAZE תלויה במספר גורמים. מעל 12,231 כבר ביצעו בדיקת התאמה לרכישה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לרכישת בר המים תמי4 עם מטהר המים MAZE על ידי בחירת הסטטוס שלך:

 

 

*בתשלום חודשי קבוע לפי המסלול הנבחר. למסלול הכל כלול ל-4 שנים, תקף למשלמים בכרטיסי אשראי ויזה של לאומי קארד וכ.א.ל בלבד. התמונות להמחשה בלבד. ט.ל.ח. המידע שיימסר לנו או ייאסף באתר ישמש למטרות כגון שיפור השירותים, המוצרים והפעלת האתר כמפורט בתנאי מדיניות הפרטיות.

התאמה לרכישת בר המים תמי4
עינת מילר
בדוק התאמה לרכישת בר מים של תמי4 עם מטהר MAZE
האם יש לך ילדים?