אלפי יזמים ישראלים קבעו: מימון עסקאות נדלן זה הדבר החם הבא. מימון פרויקטים בשכונה המבוקשת ביותר בלוס אנג'לס עם כל ההיתרים

עודכן 28 מרץ, 2024

ההשקעה קצרת המועד במימון בניית פרויקט מגורים בווניס לוס אנג'לס צפויה לספק ריבית שנתית נאה למשקיעים.

הפרויקט בשכונה המבוקשת ביותר בלוס אנג'לס כבר קיבל את כל ההיתרים, הבנייה יוצאת לדרך והמשמעות ברורה: ההשקעה קצרת המועד במימון בניית פרויקט מגורים בווניס לוס אנג'לס צפויה לספק ריבית שנתית נאה למשקיעים. למשקיעים ביטחון בדמות שעבוד המניות על הקרקע והנכס לטובתם ועכשיו, כשהביקוש בשיא והתנאים מוכיחים עסקה משתלמת במיוחד, זה בדיוק הזמן לתפוס את ההזדמנות בשתי ידיים לפני שתיעלם.

 

התאמה להשקעה אלטרנטיבית בנדל"ן בארה"ב שכבר קיבל אישורי בניה תלויה במספר גורמים, כמו אם זהו הנכס הראשון שלך או שמא יש לך נכסים נוספים. מעל 19,006 כבר ביצעו בדיקת התאמה לפרוייקט, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה בנדל"ן בארה"ב שכבר קיבל אישורי בניה על ידי בחירת הסטטוס הנכסים הנדל”נים שלך:

השקעות אלטרנטיביות עם שותף מקומי באזור עם ביקוש גבוה

בסביבת הריבית האפסית השוררת כיום בארץ ובעולם ומרווחי ריבית נמוכים בשוק האג"ח בעולם, למשקיע הפרטי קיים היצע מצומצם של השקעות איכותיות המקנות לו אפשרות להניב תשואה הולמת לכסף שלו. הבנקים מציעים ריבית נמוכה, בתי השקעות דורשים הון עצמי גבוה והשקעה בשוק ההון ללא התמחות טומנת בחובה סיכון. חברת Cycle השקעות אלטרנטיביות מאגדת מגוון אפשרויות השקעה מחוץ לשוק ההון, בוחנת יזמים, קרנות וחברות מתמחות בארץ ובחו"ל לשיתופי פעולה אופציונליים. מאפשרת לבצע השקעות מגוונות ובעלות פיזור רחב אשר יכולות להניב למשקיע תשואה מרשימה ופונה לקהל משקיעים רחב.

חברת Cycle השקעות אלטרנטיביות, המובילה את הפרויקט, פועלת בליווי השותף המקומי שלה – חברת FMB Development. עם ניסיון של שני עשורים בתחום הנדל"ן ועם אסטרטגיית השקעה ברורה שכוללת התמקדות באזורים בעלי ביקוש גבוה בלבד, אלה הם השותפים הטבעיים להובלת פרויקט מהסוג הזה. בזכות ההתמחות בבנייה איכותית ובעיצוב יוקרתי, עם ניסיון של עשרות פרויקטים באזור ועם תכנית עסקית ברורה, זוהי ללא ספק השקעה אטרקטיבית מאוד.

 

האזור האטרקטיבי ביותר בלוס אנג'לס

את לוס אנג'לס כנראה אין צורך להציג. כאחת הערים הבולטות והמרכזיות בארה"ב, עם למעלה מ-10 מיליון תושבים, היא מציעה לתושביה שפע של אטרקציות ויתרונות. התמ"ג בעיר גבוה יותר בהשוואה למדינות מובילות כמו בלגיה או נורבגיה, והיא מובילה בתחומים רבים – לרבות בתחומי התעופה, הטכנולוגיה והתיירות, וכמובן בתחומי הבידור, הקולנוע והאופנה.

אחת השכונות הבולטות בלוס אנג'לס היא שכונת ונציה (Venice), שאולי מזכירה בשמה עיר יפהפייה באיטליה, אבל נמצאת על חופיה של קליפורניה, והם מרהיבים לא פחות. שכונת המגורים והמסחר משקיפה אל הים וממוקמת במערב לוס אנג'לס. בזכות המיקום הנהדר היא נחשבת לאחד האתרים האייקוניים ביותר, מה שמושך אליה מבקרים ומטיילים מכל רחבי ארה"ב, ומהעולם בכלל.

תקופת השקעה קצרה

מיקום אידאלי וביקוש גובר הם בין היתרונות הברורים של שכונת ונציה, ועכשיו מוצעת למשקיעים האפשרות להיכנס לאחד הפרויקטים היוקרתיים בשכונה. זוהי בדיוק הזדמנות מצוינת להצטרף לפרויקט במיקום מעולה, ולפרויקט הייחודי הזה כבר קיימים כל ההיתרים הדרושים, כך שהוא מוכן לבנייה. תקופת ההשקעה הקצרה (שנתיים עד שלוש בלבד), הליווי המקצועי של צוותי פיתוח וניהול לצרכי משרדי רו"ח ועו"ד מובילים, וכן הביקוש האדיר לשכירות באזור – כל אלה מבטיחים עסקה בסיכון נמוך, ועם פוטנציאל תשואה גבוה.

חשוב לציין: שכונת ונציה בלוס אנג'לס היא בעלת ביקוש גבוה לבתים חדשים ומספר התחלות בנייה מאוד נמוך. לכן, העובדה שהפרויקט יוצא לבנייה מיידית מהווה יתרון אדיר למשקיעים. הקרן והריבית משולמות לאחר מכירת הבתים הנבנים בפרויקט.

 

 

השקעות מגוונות ופיזור רחב

אחד היתרונות הבולטים בהשקעת נדל"ן אלטרנטיבית בלוס אנג'לס, הוא הליווי של Cycle השקעות אלטרנטיביות. צוות החברה, שמונה גם את מיטב האנליסטים, הוא שבוחן כל שיתוף פעולה אפשרי לפרטי פרטים. הבחינה המדוקדקת מאפשרת לבצע השקעות מגוונות עם פיזור רחב, מה שמגדיל את התשואה מצד אחד, ומאפשר השקעה נוחה בסיכון נמוך גם למשקיעים "חדשים" שמחפשים את הדרך האידאלית עבורם. 

 

מודל ההשקעה הייחודי למעשה משקלל את כל הנתונים והמשתנים הקיימים, את האינדיקטורים הכלכליים וכמובן את כל הסיכונים הרלוונטיים. בליווי האנליסטים הטובים ביותר, עורכי הדין המובילים ורואי החשבון המנוסים ביותר, ההשקעות השונות נבחרות במדויק, במטרה לספק למשקיעים את המענה המושלם לצרכים שלהם – השקעה נוחה מצד אחד, תשואה הולמת מצד שני, וביניהם סיכון נמוך ככל האפשר. בשכונת ונציה, מהיפות והמבוקשות בלוס אנג'לס, הצרכים הללו נפגשים ויוצרים הזדמנות השקעה באמת נדירה.

 

 

התאמה להשקעה אלטרנטיבית בנדל"ן בארה"ב שכבר קיבל אישורי בניה תלויה במספר גורמים, כמו אם זהו הנכס הראשון שלך או שמא יש לך נכסים נוספים. מעל 19,006 כבר ביצעו בדיקת התאמה לפרוייקט, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה בנדל"ן בארה"ב שכבר קיבל אישורי בניה על ידי בחירת הסטטוס הנכסים הנדל”נים שלך:

 

השקעת הנדל"ן בלוס אנג'לס
עינת מילר
בדוק התאמה להזדמנות השקעה בנדל"ן בלוס אנג'לס
בחר את סטטוס הנכסים שלך