השלמת הנמל הסיני באשדוד יוצרת הזדמנות השקעה חד פעמית

עודכן 27 אפריל, 2024

שטחי המשרדים באשדוד הולכים ואוזלים. זהו חלון הזדמנויות נדיר, שלא צפוי שיימשך לאורך זמן

[בדוק התאמה כאן]

עד שנת 2021, תסתיים בניית הנמל החדש באשדוד

 

צירוף נדיר של נסיבות, מיקום והחלטות אסטרטגיות של הרשויות יצרו הזדמנות חד פעמית להשקעה בפרוייקט אייקוני באחד האזורים האטרקטיביים ביותר בארץ: פרויקט "פארק הייטק אשדוד". פארק זה יהווה מרכז ההייטק הגדול בדרום ובו אמורות להתרכז בין היתר חברות גדולות במשק הישראלי המשלבות בין הייטק, ביוטק, ננוטק, משרדים לתעשיות עתירות ידע, משרדים למקצועות חופשיים, משרדי חברות לצד חנויות מסחר ושרות וכן להעניק 20,000 מקומות עבודה חדשים. מדובר בהזדמנות שלא תחזור, עם פוטנציאל לתשואות גבוהות במיוחד. מניתוח מקצועי של הנתונים ברור ומובן כי זהו הזמן המושלם להשקעה בנדל"ן בפארק ההייטק החדש של אשדוד, שצפוי להפוך להיות ממרכזי המסחר והעסקים השוקקים בישראל.

 

התאמה להשקעה בפרויקט תלויה במספר גורמים, כמו אם זהו הנכס הראשון שלך או שמא יש לך נכסים נוספים. מעל 7,271 כבר ביצעו בדיקת התאמה לפרוייקט, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להשקעה בפארק הייטק אשדוד על ידי בחירת הסטטוס הנכסים הנדל”נים שלך:

 

 

רוב המגרשים במתחם כבר נרכשו ע"י חברות ענק כגון חברת "אלבטק", חברת טלירן, חברת "שא נור" (היזם מרק פרידמן מבעלי פטנט הדיסק אונקי) ועוד. עד שנת 2021, תסתיים בניית הנמל החדש באשדוד וקריית הסייבר של אלבטק צפויה להיות מאוכלסת. המשמעות: עשרות אלפי עובדים חדשים, לצד תוספת של מוסדות אקדמיים (מכללת סמי שמעון להנדסה), מרכזי עסקים וסחר כדוגמת BIG FASHION אשדוד, ופארק הייטק בן אלפי מטרים של שטחי תעשייה וטכנולוגיה מתקדמת. פארק ההייטק ממוקם בקרבת קווי תחבורה ציבורית ראשיים, ביניהם תחנת רכבת עד הלום ויציאה מהירה לכביש 4 לכיוון דרום וצפון – הזדמנות נדירה להתמקם באזור שהגישה אליו נוחה במיוחד לבעלי עסקים ולקוחות כאחד.

 

הביקוש לשטחי מסחר ומשרדים באזור כבר מרקיע שחקים – והוא צפוי להמשיך לעלות עם היצע הולך וקטן (ומחירים שיעלו באופן חד) למשרדים ונדל"ן מסחרי. ההצעה: מגרש למשרד בתוך פארק הייטק, המאפשר ליהנות מזכויות קיימות בגודל של 100 מ"ר משרד, וזכויות נוספות בעתיד הקרוב להגדלת המשרד ללא עלות, מהלך המובל ע"י עיריית אשדוד עצמה. המגרש ממוקם במיקום מקסימאלי שכן הוא הקרוב ביותר לתחנת הרכבת "עד הלום" וליציאה לכביש 4. חשוב לציין, 70% מפארק ההייטק נמכר לחברות הייטק אשר יבנו את משכנם הקבוע בפארק. הסטטוס הייחודי של הפרויקט, בעיקר בין היותו פארק הייטק וכן המהלך של הגדלת זכויות הבנייה, הנתמך על ידי עיריית אשדוד מעניק למשקיע הזדמנות אטרקטיבית במיוחד למכירה בזמן קצר יחסית או השכרה יציבה לחברות מובילות במשק.

חשוב לדעת: בפארקים של הייטק, בד"כ משך השכירות פי חמש לפחות מבניין רגיל בעיר בגין סוג השוכר (חברות הייטק).

 

שטחי המשרדים באשדוד הולכים ואוזלים – וכמות הדיירים, חברות ההייטק, אנשי המקצוע והארגונים שיגיעו למרכזי העבודה בעיר רק תעלה. זה הזמן להפוך לחלק מההצלחה המסחררת באזור ולהשקיע בנדל"ן מסחרי בפארק ההייטק באשדוד. עם השקעה נמוכה המאפיינת נדל"ן משרדי בשטחים קטנים, ותשואה מוערכת במעל 10% – חשוב לדעת, כי מדובר בחלון הזדמנויות נדיר, שלא צפוי שיימשך לאורך זמן. משקיעים חכמים ינצלו את ההזדמנות כעת, ויהפכו חלק מההצלחה בימים הקרובים.

 

פארק ההייטק באשדוד – השקעה אטרקטיבית במיוחד

בכל אזור השפלה הדרומית של ישראל, ובאשדוד בפרט – עיר בתנופת צמיחה, שכבר עכשיו חיים בה מעל רבע מיליון תושבים, לא קיים מתחם משרדים ועסקים העונה על צרכי האוכלוסייה והביקוש באזור, לצד תשתיות איכותיות וסביבה מודרנית. לאחרונה הושקעו מעל שישה מיליארד שקלים בשיפור התשתיות בעיר, לטובת הקמת מרכז מסחרי מהגדולים בארץ, וכן להקמת נמל, העתיד לאפשר ייבוא של עוד כ-1.5 מיליוני טונות של סחורה בשנה, ובכך בעצם לרכז את רוב הייבוא והייצוא בישראל. גם פרוייקט התחבורה הציבורית בשם Reway צפוי לאפשר הגעה נוחה ממרכז העיר ואל אזור הנמלים עבור אנשי עסקים ולקוחות – ומכאן הצורך העולה בשטחי משרד באזור. את ההזדמנות זיהו מספר ארגונים גדולים, ביניהם המכללה סמי שמעון, המרכז הרפואי אסותא, רשת הקניונים BIG, ואחרים. כולם – כבר הבטיחו את נוכחותם בפארק ההייטק החדש באשדוד. אין זה פלא, עם הצפי (על פי הצהרת ראש העירייה באשדוד) לארנונה נמוכה ב – 20%-30% ביחס לארנונה בראשון לציון, למשל – כי חברות רבות רואות אפשרות נהדרת להתמקם בלב מרכז תעסוקתי שוקק, ולצמצם הוצאות.

 

 

השקעת נדלן במיקום אטרקטיבי
המיקום האטרקטיבי הופך את המתחם לאידאלי עבור המשקיעים

 

רוצים להפוך חלק מההצלחה? קבלו פרטים נוספים – עכשיו

חברת E.L.G השקעות נדל"ן הינה חברה המתמחה בין היתר באיתור עסקאות בעלות פוטנציאל השבחה גבוה ובזיהוי הזדמנויות נדל"ן אטרקטיביות ביותר. על מנת למקסם את אפשרויות ההשקעה החברה רוכשת נכסי נדל"ן ייחודיים להשקעה ומציעים אותם ללקוחותיהם דרך מגוון ערוצים.
השקעה בפרויקט "פארק ההייטק החדש באשדוד" הינה הזדמנות עסקית חד פעמית, אשר אינה כרוכה בהשקעה גדולה ומגלמת בתוכה אפשרות של רווח נאה ובזמן קצר, באחד האזורים המתפתחים והמבוקשים ביותר בארץ.
מאות משקיעים יכולים להעיד כי החברה מבטיחה שקיפות מלאה, מצוינות, מקצוענות בלתי מתפשרת ומעל הכל תקשורת וקשב רציפים עבור כל צרכי המשקיע.
החברה מזמינה את המשקיעים להצטרף לפרויקט פארק ההייטק החדש באשדוד וליהנות מרווחים חסרי תקדים וזאת עם הון עצמי מינימלי של 225,000 ש"ח בלבד. אך במקרה כמו זה עכשיו, הזמן משחק לרעתם של משקיעים שבוחרים להתמהמה. הביקוש בפארק ההייטק החדש באשדוד מרקיע שחקים – והמחירים עולים בהתאם, ממש בכל יום שעובר. משקיעים חכמים שמחפשים הזדמנויות להשקעה בסכומים לא גבוהים ובתשואות מרשימות – יבדקו עוד היום את אפשרויות ההשקעה בפארק ההייטק החדש באשדוד, ויאפשרו לעצמם השקעה מוצלחת במיוחד, עם רווחים לאורך שנים, הן משכירות והן מהשבחת הנכסים.

 

התאמה להשקעה בפרויקט תלויה במספר גורמים, כמו אם זהו הנכס הראשון שלך או שמא יש לך נכסים נוספים. מעל 7,271 כבר ביצעו בדיקת התאמה לפרוייקט, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להשקעה בפארק הייטק אשדוד על ידי בחירת הסטטוס הנכסים הנדל”נים שלך:

 

 

הזדמנות מסחרית באשדוד
עינת מילר
בדוק התאמה להזדמנות השקעה בפארק הייטק באשדוד
האם כבר יש לך נכס נדל"ן?