הזדמנות נדירה לגור ליד הים במחיר אטרקטיבי במיוחד

עודכן 23 יוני, 2019

על קו החוף, מול מפרץ פסטורלי ויפה במיוחד, נבנית היום אחת משכונות המגורים היוקרתיות והמיוחדות בישראל. 147 הווילות והדירות המעוצבות כבר מוצעות למכירה – והמחירים המפתיעים מושכים את רוכשי הדירות ואת המשקיעים בקצב חסר תקדים!

דירת פאר

 

הפרויקט הייחודי של "ישראל קנדה" בעתלית מנצל את כל היתרונות של האזור: חוף ים עוצר נשימה, מיקום מצוין, היסטוריה עשירה ואיכות חיים באחת משכונות היוקרה הצעירות והחדשות בישראל. חובבי הטבע, הפאר והחיים הטובים יגלו שזה המקום האידאלי לבית החדש שלהם, ורבים כבר מצטרפים לפרויקט רגע לפני שמלאי הדירות והווילות אוזל.

 

לגור בדירת פאר – בעתלית

במסגרת הפרויקט הייחודי, המשתרע על פני כ-47 דונם, נבנות בימים אלה 147 יחידות דיור, כולל דירות גן וגג, ושלל ווילות מפוארת. סטנדרט הבנייה הגבוה והמיקום המצוין הופכים את הפרויקט לאטרקטיבי במיוחד למשפחות ולצעירים, אלה שמעריכים איכות חיים ורוצים ליהנות מבית מפנק מול הים.

 

בנוסף לעתודת הקרקע הנדירה עליה יוקם הפרויקט דאגה היזמית "ישראל קנדה" לגייס את אדריכלית העל אורלי שרם לתכנון ועיצוב השכונה. אורלי שרם ידועה כאחת האדריכליות הבולטות בארץ למעלה מעשרים שנה ונחשבת לאחת המובילות בעיצוב יוקרה בין היתר עצבה את הווילה של אהוד ברק בכפר שמריהו ואת הבית של רוני דואק ברשפון בנוסף לעבודתה הפורה בישראל , שרם תכננה פרויקטים בג'נבה, סרדיניה, דרום צרפת לונדון וניו יורק. את היחידות המרהיבות המשקיפות אל הים הצלול בעתלית היא תכננה בעצמה.

 

התאמה לרכישת דירה בעתלית תלויה במספר גורמים, כמו אם זו הדירה הראשונה שלכם או שמא אתם משפרי דיור. מעל 2,151 כבר ביצעו בדיקת התאמה לפרוייקט, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות. 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה למגורים על שפת הים על פי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

כך זה ייראה

 

מחירה של דירה על חוף הים

התכנון האיכותי והעיצוב היוקרתי, המיקום המצוין והנוף הכי טוב שיש – כל אלה מוצעים היום למכירה במחירים מפתיעים למדי, החל מ-2,210,000 שקלים. כשמוסיפים למשוואה גם את מערכת החינוך המצוינת באזור ואת בתי הספר המעולים ועטורי הפרסים, מבינים שמדובר בפנינת נדל"ן של ממש. זו בדיוק הסיבה שעוד ועוד ישראלים מבקשים להגיע למקום המופלא הזה, אל הטבע העשיר והנופים המשגעים, ובעיקר אל איכות החיים שאין לה כמעט מתחרים.

 

דירות היוקרה

 

הפרויקט היוקרתי של "קנדה ישראל"

כולנו מחפשים בנכס שלנו את השילוב בין כמה משתנים מרכזיים. מעל לכל חשובה לנו הנוחות, זו שמאפיינת את התכנון המתקדם והמודרני. אנחנו רוצים ליהנות גם מטבע עשיר ומאוויר צלול, ולפתוח את החלון מדי בוקר לנוף שגורם לנו להחסיר פעימה. המקום השקט והמיוחד שמציע גם שפע של פתרונות נהדרים לילדים ומסגרות חינוך מהשורה הראשונה, כל אלה הופכים את עסקת הנדל"ן הפוטנציאלית להצלחה של ממש.

 

על כל הצרכים האלה עונה הפרויקט היוקרתי של "ישראל קנדה", זה ששם לו למטרה לספק יחידות דיור מהאיכותיות ביותר שיש. כל פרט מתוכנן בקפידה וכל אנשי המקצוע הטובים בתחומם מעורבים בתהליך כדי להבטיח לכל רוכש את הנכס המושלם עבורו. נדמה שהבחירה למקם את הפרויקט על שפת הים של עתלית היא הבחירה המושלמת לתכנון השפע הזה. במחירים שמתחילים מ-2,210,000 שקלים, זו גם אחת המציאות הטובות ביותר שיש.

 

התאמה לרכישת דירה בעתלית תלויה במספר גורמים, כמו אם זו הדירה הראשונה שלכם או שמא אתם משפרי דיור. מעל 2,151 כבר ביצעו בדיקת התאמה לפרוייקט, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות. 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה למגורים על שפת הים על פי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

הזדמנות מגורים ליד הים
עינת מילר
בדוק התאמה להזדמנות השקעה בפרויקט היוקרתי של "קנדה ישראל"
האם כבר יש לך נכס נדל"ן?