המחירים הנמוכים ביותר בישראל לפרויקט בקרבת הרכבת הקלה: פארק העסקים בחולון הוא פנינת נדל"ן

עודכן 27 אפריל, 2024

עם מיקום אידיאלי ומחירים תחרותיים ונמוכים בקרבת הרכבת הקלה – אין ספק שמדובר באחד הפרויקט המלהיבים והמסקרנים שראינו בשנים האחרונות

היום כבר ניתן לקבוע שזהו המקום הלוהט הבא על ציר הרכבת הקלה – מתחם העסקים של חולון מצליח למשוך אליו עסקים גדולים וארגונים מובילים עם מחירים תחרותיים. כך, בצעדי ענק, המתחם היוקרתי הופך לפארק העסקים החזק ביותר בארץ. הפרויקט החדש במתחם, T1, מסתמן כאחד מהבניינים המרשימים ביותר שיוקמו בעיר.

 

התאמה להשקעה בפרויקט תלויה במספר גורמים, כמו אם זהו הנכס הראשון שלך או שמא יש לך נכסים נוספים. מעל 9,271 כבר ביצעו בדיקת התאמה לפרוייקט, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להשקעה בפארק העסקים בחולון על ידי בחירת הסטטוס הנכסים הנדל”נים שלך:

 

המיקום המנצח: בקרבת מחלף חולון ועם גישה מהירה לת"א

העסקים בישראל מתמקדים לא פעם בלוקיישן האידאלי ובפרט הם מחפשים את הקרבה לצירי התנועה המרכזיים. פרויקט T1 עונה על הצורך הזה באופן מושלם. מגדל המשרדים המפואר נמצא במרחק נסיעה קצרה ממחלף חולון, וכך הוא מקל על הגישה לכל הכבישים המרכזיים, ובפרט לכבישים 4,44, 431 וכמובן לכביש 1. גם הרכבת הקלה צפויה לעבור באזור בהמשך, מה שמוכיח את מיקומו האסטרטגי המדויק של הפארק.

 

פרויקט T1: העסקים בראש

במתחם העסקים היוקרתי פועלות כבר היום חברות מובילות ומוכרות, בהן נת"ע, טלדור, אלמן אלדובי ובנק דיסקונט. עכשיו, כשפרויקט חדש ומסקרן יוצא לדרך, נדמה שהפארק עומד לקבל שדרוג משמעותי. הפרויקט של חברת תורג'מן, T1, ממוקם בנקודה הגבוהה ביותר, בדיוק מול מרכז עזריאלי. לא פחות מ-11,000 מ"ר נכללים בפרויקט המרהיב עם המשרדים המעוצבים, החניון התת קרקעי וקומת החנויות.

 

אחת מחברות הבנייה הותיקות והמובילות בישראל

אין ספק שמדובר באחד הפרויקט המלהיבים והמסקרנים שראינו בשנים האחרונות. הניסיון הרב של חברת תורג'מן המובילה את הפרויקט, הדגש על בנייה ירוקה ואיכותית, וכן התכנון שמבטיח אוויר צלול ושפע של אור טבעי – כל אלה מבטיחים שזהו אחד מהפרויקטים המרהיבים שנראו בישראל בשנים האחרונות.

בנוסף, בפרויקט T1 שולבה חשיבה בת קיימא ותכנון מוקדם של היבטים סביבתיים: מערכות מים ייחודיות החוסכות כ- % 30 מהצריכה הממוצעת במשרד ובשטחים הציבוריים, בידוד תרמי השומר על טמפרטורה נעימה ומצמצם את חשבון החשמל ועוד.

 

התאמה להשקעה בפרויקט תלויה במספר גורמים, כמו אם זהו הנכס הראשון שלך או שמא יש לך נכסים נוספים. מעל 9,271 כבר ביצעו בדיקת התאמה לפרויקט, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להשקעה בפארק העסקים בחולון על ידי בחירת הסטטוס הנכסים הנדל”נים שלך:

 

 

הזדמנות מסחרית בחולון
עינת מילר
בדוק התאמה להזדמנות השקעה בפארק העסקים של חולון
האם כבר יש לך נכס נדל"ן?