גם עם צילינדר ומספר גבוה: הסרת משקפיים מעולם לא הייתה פשוטה כל כך

עודכן 24 אפריל, 2024

ניתוח הסרת משקפיים בלייזר הוא ללא ספק ההליך המהיר והפשוט ביותר לטיפול בקוצר או רוחק ראייה, וזו בדיוק הסיבה לפופולריות האדירה שלו בכל העולם. מי שעדיין אינו מאמין שהניתוח רלוונטי עבורו בגלל הצילינדר או המספר הגבוה ישמח לדעת שזה פשוט לא נכון: טכנולוגיית הלייזר מספק את המענה המושלם גם לכם.

הסרת משקפיים בלייזר - אחת ולתמיד

חשוב להכיר: מה הוא אסטיגמטיזם?

בין הליקויים האופטיים השונים, קיים גם האסטיגמטיזם. אתם בוודאי מכירים אותו תחת השם "צילינדר", כינוי שדבק בו בשל התיקון האופטי במשקפיים שלכם.

 

אסטיגמטיזם יכול להופיע גם אצל מי שסובל מקוצר ראייה וגם אצל מי שסובל מרוחק ראייה. הוא יופיע אצל כל אחד ברמת חומרה אחרת. מה שמוביל להופעתו מלכתחילה הוא מבנה הקרנית, כאשר במצב זה צורתה מזכירה ביצה אליפטית במקום כדור עגול במצב תקין. כך נפגעת חדות הראייה, וככל שהקרנית נעשית אליפטית יותר בצורתה, סביר להניח שהמספר שלכם יהיה גבוה יותר. הטכנולוגיה המתקדמת הקיימת היום מאפשרת לכם להתגבר על הליקוי – ולשפר דרמטית את איכות הראיה.

 

הטיפול: לא רק באמצעות משקפיים

פעם נדמה היה שכדי לשפר את איכות הראייה, מי שסובל מאסטיגמטיזם חייב להצטייד בזוג משקפיים עם צילינדר. התפיסה הזו, כאמור, כבר לא ממש רלוונטית. למעשה, ניתוח להסרת משקפיים בלייזר מספק היום פתרון איכותי לבעיה באמצעות הליך שנועד לשנות את מבנה הקרנית – ולהחזיר אותה לצורה הסימטרית הרצויה.

 

ההליך המתקדם הזה מתאים היום למגוון רחב מאוד של ליקויי ראייה, והוא מספק מענה אידאלי לכל מי שסובל מאסטיגמטיזם ברמה כזו או אחרת. זהו גם לא ניתוח חריג או מורכב, והוא מתנהל באופן זהה לחלוטין לניתוח הסרת משקפיים בלייזר שאתם בוודאי מכירים. ההבדל המרכזי הוא בתכנון, שכן על הרופא המנתח לפעול ליצירת סימטריות, ולהפיכת הקרנית לעגולה יותר.

 

מספר גבוה? יש פתרון!

מי שסובל מקוצר ראייה מצויד לרוב במספר שלילי, וכך ה"מרשם" שלו כולל מספר ולצידו הסימן מינוס. מנגד, רוחק ראייה מסומן בפלוס. באופן טבעי, ככל שהמספר גבוה יותר כך איכות הראייה נמוכה יותר, מה שמחייב שימוש במשקפיים מתאימות – או בניתוח להסרת משקפיים בלייזר.

 

אלא שרבים נוטים לחשוב שהמספר הגבוה שלהם מונע מהם את הזכות להסיר את המשקפיים, והם נעשים תלויים במשקפיים כדי להבטיח לעצמם ראייה משופרת. הסרת משקפיים בלייזר יכולה לשנות את התמונה מן הקצה אל הקצה גם במצבים אלה, וכדי לעשות זאת נדרשות בדיקות מדויקות שיגדירו את עובי הקרנית ומדדים נוספים. כך יוכל המנתח לקבוע האם ההליך יספק תוצאה מושלמת ויוריד את המספר באופן בטוח.

 

נפרדים מהמשקפיים אחת ולתמיד

אסטיגמציה, רוחק ראייה וקוצר ראייה הם כבר לא גזירת גורל, ועם הטכנולוגיה הקיימת היום אין סיבה להיצמד למשקפיים. כשהפתרון מהיר, פשוט ובטוח כל כך – הגיע הזמן להיפרד מעדשות המגע והמשקפיים וליהנות מראייה חדה ואיכותית הרבה יותר.

 

התאמה להסרת משקפיים בלייזר תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 75,819 ישראלים כבר ביצעו בדיקת התאמה להסרת משקפיים בלייזר, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להריץ בדיקת התאמה להסרת משקפיים על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

הסרת משקפיים בלייזר
עינת מילר
האם אתה מתאים להסרת משקפיים בלייזר?
בחר את קבוצת גילך לבצע בדיקה