הישראלים כבר בחרו: חריש היא העיר המבוקשת ביותר

בזמן שבכל הארץ מתמודדים עם תושבים שבוחרים לעבור לערים אחרות, יש עיר אחת שאליה כולם מגיעים. זוהי חריש, שעל פי נתוני הלמ"ס נהנית מעלייה מרשימה בביקוש ועם גידול אוכלוסייה של 160%. עם מחירים ברצפה ותשתיות עתידניות שאין כדוגמתן בארץ, אי אפשר להתווכח עם ההצלחה.

חריש בצוותא - לגור ולעבוד

מבנים מרהיבים וגינות קהילתיות

פרויקט "בצוותא" הוא אחת ההבטחות הגדולות של חריש, עיר שנמצאת אולי בחיתוליה – אבל נבנית בקצב מהיר ומושכת אליה אלפי משפחות מדי שנה, כפי שגם הסטטיסטיקה מוכיחה. המשפחות שצפויות להגיע אל העיר במסגרת הפרויקט הייחודי הזה עומדות ליהנות מחוויית מגורים שונה לחלוטין. לצד האווירה הקהילתית והשטחים הציבוריים המרהיבים צפויים לפעול כאן גם מתחמי היי-טק משותפים שיוקמו לצד מבני מגורים חדשניים ומקומות בילוי.

 

במילים אחרות, לאלפי המשפחות שנוהרות אל העיר בהגירה החיובית המרשימה ביותר של השנים האחרונות, צפויה רמת חיים בלתי רגילה. 300 משפחות כבר רכשו דירות בפרויקט, עם 86 מבני מגורים שתוכננו בקפידה על ידי חברת שפיר הנדסה, אחת מחברות ההנדסה והיזמות המובילות ביותר בישראל, וגם גינות קהילתיות, בת ספר, מתנ"ס, אולם ספורט וגם מרכז מסחרי ומתחמי עבודה לטובת היזמים ואנשי העסקים.

 

חריש ממשיכה לצמוח

כפי שהנתונים מוכיחים, גם חבלי הלידה שאיתם התמודדה חריש לא הרתיעו את רוכשי הדירות. מי שמאס במחירי הדיור הגבוהים במרכז ובחר באיכות חיים גילה את היתרונות האדירים של העיר החדשה. עם היתרונות שמציע פרויקט "צוותא" ועם המענה לכל צרכי התושב – מהמגורים ועד התעסוקה – אפשר להבין איך הפכה העיר המתפתחת לסיפור הצלחה שממשיך לצמוח בקצב בלתי רגיל. עם המיקום האידאלי והקרבה לצירי התנועה המרכזיים ולכבישים המהירים: כ- 15 דקות מאזור קיסריה, חדרה ופרדס חנה, כ- 25 דקות מערי השרון המרכזיות (רעננה וכפר סבא), 20 דקות נסיעה מיישובי עמק יזרעאל וכ- 45 דקות נסיעה גם מתל אביב וגם מאזור חיפה, קשה להתווכח עם ההצלחה. במקום, אפשר להצטרף אליה וליהנות מפרויקט שמספק מענה אידאלי לצרכיהם של כל בני המשפחה באשר הם.

 

התאמה לרכישת דירה בפרויקט תלויה במספר גורמים, כמו אם זו הדירה הראשונה שלכם או שמא אתם משפרי דיור. מעל 12,875 כבר ביצעו בדיקת התאמה לפרוייקט, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לפרוייקט בשכונת העתיד על פי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

 

"בצוותא" שכונת העתיד
עינת מילר
בדוק התאמה למגורים "בצוותא"
לאיזו קבוצה אתם משתייכים?