הזדמנות נדירה לדירת 5 חדרים במחיר חסר תקדים

עודכן 16 יולי, 2019

עם מיקום מנצח ומחיר מפתיע, גני תקווה הפכה כבר מזמן ליעד אטרקטיבי למגורים. פרויקט יוקרתי חדש מושך את רוכשי הדירות שמבינים באיזו הזדמנות מצוינת מדובר.

גני תקווה
מיני פנטהאוזים לצד פנטהאוזים שתוכננו בקפידה

 

אי אפשר לפספס את תנופת הבנייה ואת צמיחת שוק הנדל"ן באזור המרכז, כאשר בין היישובים הבולטים שמושכים אליהם לא מעט משקיעים ורוכשי דירות אפשר למצוא את גני תקווה. עם שכונות חדשות, אוכלוסייה צעירה ובנייה ברמה גבוהה, מאות משפחות מגיעות כדי ליהנות מהמיקום האטרקטיבי ומרמת החיים הגבוהה.

 

שכונת גנים – פרויקט הדגל

אחת השכונות החדשות והבולטות בעיר היא שכונת גנים, בה נבנה MY UNIK – פרויקט הדגל מבית קבוצת לוזון, הכולל שני מגדלי יוקרה בני 18 קומות, עם דירות גדולות ומרווחות של 4.5 או 5 חדרים וגם מיני פנטהאוזים לצד פנטהאוזים שתוכננו בקפידה. עם חומרי הגלם הטובים ביותר, עם בנייה ללא פשרות ועם תכנון שמעניק דגש לכל פרט קטן בתהליך הבנייה, זוהי ההזדמנות ליהנות מסטנדרטים בלתי רגילים.

 

מבצע לזמן מוגבל: 5% הנחה

המיקום המושלם, הבנייה המרהיבה והשכונה היפהפייה, כולם מספקים שפע של סיבות מצוינות להצטרף לאחר הפרויקטים המיוחדים והמלהיבים שנבנים היום בישראל. אלא שעכשיו יש סיבה טובה נוספת: מי שימהר לרכוש דירה כבר עכשיו ייהנה מהנחה של 5% ממחיר הדירה, ולצד הטבה זו יקבל גם שובר בשווי 5,000 שקלים לטובת ביצוע שינויים בדירה.

 

אוכלוסייה צעירה באזור משגשג

אין ספק שגם שמיקום הפרויקט אטרקטיבי במיוחד. במרחק לא רב נמצאים הכבישים המרכזיים, בפרט כבישים 4, 40 ו-471, מה שיוצר חיבור משמעותי בין גני תקווה לערי המרכז. נוסף על כך, גני תקווה נמצאת באזור מושלם בין כמה מהיישובים היוקרתיים והיפים בישראל, בהם סביון, קריית אונו וכפר מעש.

 

התאמה לרכישת דירה בפרויקט MY UNIK תלויה במספר גורמים, כמו אם זו הדירה הראשונה שלכם או שמא אתם משפרי דיור. מעל 9,475 כבר ביצעו בדיקת התאמה לפרויקט, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לפרויקט בגני תקווה על פי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

MY UNIK בגני תקווה
עינת מילר
בדוק התאמה למגורים בגני תקווה
לאיזו קבוצה אתם משתייכים?