לגור בפרויקט יוקרתי במרכז הארץ – בפחות ממיליון וחצי שקלים

עודכן 16 יולי, 2019

מגמת העלייה במחירי הדיור בישראל נמשכת, אך גם היום עומדת בפני הצעירים הזדמנות מצוינת להגשים את החלום ולרכוש דירה מפנקת במגדל יוקרתי. עם מחירים כל כך נמוכים, זו בטח לא הפתעה לגלות שהרוכשים מסתערים על דירות הפאר.

חוויית מגורים בלתי רגילה ביבנה החדשה
חוויית מגורים בלתי רגילה ביבנה החדשה

 

מגדלי מגורים בעיצוב אלגנטי ומרשים, מיקום מצוין וקרבה לכל צירי התחבורה המרכזיים של גוש דן, הם רק חלק מהיתרונות של פרויקט המגורים המרהיב של קבוצת אלמוג ברחוב החרמון ביבנה. עם מעטפת שירותים ובנייה ברמה הגבוהה ביותר, זהו המקום האידאלי לקרוא לו "בית".

 

נוף פסטורלי ודירות מרווחות

פרויקט המגורים היוקרתי ביבנה כולל חמישה מגדלי מגורים. הדיירים במתחם עומדים ליהנות מהנוף הנפלא ומהתצפית על השטחים החקלאיים בסביבה, וכבר יכולים לדמיין את הקפה הראשון של הבוקר באוויר הצלול, עם היופי האינסופי שיתגלה לנגד עיניהם.

 

הנוף המרהיב הוא רק חלק קטן מהתמונה, תמהיל הדירות המגוון הוא מרכיב חשוב נוסף, וכך יכולים הרוכשים לבחור בין דירות 3, 4 או 5 חדרים, מיני פנטהאוזים וכמובן פנטהאוזים יוקרתיים. לכל אחת מהיחידות הללו מצטרפת גם חניה תת קרקעית, ובמבנה המשותף אפשר למצוא גם חדר כושר פרטי, מועדון דיירים ולובי מפואר. איכות חיים במיטבה.

 

גורם חשוב שתורם לאיכות החיים של תושבי הרחוב הוא המרחק הקצר מצירי התחבורה המרכזיים, לרבות הקרבה של פרויקט היוקרה לכביש 42 המאפשרת גישה נוחה לכל הצירים הראשיים המובילים לערים הגדולות בגוש דן. כך ניתן ליהנות מהשילוב האידאלי בין נופים מרהיבים ואיכות חיים בשכונה מתפתחת, לבין נגישות ונוחות מקסימלית.

 

דירות מאובזרות בתנאי מימון מיוחדים

מגדלי המגורים בפרויקט ALMOG YAVNE של קבוצת אלמוג, כוללים מבחר רחב של דירות בגדלים שונים, אשר תוכננו בקפידה. התכנון האדריכלי מרהיב והדירות מאובזרות ומשודרגות כשהן כוללות את המותגים המובילים והאיכותיים ביותר. התכנון המדויק, הביצוע האיכותי והעיצוב המרהיב של הפרויקט כולו ושל כל דירה בפני עצמה, כל אלה מבטיחים חוויית מגורים יוצאת דופן ביבנה המתפתחת.

 

עם מחירים נוחים שמתחילים ב-1,480,000 שקלים והחל מ-1,870,000 ש"ח לדירות 5 חדרים ועם תנאי מימון מפתיעים, זו בדיוק ההזדמנות להגשים את החלום ולרכוש דירה מפנקת במגדל יוקרתי. עם האפשרות לשלם מראש רק 20% מסך מחירה של הדירה ואת היתרה בסמוך למועד האכלוס, נדמה שזה הזמן ליהנות מהמיקום המושלם, התכנון המדויק והביצוע המרשים, ולהבטיח איכות חיים מירבית לכל אחד מבני המשפחה.

 

התאמה לרכישת דירה בפרויקט תלויה במספר גורמים, כמו אם זו הדירה הראשונה שלכם או שמא אתם משפרי דיור. מעל 7,458 כבר ביצעו בדיקת התאמה לפרויקט, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לפרויקט ALMOG YAVNE ביבנה על פי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

ALMOG YAVNE ביבנה
עינת מילר
בדוק התאמה למגורים בפרויקט ביבנה
לאיזו קבוצה אתם משתייכים?