לזמן מוגבל: מים טבעיים ואיכותיים לחודש שלם במחיר חסר תקדים!

עודכן 11 אוגוסט, 2019

יתרונות המים ברורים לנו, אבל ישראלים רבים מסתפקים במסנן שמספק לנו מים באיכות ירודה למדי. עכשיו, עם המחיר המצוין של כדי המים של מי עדן שמגיעים עד הבית וחודש מתנה, כבר אין סיבה להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

מי עדן במבצע

כולנו יודעים עד כמה המים תורמים לבריאות שלנו, ואנחנו משתדלים לשתות כמה שיותר. עם זאת, בזמן שאתם בוחרים מים מסוננים כדי להימנע מחיידקים או ממתכות רעילות, חשוב לזכור שלא כל המים שאתם שותים זהים. במילים אחרות, גם אם הסתפקתם בפילטר שאמור לספק מים קצת יותר נקיים, המינרלים החשובים באמת עדיין לא נמצאים שם – ויש לבעיה הזו פתרון.

 

התאמה לרכישת מנוי למי עדן תלויה במספר גורמים. מעל 12,231 כבר ביצעו בדיקת התאמה לרכישה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לרכישת מנוי על ידי בחירת הסטטוס שלך:

 

מים מסוננים הם לא מים מינרליים

היתרונות הבריאותיים של המים המינרליים ברורים, ולאורך השנים הומצאו עוד ועוד שיטות שנועדו לעזור לנו לשתות הרבה יותר, כדוגמת מסנני המים שהבטיחו הרבה אבל בפועל – סיפקו הרבה פחות. למעשה, המים המסוננים שמגיעים אל כוס השתייה של הילדים הם מים שעברו תהליך התפלה בסיסי. בתהליך הזה נעלמו מהמים כמה מינרליים מרכזיים בעלי השפעה רבה על תפקוד הגוף. אם כן, כשאתם מסתפקים במי הברז או במים המסוננים, אתם מוותרים על היתרונות הללו. במחיר המשתלם שבו מוצעים היום כדי המים המינרליים אין שום סיבה לעשות זאת.

 

המים המינרליים מספקים לנו שפע של יתרונות בריאותיים

המינרלים החסרים בכוס המים שלכם

כאמור, המים המינרליים שונים באופן מובהק מהמים המסוננים, והם מספקים שפע של יתרונות בריאותיים. כיום כ-70% ממי הברז בישראל מקורם במים מותפלים ובהתאם לכך אין בהם מגנזיום בכלל. המגנזיום החסר במים המותפלים ומכאן גם במים המסוננים חיוני לתהליכים שונים בגוף, ובפרט לתפקוד הלב, לוויסות לחץ הדם ואף לבנייתן ולחיזוקן של העצמות.

 

כדי להמשיך וליהנות מהיתרונות המובהקים של המינרלים החיוניים הלו, שתיית המים של מי עדן מבטיחים לכם מים מינרליים טהורים ואיכותיים, על פי תקני האיכות הבינלאומיים המחמירים ביותר. כשהם מגיעים ישירות מן הטבע, מחלחלים דרך סלעי הבזלת וסופחים הרכב מינרלי ייחודי, המים מבטיחים לנו יתרונות בריאותיים וטעם נפלא. את כל אלה מקבלים הילדים בכל לגימה, ומכל אלה אנחנו נהנים בכל כוס.

 

מים טבעיים במחיר חסר תקדים

המבצע של מי עדן, מציע למצטרפים חדשים חודש חינם ללא התחייבות. בנוסף, אפשר להזמין כל חודש כמה כדים שרוצים ללא התחייבות לכמות כדים או לתקופה וככל ששותים יותר, משלמים פחות עבור כל כד. לא רק שהוא חסכוני יותר, הוא גם נוח הרבה יותר. לא רק שאנחנו לא צריכים לסחוב שישיות – יש לנו מים טבעיים ונפלאים בכל רגע נתון, וכל שנדרש הוא להושיט את הכוס, למלא אותה בכל הטוב שיש לטבע להציע ולהתענג מהטעם המפנק של המים האיכותיים הללו.

 

התאמה לרכישת מנוי למי עדן תלויה במספר גורמים. מעל 12,231 כבר ביצעו בדיקת התאמה לרכישה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לרכישת מנוי על ידי בחירת הסטטוס שלך:

 

*פתוח למצטרפים חדשים בלבד, למצטרפים למסלול צריכה עם מתקן קלאסי ועד 4 כדים בחודש הראשון. בכפוף לתנאי הסכם ההצטרפות.

בתוספת דמי התקנה חד פעמיים בסך 49 ש"ח. המוצג להמחשה בלבד. ט.ל.ח

 

התאמה למנוי מי עדן
עינת מילר
בדוק התאמה לרכישת מנוי למי עדן
האם יש לך ילדים?