המשקיעים מסתערים על פנינת הנדל"ן המשתלמת בתל אביב

עודכן 25 אפריל, 2024

המשקיעים הטובים ביותר הם אלה שמחפשים הזדמנויות השקעה אטרקטיביות באזורים המרכזיים ביותר. עכשיו הם גילו את הפרויקט החדש בתל אביב, ועם הטבה משמעותית על אחת מהדירות המיוחדות בפרויקט – הם ממהרים לתפוס את ההזדמנות לפני שתיעלם.

 

הפרויקט היוקרתי ליד פלורנטין

בין האזורים המבוקשים בתל אביב נמצאת שכונת פלורנטין, זו שמושכת אליה צעירים ומבוגרים, זוגות ומשפחות. בין מתחמי הבילוי ומגדלי המשרדים נמצאות כבר היום שפע של דירות קטנות, בעוד הפרויקט החדש של Ewave Nadlan ברחוב הקונגרס מספק את המענה האידאלי לכל מי שזקוק לשטח גדול יותר. אלו הן דירות מרווחות שמתאמות גם למשפחות, ובין השאר אפשר למצוא בפרויקט גם דירות פנטהאוז מפוארות ודירות גן יפהפיות.

 

מיקום מצוין וחיי לילה תוססים

הביקוש הרב לדירות בחלקה הדרומי של תל אביב בוודאי איננו מפתיע. הצעירים שהגיעו אל העיר כסטודנטים מבקשים להישאר במרכז העניינים גם כשהם מקימים משפחה ומשתלבים בעולם העסקים. הם מחפשים את הפינה המרווחת שתתאים לצרכים שלהם ומבקשים להישאר חלק בלתי נפרד מהסצנה התל אביבית, הברים, המסעדות ומתחמי הקניות. גם המבוגרים מגיעים לאזור, בין אם כדי להגשים את החלום הישן לגור בתל אביב, ובין אם משום שהם משתוקקים להישאר בקרבת הילדים והנכדים.

 

המשמעות ברורה. ככל שהביקוש לתל אביב הולך וגובר, כך עולות ערכן של הדירות היוקרתיות והמעוצבות ברחוב הקונגרס, בין פלורנטין ללבונטין. פוטנציאל הרווח מזנק בהתאם.

 

ההזדמנות: זינוק דרמטי בערך הדירה

כבר היום נחשבת דירה קטנה וישנה לאטרקציה עבור המשקיעים, עם דירות 2 חדשות שעולות כ-2 מיליון שקלים, והמחיר הזה רק ממשיך לטפס. בהתאם, הדירות בפרויקט היוקרתי מעוצבות ומפנקות הרבה יותר – וגם המחירים מזנקים בקצב מהיר הרבה יותר.

 

בשל הצורך הגובר בדירות יוקרתיות וגדולות באזור, אין ספק שזהו המקום האידאלי לרכישת נכס שיבטיח השבחה משמעותית ותשואה גבוהה – בוודאי בהשוואה לנכסים רבים אחרים באזור. לצורך כך נדרש המון עצמי של כ-50% ממחיר הנכס ולא מעט אורך רוח. כך תוכלו ליהנות מכל היתרונות הבולטים של פרויקט הקונגרס בתוך כ-4 שנים, לאחר שיושלמו שלבי התכנון והבנייה.

 

הטבה משמעותית למצטרפים החדשים

דירות הפנטהאוז והדופלקסים בפרויקט החדש ברחוב הקונגרס מספקות שפע של יתרונות למשקיעים ולרוכשי הדירות. עם נוף אורבני מטריף, תכנון מדויק ומרפסות שמאפשרות לדיירים ליהנות מכל הטוב הזה, זו בהחלט השקעה מצוינת.

אלא שעכשיו יש למשקיעים עוד סיבה מצוינת להצטרף לפרויקט: המצטרפים החדשים ייהנו לא רק מהמיקום המצוין ומדירה שערכה ממשיך לטפס בקצב מסחרר – אלא גם מהטבה משמעותית. ההטבה הייחודית מיועדת למי שימהר לרכוש דירה כבר במהלך חודש ספטמבר, וזו ללא ספק דרך מעולה להתחיל שנה חדשה. עם השקעה אטרקטיבית באחד המקומות המרכזיים בתל אביב.

 

התאמה לרכישת דירה בפרויקט תלויה במספר גורמים, כמו אם זו הדירה הראשונה שלכם או שמא אתם משפרי דיור. מעל 9,339 כבר ביצעו בדיקת התאמה לפרויקט, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לפרויקט החדש ברחוב הקונגרס בתל אביב על פי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

*ההטבה בתוקף לרוכשים עד ה-01.10

**ההטבה תינתן על הדירות המיוחדות בלבד- פנטהאוז, דופלקס או דירת גן

רחוב הקונגרס בתל אביב
עינת מילר
בדוק התאמה למגורים בפרויקט החדש ברחוב הקונגרס בתל אביב
לאיזו קבוצה אתם משתייכים?