נמצא הפתרון לבעיית רמת האנגלית הנמוכה של רוב אזרחי מדינת ישראל

עודכן 29 מרץ, 2024

בעולם של היום, אנגלית היא כלי חשוב לכל עובד ולכל בעל עסק. אם חשבתם שמדובר במכשול שאין לכם שום סיכוי לעבור, מסתבר שאפשר ללמוד אנגלית בקלות אונליין – בלי להגיע לכיתה. ועכשיו לכבוד עונת הקיץ, שיעור ניסיון חינם לתלמידים חדשים.

 

נדמה שאין ויכוח לגבי חשיבות האנגלית בעולם העסקים, והיום זה נכון יותר מאי פעם. המעסיקים מחפשים עובדים ששולטים היטב בשפה, והיזמים השאפתניים ביותר חייבים לדעת איך לנהל שיחה באנגלית ואיך לתקשר עם שותפים ומשקיעים שנמצאים בכל מקום בעולם. אלא שהיום זו משימה קצת יותר פשוטה, שכן גם מי שמתמודד עם אוצר מילים מוגבל וחוסר ביטחון בניהול שיחה יכול להפוך לדובר אנגלית מיומן.

 

התאמה ללימודים בבית הספר לאנגלית וול סטריט אונליין תלויה במספר גורמים. מעל 10,587 כבר ביצעו בדיקת התאמה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה ללימודי אנגלית בוול סטריט על ידי בחירת המטרה לשמה אתם רוצים לשפר את האנגלית שלכם:

 

למה באמת חשוב ללמוד אנגלית?

שפה שנייה היא תמיד יתרון, בין אם אתם מחפשים עבודה ובין אם אתם מתכננים להקים עסק משלכם. למעשה, אחת השורות החשובות ביותר בקורות החיים שלכם היא זו שמתארת את השפות הנוספות, וחשיבות עליונה ניתנת לשליטה באנגלית. כשאנחנו נדרשים להכין מצגות למשקיעים בחו"ל, לשלוח מיילים ללקוחות שנמצאים מעבר לים או לנהל שיחות בביטחון מלא גם כשאנחנו נמצאים בכנס במדינה זרה – רק אנגלית טובה ונכונה תעזור לנו להותיר רושם, ולהימנע מטעויות מביכות.

 

ללטש אנגלית
מוכנים ללטש את האנגלית ולהימנע מטעויות מביכות?

 

היתרון: קורסים בהתאמה אישית אונליין

אם אתם חושבים על לימודי האנגלית בבית הספר, אין ספק שהקורסים המוצעים היום שונים לחלוטין. במקום להתחיל מהיסודות, להעמיק בכללי הדקדוק ובהבדלים בין הזמנים השונים – תוכלו להתמקד במה שבאמת חשוב לכם. אם אתם קוראים לא רע אבל חוששים לנהל שיחה תוכלו לבחור את המסגרת המתאימה כדי לתרגל וללטש את כישורי השיחה שלכם באנגלית. אם אתם זקוקים לאוצר מילים עשיר יותר ולאנגלית עסקית טובה יותר, הקורס יותאם עבור מטרה זו. כל קורס מותאם ברמה, באורך הקורס ובשעות לאדם הניגש אליו. היתרון המשמעותי – אין צורך להגיע לכיתה. הקורס מתבצע אונליין מתחילתו ועד סופו.

 

קורסים באנגלית לכל גיל

בין אם הדחקתם לחלוטין את כל הידע שצברתם בשיעורי האנגלית בבית הספר ובין אם יש לכם אנגלית סבירה שאתם רק רוצים לשפר – קורס אנגלית בהחלט יעשה את העבודה. הבשורה הטובה והחשובה באמת היא שאת הקורס הזה תוכלו להשלים בכל גיל ובכל רמה. אתם לא צריכים כיתה עמוסה בתלמידים עם לוח וגיר, מחברות ומילון אוקספורד צמוד. במקום, שיעורי מולטימדיה אונליין שישיגו תוצאות טובות יותר בזמן קצר יותר. גם בגיל 20 וגם בגיל 50.

 

Happy Summertime! מבצע לכבוד חודשי הקיץ

אם עד היום חששתם שרמת האנגלית שלכם תפגע בסיכויי ההצלחה בראיונות העבודה, עכשיו יש פתרון פשוט ויעיל הרבה יותר. הקורסים של וול סטריט אונליין, שמותאמים אישית לכל אחד ואחת על פי הצורך ובהתאם לרמת האנגלית הנוכחית, מוצעים במבצע לכבוד חודשי הקיץ. הרשמו ללימודי אנגלית וקבלו שיעור ניסיון ראשון בחינם! נראה שהאנגלית המלוטשת והטובה שלכם נמצאת ממש במרחק נגיעה. וגם הקריירה שלכם.

 

התאמה ללימודים בבית הספר לאנגלית וול סטריט אונליין תלויה במספר גורמים. מעל 10,587 כבר ביצעו בדיקת התאמה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה ללימודי אנגלית בוול סטריט על ידי בחירת המטרה לשמה אתם רוצים לשפר את האנגלית שלכם:

 

התאמה ללימודי אנגלית
עינת מילר
האם אתה מתאים להתאמה ללימודים בבית הספר לאנגלית וולסטריט?
בחר את המטרה לשמה אתם רוצים לשפר את האנגלית שלכם: