הפטנט הישראלי שישים קץ לאיבוד השיער שלכם

עודכן 20 אפריל, 2024

תופעת ההתקרחות מוכרת היטב לגברים לנשים בישראל ובעולם, ורובנו מכירים את הנשירה שלא נגמרת ואת תחילתה של ההתקרחות כבר בגיל צעיר יחסת. אלא שיש פטנט אחד שמספק פתרון מצוין – בלי כדורים ובלי טיפולים מפוקפקים!

 

 

אז נכון, השיער הדליל והקרחות הן לא תופעות נדירות, אבל כשהן מופיעות אנחנו מרגישים נבוכים וחסרי ביטחון. זה השלב שבו רוב האנשים מחפשים פתרונות קסם, כולל תוספי תזונה חסרי תועלות וטיפולים אצל גורמים שכנראה לא יספקו תוצאות. בינתיים השיער נראה רע והביטחון שלכם יורד, אבל עם הפיתוח הישראלי הזה הכול ייראה אחרת, וזה הזמן להיפרד מההתקרחות.

 

החברה מבטיחה 30% שיפור בתוך 4 חודשים. אם לא תראו שיפור, תקבלו את כספכם בחזרה – כל עוד ביצעתם שימוש תקין של 80% לפחות בהריג'ן קלאסיק.

 

 

שלוש פעולות שעוצרות את ההתקרחות

הייחודיות של הפטנט הישראלי ברורה: עם שלוש פעולות פשוטות ומדויקות זהו הפיתוח שמספק מענה אמיתי לאחת הבעיות המוכרות שאיתן מתמודדים גברים ונשים גם יחד. כשהוא מיועד לשימוש ביתי הוא חוסך לנו את ההמתנה הממושכת לרופא, ועם תפעול פשוט ונוח כל אחד יכול להשתמש במכשיר בלי שום בעיה – גם מול הטלוויזיה.

 

כדי להשיג את המענה המבוקש ולעצור את ההתקרחות, המכשיר פועל בשלוש דרכים עיקריות: הפעולה המכאנית מבצעת עיסוי לעור הקרקפת, והוא מממריץ את מחזור הדם תוך שהוא מזין את שורשי הזקיקים. הפעולה הביוכימית מחדירה יוני אבץ ונחושת אל הקרקפת, וכך היא מדכאת את ההורמון שאחרי לתופעת ההתקרחות, ובכלל זה גם לנשירת השיער. הפעולה החשמלית מחדירה זרמי חשמל עדינים מאוד אל הקרקפת, מה שעוזר לריפוי העור ולריפוי שורש השערה.

 

טיפול ממוקד ונטול תופעות לוואי

בין היתרונות הבולטים של המכשיר הייחודי אפשר למנות את הפעולה הממוקדת שלו באזור הבעייתי, וכן את העובדה שמדובר בהליך פשוט ונטול תופעות לוואי. כל אלה יחד מבטיחים לנו טיפול איכותי שמשפר את תנאי הצמיחה של השיעור ומעבה אותו בצורה הפשוטה והיעילה ביותר.

 

התאמה להצמחת שיער עם מכשיר הריג'ן תלויה במספר גורמים כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 16,112 כבר ביצעו בדיקת התאמה להצמחת שיער, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

מניעת נשירה והצמחת שיער
בדוק התאמה למכשיר להצמחת שיער
מה גילך?