חלק מתוצאות העומס בבתי החולים: עשרות אלפי ישראלים עוברים לשירותי רפואה פרטית בכדי להציל את חייהם

עודכן 27 אפריל, 2024

השעות הראשונות לאחר התקף הלב הן הזמן הקריטי ביותר, כל רגע שחולף ללא טיפול הולם עלול להגדיל את הנזק. שירותי רפואה פרטיים מאפשרים לך להפיג את החששות הכבדים מהעומס בבית החולים ולמזער את הנזק בפנייה מיידית וטיפול על ידי טכנולוגיה מתקדמת.

השעות הראשונות לאחר התקף הלב הן הזמן הקריטי ביותר, וכל רגע שחולף ללא טיפול איכותי מגדיל את הנזק.

 

מחלות לב נחשבות היום לאחד מגורמי התמותה הנפוצים בעולם, ובישראל זהו גורם התמותה השני – אחרי מחלת הסרטן. עם זאת, שירותי רפואה מרחוק המשלבים שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, הם אלה שיוצרים מהפכה של ממש. הם מקצרים משמעותית את זמן התגובה לאירועי לב וכך הם מעלים את סיכויי ההישרדות ומשפרים את איכות החיים. על פי הסטטיסטיקות, למשל, מנויי שחל, שעוברים אירוע לב חריף, יוצרים קשר עם המוקד הרפואי בסמוך להופעת הסימפטומים הראשונים, מקבלים טיפול רפואי מיידי ובכך מקצרים את הזמן עד לקבלת הטיפול בכשעתיים ביחס לשאר האוכלוסייה. נתון זה מסביר מדוע מאות אלפי ישראלים בחרו לעבור עד כה לשירותי הרפואה הפרטיים, ואינם מסתפקים בשירות של מערכת הבריאות, או בתורים הבלתי-נגמרים.

 

התאמה לרפואה פרטית תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 10,413 ישראלים כבר ביצעו בדיקת התאמה לרפואה פרטית, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להריץ בדיקת התאמה לרפואה פרטית על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

חדרי המיון בישראל: משימת הישרדות

כל מי שביקר בחדרי המיון בישראל בשנים האחרונות יודע בדיוק איך הם נראים בכל שעה ביממה. חדרי ההמתנה המלאים, המיטות בתפוסה מלאה וחולים רבים מוצאים את עצמם במסדרון, בתקווה שמישהו יבחין בהם בזמן. הרעש והעומס עושים את שלהם, ורבים מתלבטים האם להגיע למיון או לא – למרות הסיכון לבריאותם.

 

למעשה, בזמן שחולי לב מתלבטים האם להזעיק אמבולנס שיעלה להם מאות שקלים והאם יש טעם להגיע לחדר המיון ולהמתין בתור, מנויי הרפואה הפרטית לא מתלבטים. באמצעות שיחת טלפון אחת ואבחון מהיר הם מקצרים את זמן המענה והטיפול באופן דרמטי.

 

מוקד שירות
(צילום: יוראי ליברמן)

 

המוצר החדש שמוביל את הרפואה לעתיד: לחצן שחל נייד

ככל שעוברות השנים והטכנולוגיה הרפואית מתקדמת, ניצלים חייהם של יותר ויותר אנשים. לחצן המצוקה הישן שנמצא סטטי בבית לא היה מספיק יעיל וגרם להרבה מפח נפש ולעיכובים מיותרים במתן סיוע. מה עושים כאשר הולכים לקניות, נמצאים מחוץ לבית עם המשפחה, הולכים לבלות או אפילו כאשר נמצאים במקלחת? אלפי מקרים ברחבי העולם מלמדים אותנו שלפעמים הדבר היחיד שיכול להציל אותנו הוא לחצן המצוקה נייד.

מנויי שחל יכולים לבחור היום את חבילת השירותים שלהם, והיא מותאמת לצרכיהם. זאת מתוך ההבנה שלכל לקוח צרכים רפואיים ובריאותיים שונים, ומכאן מגוון חבילות שירותים המתאימות לצרכים שונים, לרבות אבחון רפואי מרחוק, ביצוע שידור א.ק.ג. למוקד הרפואי ולאבחון על ידי גורם רפואי מיומן.

עכשיו ניתנת למנויי שחל אפשרות ליהנות ממוצר חדש שמספק תחושת הגנה טובה הרבה יותר: לחצן שחל נייד. המוצר החשוב הזה מתאים במיוחד לאנשים המתגוררים לבדם, והוא מאפשר לאדם המתמודד עם אירוע חירום להזעיק עזרה בזמן קצר ובקלות רבה. ניתן לצאת עמו מהבית או להיכנס עמו אל חדר המקלחת, והוא תמיד יעמוד לשירותך, תוך שהוא מאפשר למוקד לזהות את מיקומכם. *בהתאם לקליטה סלולרית

 

לחצן מצוקה

 

השירותים הטובים ביותר – מצילים חיים

המצב בבתי החולים הוא אחת הסיבות העיקריות למעבר של הישראלים לשירותי הרפואה הפרטיים, ולשירות של שחל בפרט. האפשרות לבצע אבחון רפואי מרחוק, להפעיל לחצן מצוקה מכל מקום ובכל שעה, ולקבל מענה מהיר וסיוע בהתמודדות עם מחלת לב כרונית – כל אלה חיוניים ומצילי חיים. שחל מפעילה מוקד רפואי 24/7, לכל מנוי מוקמת רשומה רפואית ונשמרים נתוניו ותרשימי א.ק.ג. שביצע. מנויי שחל מקבלים לרשותם מכשיר א.ק.ג. המשדר תרשים א.ק.ג. בזמן אמת, ובאמצעות תשאול רפואי יסודי ומקצועי, ועל סמך נתוני מטופל – מתקבלת החלטה האם ואיזה טיפול נדרש. במידת הצורך מוזנקת ניידת טיפול נמרץ עם צוות רפואי בראשות רופא לצורך המשך הטיפול.

 

אם כן, זהו בדיוק הזמן להעניק לעצמכם שקט נפשי וליהנות מכל היתרונות שיש לשירות הרפואה הפרטי להציע. עם לחצן המצוקה והטכנולוגיה בשחל, אפשר להציל חיים בלי להמתין לתור הבא של הרופא או להמתין במשך שעות ארוכות בחדרי המיון. הבריאות שלכם היא החשובה ביותר, ועם השירות המצוין הזה תוכלו לישון הרבה יותר בלילה.

 

התאמה לרפואה פרטית תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 10,413 ישראלים כבר ביצעו בדיקת התאמה לרפואה פרטית, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להריץ בדיקת התאמה לרפואה פרטית על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

התאמה לרפואה פרטית
עינת מילר
האם אתה מתאים לרפואה פרטית?
בחר את קבוצת גילך בכדי לבצע בדיקה