הישראלים מסתערים על ההזדמנות: וילות יוקרתיות ב-125,000 שקלים בלבד

עודכן 24 אפריל, 2024

בזמן שמחירי הנדל"ן בישראל ממשיכים לטפס בקצב מסחרר, המשקיעים הישראלים גילו דרך טובה יותר לקנות דירה וליצור תשואה צפויה של כ-13-15%. הם רוכשים וילות מעוצבות בדטרויט במחיר חסר תקדים: 36,000 דולר בלבד.

דטרויט - השקעה משתלמת

יש לא מעט יתרונות לרכישת וילה בדטרויט, אחת הערים המרכזיות בארה"ב, אבל יתרון אחד בולט במיוחד. עם חוזי שכירות לטווח הארוך, הווילות היוקרתיות הללו צפויות להניב תשואה נאה וראש שקט הרבה יותר, מה שמבטיח הכנסה כמעט פאסיבית מבחינת המשקיעים הישראלים. אז מה הפלא שהם נוהרים אל העיר שמגמת הצמיחה בה לא עוצרת?

 

דטרויט ממשיכה להתפתח

דטרויט, העיר הגדולה ביותר במישיגן, היא גם העיר שבה תנופת הבנייה לא עוצרת לרגע. האמת היא שזו לא הפתעה גדולה לנוכח התפקיד המרכזי שלה כעיר מעבר מרכזית בין ארה"ב לקנדה, מה שאומר שהיא מהווה ציר משמעותי למעבר סחורות בשווי מצטבר של מיליארדי דולרים מדי שנה. זוהי אחת הסיבות העיקריות לבנייה המתמשכת, לעלייה במחירי הנדל"ן ולנהירה של האמריקאים אל העיר.

 

מבחינת המשקיעים, ובפרט המשקיעים הישראלים, זוהי גם ההזדמנות לעשות מהלך שיכול להניב תשואה צפויה של כ-13 אחוזים מדי שנה. עם וילות יוקרתיות, חוזים לטווח הארוך וחברת ניהול שתדאג לתחזוקה ולניהול השוטף של הנכסים, זוהי ללא ספק השקעה פאסיבית אטרקטיבית שאסור לפספס.

 

תשואה נאה - דטרויט
הכנסה פאסיבית עם תשואה נאה. דטרויט

 

מרוויחים מהשכירות – כבר מהחודש הראשון

הפרויקט הייחודי במסגרתו יימכרו ווילות ב-36,000 דולר (כ-125,000 שקלים) הוא פרויקט של רשת הנדל"ן הבינלאומית Realty Executives. עכשיו, אחרי שנכנסה ל-1,000 יעדים בעולם, החברה מציעה פרויקטים גם לישראלים, והשירות שמעניקה חברת הניהול בשטח ניתן בעברית.

 

לצד השירות הנוח מציעה החברה מגוון רחב של וילות מעוצבות אשר שופצו בעת האחרונה כדי להבטיח מיצוי פוטנציאלי של הנכס, ובווילות הללו גרים כבר היום דיירים החתומים על הסכמי שכירות. המשמעות ברורה: המשקיעים מתחילים להרוויח כבר מראשית הדרך, ואת דמי השכירות הם מקבלים מהחודש הראשון להשקעה.

 

במקביל, החברה היא זו שדואגת לכל צרכי הדיירים, לטיפול בתקלות ובתחזוקת הנכס, ולניהול שוטף של ההשקעה. כל זאת במחיר בלתי נתפס של פחות מ-150,000 שקלים לווילה יוקרתית באחד היעדים האטרקטיביים בארה"ב.

 

התאמה להשקעה בפרויקט תלויה במספר גורמים, כמו אם זהו הנכס הראשון שלך או שמא יש לך נכסים נוספים. מעל 8,471 כבר ביצעו בדיקת התאמה לפרויקט, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להשקעה בדטרויט על ידי בחירת הסטטוס הנכסים הנדל”נים שלך:

 

הזדמנות השקעה בדטרויט
עינת מילר
בדוק התאמה להזדמנות השקעה בדטרויט
האם כבר יש לך נכס נדל"ן?