הישראלים מסתערים על ההזדמנות: וילות יוקרתיות ב-150,000 שקלים בלבד

עודכן 28 מרץ, 2024

המחיר המפתיע של הווילות הגדולות בקליבלנד משך אליו את המשקיעים וכבר עכשיו נותרו נכסים אחרונים שמחירם מתחיל ב-60,000 דולר בלבד. עם תשואה צפויה של כ-10%-12% בשנה זו אחת ההשקעות היציבות והאטרקטיביות בארה"ב, וגם עם הון של כ-150 אלף שקלים תוכלו ליהנות מהרווחים.

קליבלנד - הזדמנות השקעה
שיעורי אבטלה נמוכים והשקעה אדירה מבטיחים הכנסה יציבה לאורך זמן. קליבלנד

 

פוטנציאל הצמיחה האדיר של קליבלנד, שיעורי האבטלה הנמוכים והמעמד שלה כאחת הערים החזקות והמובילות בארה"ב – כל אלה הופכים אותה ליעד מבוקש מבחינת שוכרי הדירות. בהתאם, גם המשקיעים מזהים את ההזדמנות ומסתערים עליה. עם שירותי ניהול ותשואה מצוינת אפשר להבין למה זה קורה ואיך מלאי הדירות אוזל בקצב מסחרר.

 

העיר שממשיכה לגדול

הווילות המוצעות במסגרת הפרויקט של Realty Executives מציעות למשקיעים את כל מה שהם מחפשים תחת קורת גג מעוצבת אחת. מצד אחד נכסים משופצים ומרהיבים המתפרשים על פני שטח של כ-500 מ"ר ומצד שני חברת ניהול שדואגת לכל צרכי הנכס והדיירים בלי להטריד את המשקיעים. מצד אחד תנופת צמיחה והשקעה ממשלתית אדירה באחת הערים המרכזיות בארה"ב ומצד שני הנכסים מתחילים ממחיר בלתי נתפס של כ-60,000 דולר בלבד.

 

עכשיו גם הישראלים נהנים מכל הטוב הזה, ועם כניסתה של רשת הנדל"ן הבינלאומית לישראל היא מציעה את ההזדמנות להשקיע וליהנות מתשואה של עד 10%-12% נטו מדי שנה. בזכות התעסוקה הרבה באזור ושיעורי האבטלה הנמוכים הביקוש לדיור בעיר רק עולה, ובעלי הדירות נהנים מדמי שכירות גבוהים ויציבות משמעותית.

 

לרכוש דירה עם הון של 150,000 שקלים

לצד המחיר המצוין של הנכסים בקליבלנד, גם תנאי המימון המוצעים לרוכשים מעודדים אותם להשקיע ולקצור את הפירות. למעשה, ישראלים שברשותם הון עצמי נמוך יחסית, של כ-150,000 שקלים, יכולים לרכוש היום את אחד הנכסים בעיר. זאת בזכות שתוף הפעולה של Realty Executives עם הבנקים המובילים בארץ, מהלך המאפשר קבלת מימון של עד 50%.

 

פתרון המימון הנוח והיציבות הרבה באזור קליבלנד הופכים את ההשקעה הזו לפאסיבית ומשתלמת במיוחד, וכבר מהחודש הראשון ייהנו המשקיעים מהכנסה של כ-650 דולר מדי חודש!

 

התאמה להשקעה במתחם המסחרי בקליבלנד תלויה במספר גורמים, כמו אם זהו הנכס הראשון שלך או שמא יש לך נכסים נוספים. מעל 9,345 כבר ביצעו בדיקת התאמה לפרויקט, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להשקעה במתחם המסחרי בקליבלנד על ידי בחירת הסטטוס הנכסים הנדל”נים שלך:

 

נדל"ן מסחרי בקליבלנד
עינת מילר
בדוק התאמה להשקעה בנדל"ן מסחרי בקליבלנד
האם כבר יש לך נכס נדל"ן?