הטיפול המהפכני שמעלים הזעת יתר במפגש אחד בלבד

עודכן 31 אוקטובר, 2019

בזמן שישראלים רבים מתביישים באגלי הזיעה בבית השחי, מכשיר מהפכני מציע פתרון פשוט ומהיר. הוא יעיל, הוא לא פולשני ויותר מהכול – הוא מספק מענה אמיתי לבעיה מביכה במיוחד.

הזעת יתר? יש טיפול חדשני

יותר מ-150,000 ישראלים סובלים מהזעת יתר ומתופעות הלוואי הנלוות אליה. הם חוששים להגיע לאירועים חברתיים, הם נבוכים בגלל ריח הגוף הלא-ידידותי ובמקרים רבים הם מדווחים על השלכות רגשיות שליליות. הפתרון החדשני המוצע היום משנה לחלוטין את כללי המשחק בזכות טכנולוגיה ייחודית המבוססת על גלים אלקטרו-מגנטיים. היא משמידה את בלוטות הזיעה ומשפרת את המצב באופן דרמטי כבר לאחר מפגש אחד.

 

התאמה לטיפול בהזעת יתר בבית השחי תלויה במספר גורמים. מעל 9,452 כבר ביצעו בדיקת התאמה לטיפול בהזעת יתר, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לטיפול בהזעת יתר בבית השחי על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

מה גורם להזעת יתר?

על פי ההערכות, כ-2% מכלל האוכלוסייה בישראל מתמודדת עם הזעת יתר בבית השחי ועם ההשלכות השליליות שלה. התופעה לא מבחינה בין גברים לנשים ובמקרים רבים היא עשויה לאותת על בעיה אחרת, לרבות חוסר איזון הורמונלי או עודף משקל. בנוסף, הזעת יתר נחשבת לתופעת לוואי אופיינית בקרב אנשים המתמודדים עם לחץ, מתח וחרדה. גם צריכת אלכוהול או תרופות מסוימות עשויה להוביל לבעיה. עם זאת, מדובר בבעיה שיש לה פתרון ואין כל סיבה להימנע מהנאות החיים בגלל החשש מריח הגוף או מסימני הזיעה בבית השחי.

 

זיעת יתר - מביך
הגורמים למבוכה: סימני הזיעה וריח הגוף

הפתרונות הקיימים – והטיפול המהפכני

בשוק מוצעים היום פתרונות שונים לבעיה הזו, לרבות תכשירים הכוללים אלומיניום כלוריד (אם כי הם אפקטיביים במצבים קלים בלבד), כדורים להפחתת הזיעה (המלווים בתופעות לוואי שונות, לרבות הפרעה בקצב הלב) והליכים כירורגיים (המאופיינים בסיבוכים אפשריים ובהזעת יתר "מפצה" באזורים אחרים בגוף).

 

כאמור, מכשור חדשני מציע היום טיפול פשוט ויעיל הרבה יותר. למעשה, "מירה דריי" הוא פיתוח טכנולוגי מתקדם המתבסס על גלים אלקטרו-מגנטיים. גלים אלה הם שפועלים להשמדת בלוטות הזיעה בבית השחי, ופעולה זו מסייעת בנטרול הזיעה והריחות הנלווים אליה. זהו תהליך מבוקר המתבצע בליווי גורם מקצועי ומיומן, והוא נחשב לאחד הטיפולים הבטוחים והאפקטיביים הקיימים היום, עם אישורי משרד הבריאות הישראלי, האירופאי והאמריקאי.

 

תוצאה מידית – ללא כאב

הטיפול באמצעות מכשיר "מירה דריי" לא רק יעיל ובטוח, הוא גם מהיר להפליא, וכבר לאחר טיפול אחד תוכלו לראות, להרגיש ולהריח את השינוי. עם זאת, במקרים רבים מומלץ לבצע טיפול נוסף לאחר כשלושה חודשים כדי להבטיח תוצאה מקסימלית.

 

כך, בהליך פשוט המתבצע ללא הרדמה (באלחוש מקומי) ובאמצעות החדרת חומרים שנועדו לשבש את פעילות בלוטות הזיעה, אפשר להגיע לתוצאה נהדרת ללא כאב, ללא הליך פולשני ועם אי-נוחות מינימלית לכל היותר. כבר לאחר הטיפול תוכלו לחזור לשגרה, וסביר להניח שהפעם היא תיראה אחרת, בלי המבוכה לצאת מהבית או לבלות באירועים חברתיים.

 

התאמה לטיפול בהזעת יתר בבית השחי תלויה במספר גורמים. מעל 9,452 כבר ביצעו בדיקת התאמה לטיפול בהזעת יתר, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לטיפול בהזעת יתר בבית השחי על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

התאמה לטיפול בהזעת יתר
עינת מילר
האם אתם מתאימים לטיפול מהפכני בהזעת יתר?
בחר את קבוצת גילך לבדיקה