לפני שהמלאי ייגמר: איפה רוכשים דירה מפוארת במיליון וחצי שקלים?

עודכן 25 אפריל, 2024

משפחות שמחפשות את השילוב המנצח בין איכות חיים, פנאי ומסחר מצאו את הפתרון המושלם: דירה בפרויקט היוקרתי Viva בחדרה, במחיר שמתחיל מ-1,450,000 שקלים בלבד!

פרויקט VIVA חדרה

הפרויקט המרהיב והמבטיח הוא אחד החידושים המסקרנים בתחום הנדל"ן, ובאזור חדרה בפרט, והוא מציע לרוכשי הדירות את כל הפתרונות האידאליים במקום אחד. במקום ליצור הפרדה בין מגורים למסחר, כל השירותים החשובים ביותר משתלבים יחד, וכך נהנים התושבים ממסעדות, מתחמי בריאות, שטחי מסחר וכמובן – מגורים ברמה הגבוהה ביותר.

 

פרויקט VIVA
השילוב המנצח בין מגורים לפנאי ומסחר

 

הפתרון האידאלי למגורים ולהשקעה

הדרישה הגוברת לחוויית מגורים מתקדמת ולנוחות ללא פשרות, היא ללא ספק הסיבה לכך שמלאי הדירות בפרויקט היוקרתי הולך ואוזל. משפחות שרוצות לשדרג את חוויית המגורים ומשקיעים שמזהים את הפוטנציאל כבר הבטיחו לעצמם רבות מהדירות המעוצבות והמרווחות. מתוך 126 הדירות ב-22 הקומות נותרו יחידות אחרונות, וכולן מתוכננות בקפידה רבה ועל פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר.

 

עם חניה פרטית, דירה מרווחת, מרפסות ענקיות ונקודות תצפית משגעות אל העיר הגדולה, הדיירים שיאכלסו את הפרויקט עומדים ליהנות מאיכות חיים ללא פשרות. גם מיקום הפרויקט הוא יתרון משמעותי, והוא נבנה בסמוך לרחובות מרכזיים ובמרחק לא רב מהיציאה לכביש 4, המחבר את חדרה לערי המרכז.

 

המרפסות בפרויקט
מרפסות גדולות ותצפית אל העיר

 

גולת הכותרת: מגורים ומסחר יחד

המיקום המנצח והדירות המרהיבות מבטיחות לרוכשים פתרונות דיור מצוינים, אבל השילוב בין מגורים למסחר הוא בהחלט גולת הכותרת של הפרויקט. בעוד פרויקטים רבים נבנים בערים הגדולים תוך יצירת הפרדה ברורה בין שכונות המגורים למתחמי התעשייה והמסחר, פרויקט Viva משנה את כללי המשחק לחלוטין.

 

מגדל הדירות היוקרתי נבנה בסמוך למרכזי בילוי ופנאי, וכך יוכלו הדיירים ליהנות מגישה מלאה לבתי קפה ולמסועדות, לחנויות הבגדים ולמתחמי הבריאות. כאשר כל השירותים המרכזיים נמצאים ממש במרחק נגיעה, אין זו הפתעה שהפרויקט זוכה לעניין רב כל כך. רגע לפני שהמכירה מסתיימת והדירות האחרונות נמכרות, יש עדיין הזדמנות להצטרף לעשרות המשקיעים ולרכוש דירה במחירים המתחילים ב-1,450,000 שקלים בלבד.

 

איכות חיים וחוויית מגורים חדשנית במחיר משתלם הם בגדר הזדמנות נדירה. מחירים נוחים כל כך קשה למצוא בערים הגדולות, וסטנדרט הבנייה מבטיח רמת חיים שעדיין לא הכרתם.

 

התאמה לרכישת דירה בפרויקט VIVA תלויה במספר גורמים, כמו אם זו הדירה הראשונה שלכם או שמא אתם משפרי דיור. מעל 9,264 כבר ביצעו בדיקת התאמה לפרויקט, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לפרויקט בחדרה על פי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

VIVA חדרה
עינת מילר
בדוק התאמה למגורים בחדרה
לאיזו קבוצה אתם משתייכים?