דרך הטלפון והמחשב: מסלול הפסיכומטרי המקיף והארוך בישראל

עודכן 2 ינואר, 2020

חידוש מרענן במיוחד בעולם הבחינה הפסיכומטרית – חברת High Q מציגה את המסלול המקיף ביותר, עם הכנה יסודית, תרגולים, ליווי דרך הווטסאפ ו-270 שיעורים אונליין. זהו שילוב מנצח שמשדרג את חוויית הלמידה ומשפר את סיכויי ההצלחה של כל תלמיד ותלמידה.

מסלול הפסיכומטרי המקיף

קורסי הפסיכומטרי נראו פעם די אותו הדבר. הם כללו ספרי לימוד כבדים לצד שיטות לימוד פשוטות ואחידות לכלל התלמידים והתלמידות. אלא שעם הטלפונים החכמים, אפליקציות המסרים והזמינות הגבוהה של האינטרנט – בחברת High Q הבינו שהגיע הזמן להציע פתרון ייחודי ומתקדם. כך נולדה שיטת הלימוד המשלבת בין הסמארטפון והלמידה האינטראקטיבית לבין תכנים המותאמים לצרכיו האישיים של כל משתתף בקורס.

 

התאמה ללימודי פסיכומטרי ב-High Q תלויה במספר גורמים. מעל 9,967 כבר ביצעו בדיקת התאמה לטיפול, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה ללימודי פסיכומטרי ב-High Q על ידי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

 

קורס פסיכומטרי
מסלול לימודי פסיכומטרי המותאם לעידן הסמארטפונים והווטסאפ

 

ארבעה חודשים – מאות שיעורים

כדי לשפר את סיכויי ההצלחה של התלמידים ובמטרה להעניק להם את כל הכלים, הידע והטכניקות הדרושות, מסלול הלימודים החדש כולל לא מעט חידושים מרעננים, ובראשם מכינה ייחודית שמאפשרת לתלמידים לחזק את היסודות הן בתחום הכמותי, והן בשפה האנגלית.

 

לאחר שלושה שבועות של הכנה יוצא לדרך השלב הבא בקורס, ועל פני תקופה של כ-3 חודשים מתקיימים 24 שיעורים, 18 תרגולים, 9 סימולציות למבחן האמיתי, 4 מפגשים אישיים עם המרצה ועוד 270 שיעורים הזמינים תמיד אונליין, לצד אפליקציות למידה, חומרים עדכניים והיכולת לנהל קשר אישי ורציף עם המרצה באמצעות ווטסאפ.

 

התאמה מלאה לצרכי הבחינה

היתרונות של מסלול ההכנה המקיף והארוך רבים, ומעל לכל חשוב לזכור כי חלקי הבחינה הפסיכומטרית שונה במידה ניכרת מתכני הלימוד בבית הספר התיכון. במילים אחרות, גם מי שהצטיין במתמטיקה וגם מי שחשש מהמקצוע הזה לאורך שנותיו בבית הספר, כולם יכולים להגיע לקורס ההכנה. בקורס הזה הם לומדים כלים פשוטים ופרקטיים לעבודה, מחזקים את היסודות באלגברה ובגיאומטריה, ועושים את הכול באווירה שונה שמבטיחה להם חוויה מתקנת.

 

המכינה מספקת עוד שפע של כלים משמעותיים, בוודאי באנגלית, שהרי אין ספק כי רק תרגול וחזרה יאפשרו לתלמידים להגיע מוכנים יותר לפרק זה של הבחינה. כך יוכלו המשתתפים ללמוד את אוצר המילים, לשפר את כישורי הקריאה ואת הקצב האישי שלהם, ולהגיע לתוצאות טובות יותר גם בפרק הזה, שנתפס עבור רבים כמרכיב מאיים למדי בבחינה הפסיכומטרית.

 

סימולציות בתנאי השטח

אז נכון, מי שיבחר לערוך סימולציות בבית יוכל בהחלט לעשות זאת, אבל תשע הסימולציות שמתקיימות במסגרת מסלול ההכנה הן חיוניות ויש להן יתרון אחד מובהק: הן מתקיימות בתנאים הקרובים ביותר לתנאי הבחינה האמיתית. במילים אחרות, כל הרעשים וההפרעות שיחכו לכם בבחינה – מרעשי הרקע מחוץ לכיתה ועד להזזת הכיסאות או לתנועות העצבניות של התלמיד מהשולחן הסמוך – יחכו לכם גם כאן. זו ההזדמנות שלכם להסתגל לתנאים, להתמודד עמם בהצלחה ולהגיע ערוכים גם לבחינה האמיתית.

 

התאמה ללימודי פסיכומטרי ב-High Q תלויה במספר גורמים. מעל 9,967 כבר ביצעו בדיקת התאמה לטיפול, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה ללימודי פסיכומטרי ב-High Q על ידי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

 

התאמה ללימודי פסיכומטרי
עינת מילר
האם אתה מתאים ללימודי פסיכומטרי ב-High Q?
בחר את קבוצת גילך: