הבנק היחיד שמעניק לך מענק הצטרפות

עודכן 15 ינואר, 2020

שוק הבנקאות רותח. ניתן לקבל היום 1,000 ש"ח מתנה עם פתיחת חשבון בנק אליו מעבירים משכורת של מעל 7,000 ש"ח. זו הטבה שישראלים לא מוכנים לוותר עליה. ההטבה תקפה גם לבני זוג שמרוויחים יחד במצטבר מעל 7,000 ש"ח נטו!

שוק הבנקאות רותח. ניתן לקבל היום 1,000 ש"ח מתנה עם פתיחת חשבון בנק אליו מעבירים משכורת של מעל 7,000 ש"ח נטו. ההטבה תקפה גם לבני זוג שמרוויחים יחד במצטבר מעל 7,000 ש"ח נטו! זו הטבה שישראלים לא מוכנים לוותר עליה. כיום, אנחנו משתמשים בחשבון הבנק להוציא כסף ולהפקיד אליו את המשכורת החודשית. לא כולנו שמים לב לתנאים של חשבון הבנק ואם הוא באמת החשבון היעיל ביותר עבורינו. תחרות אינטנסיבית בין הבנקים מציבה את הלקוח בעמדת מיקוח חזקה. הנה כמה מן הנקודות ששווה לבדוק בחשבון הבנק שלך – מפני שיש בנקים שיציעו לך הצעות טובות עבור פתיחת חשבון בנק – שיהיו זולות – ומתאימות לך יותר.

 

התאמה לפתיחת חשבון בבנק הבינלאומי תלויה במספר גורמים. מעל 14,534 אנשים ביצעו בדיקת התאמה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לפתיחת חשבון בבנק הבינלאומי על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

ניהול כספים ברמה הגבוהה ביותר

בין הבנקים בישראל בולט במיוחד הבנק הבינלאומי. הניסיון הרב בשטח הפך את הבנק לגורם משמעותי בשוק ההון ובתחום ניהול הכספים, ואין ספק שמבחינת הלקוחות הקיימים והחדשים מדובר ביתרון של ממש.

כעת ההצטרפות לבנק נוחה ומשתלמת יותר מאי פעם, עם חשבון GOLD היוקרתי, המיועד ללקוחות פרטיים המפקידים משכורת של 7,000 שקלים נטו או יותר, או ללקוחות שמנהלים תיק השקעות של 10,000 שקלים או יותר. לקוחות אלה מקבלים שורה של הטבות, לרבות מסגרת אוברדראפט ללא ריבית בגובה המשכורת, הלוואה ללא ריבית והצמדה עד לסכום של 30,000 שקלים לשלוש שנים או פטור מתשלום עמלות למשך שלוש שנים. *הטבת מסגרת אוברדרפט משיכת יתר ללא ריבית עד 10 אלף לשנה בגובה המשכורת.

 

ההצטרפות לבנק נוחה ומשתלמת יותר מאי פעם

 

ההטבה ללקוחות חדשים: מענק הצטרפות

לצד ההטבות האטרקטיביות המוצעות ללקוחות חדשים, מי שיצטרף לבנק הבינלאומי יקבל גם מענק הצטרפות בסך 1,000 שקלים. כך ניתן ליהנות לא רק מתנאים מצוינים ושירות איכותי, אלא גם מהטבה חשובה המיועדת ללקוחות שפותחים חשבון בבנק לראשונה.

 

אל כל ההטבות הללו מצטרפים גם כרטיסי האשראי הזמינים, ממגוון רחב של חברות ועם שלל הטבות ייחודיות בארץ בעולם, וכן 3 פנקסי שיקים רגלים – ללא עלות.

 

התאמה אישית של שירותים

פנקסי שיקים ללא עלות, חשבון פטור מעמלות ומענק הצטרפות הם רק חלק מהיתרונות הברורים של הבנק, שמבטיח ללקוחותיו שירות אישי ויצירתי, והתאמה של מסלולים לכל לקוח על פי צרכיו המדויקים. כך ניתן ליהנות מייעוץ פנסיוני, מהלוואות אונליין, מהוראות קבע לחיסון במט"ח וכן מהטבות מיוחדות לניהול תיק ההשקעות ומבנקאות דיגיטלית מתקדמת – הכוללת אפליקציה פשוטה ונוחה למעקב אחר מצב החשבון בכל רגע נתון.

 

היום, כשאנחנו רוצים לנהל את הכסף שלנו בצורה יעילה ונכונה בבנק שמעניק לנו שירות אישי וברמה הגבוהה ביותר – הבנק הבינלאומי בהחלט בולט בשטח.

 

התאמה לפתיחת חשבון בבנק הבינלאומי תלויה במספר גורמים. מעל 14,534 אנשים ביצעו בדיקת התאמה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לפתיחת חשבון בבנק הבינלאומי על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

*אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מתן ההטבות בכפוף לשיקול דעת הבנק. 

 

התאמה לפתיחת חשבון
עינת מילר
בדיקת התאמה לחשבון בבנק הבינלאומי
בחרו את קבוצת גילכם: