הארוחה המושלמת לתינוק: המכשיר החדשני שיכין את הבקבוק במקומכם

עודכן 19 ינואר, 2020

הכנת הבקבוק היא אולי משימה שגרתית, אבל היא עשויה להיות מורכבת, ולגזול מאיתנו זמן יקר. הפתרון החדשני והמיוחד הזה מקצר זמנים, מבטיח לכם בקבוק בטמפרטורה המושלמת – והוא עובד גם בלחיצת כפתור, בזמן שאתם עדיין במיטה. יש מחיר לבריאות של הילד והשקט הנפשי שלנו כהורים, והוא נמוך יותר ממה שחשבתם.

לתינוק שלכם מגיעה ארוחה בריאה, טובה ומזינה. בחרתם עבורו את המזון הטוב ביותר ולפני כל ארוחה אתם בודקים היטב את הכמויות, את הטמפרטורה ואת המרקם המתאים. סביר להניח שהפעולה הזו מתבצעת בזמן שהתינוק על הידיים, ואין ספק שזוהי דרך מסורבלת למדי להכין עבורו את הארוחה הטובה ביותר עבורו. הבייבי בר  החדשני של בוראבי מספק את המענה האידאלי לכל האתגרים הללו, והוא כל כך פשוט – עד שלא ממש ברור איך אף אחד לא חשב על זה קודם.

הדבר הכי חשוב במכשיר החדשני הזה, זו הנגישות שלו. המחיר שלו הוא רק 159 ש"ח לחודש בפריסה ל-12 חודשים ולאחר מכן המכשיר נשאר איתכם הלאה לילדים הבאים. מחיר זעום בשביל לשמור על בריאות התינוק ולישון יותר טוב בלילה.

 

התאמה לרכישת מכשיר בייבי-בר תלויה במספר גורמים. מעל 10,765 נשים ביצעו בדיקת התאמה לרכישת המכשיר, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לרכישת מכשיר בייבי-בר על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

הכנת בקבוק בשמונה שניות בלבד

התרחיש הזה בוודאי מוכר גם לכם: אתם מתעוררים באמצע הלילה לצלילי הבכי, אלה שמאותתים לכם על תינוק רעב במיוחד. בעיניים עייפות ועם תינוק בוכה על הידיים, אתם מנסים לנווט ברחבי המטבח כדי להכין עבורו בקבוק איכותי וטעים שיעניק לו את כל מה שהוא באמת צריך. זו משימה לא פשוטה ולא קצרה, והיא עשויה לגבות מכם זמן יקר למדי.

 

בייבי בר משנה את התמונה הזו לחלוטין, והופך את מלאכת הכנת האוכל לפשוטה ויעילה הרבה יותר. עם אפליקציה מתקדמת תוכלו להכין את הבקבוק עוד לפני שתצאו מהמיטה, ואת התוצאה תקבלו בתוך שמונה שניות בלבד. כך תחסכו לא רק את זמן ההכנה, אלא גם את זמן הבכי.

 

הכנה מושלמת
פורמולה מדויקת ומרקם מושלם – ללא בועות

 

פורמולה מדויקת וטעם מצוין

בין אם התעוררתם באמצע הלילה ובין אם מדובר בעוד ארוחה שגרתית למדי, הכנת הבקבוק מחייבת הקפדה על נוסחה מדויקת מאוד. מכשיר הבייבי בר עושה בדיוק את זה. הוא מכין את הבקבוק באופן מדויק וזהה לחלוטין בכל פעם, בדיוק לפי הוראות היצרן ובטמפרטורה מושלמת. זהו גם מרקם נפלא מבחינת הפעוט, שכן בהיעדר בועות אוויר ניתן לצמצם משמעותית את הגזים מהם סובלים התינוקות.

 

בנוסף, הכנת הפורמולה באופן אוטומטי ובאמצעות בייבי בר היא הדרך הבטוחה והנקייה ביותר להכין בקבוק לתינוק: בלי להכניס ידיים אל הקופסה, בלי לחשוש מטעויות בתהליך ההכנה ובלי שימוש במים קרים או חמים מדי.

 

מפעילים את הבר דרך האפליקציה

למכשיר הייחודי יש לא מעט יתרונות, אבל נדמה שהשימוש הפשוט בו הוא בהחלט יתרון משמעותי. עם אפליקציה חכמה ניתן לסרוק את אריזת הפורמולה, לקבל את הפרמטרים המדויקים להכנת הבקבוק ולהפעיל את המכשיר מרחוק – בזמן שאתם עדיין במיטה. אם כל זה לא מספיק, הרי שלתיעוד באפליקציה יש חשיבות עליונה: היא מאפשרת לנו לעקוב אחר היסטוריית ההאכלה של התינוק כדי לפקח בצורה טובה יותר אחר הצמיחה והגדילה שלו.

 

עם פתרון פשוט ויעיל כל כך, הכנת בקבוק מתוך שינה כבר לא נשמעת כמו חלום רחוק, וזה הזמן להכניס את המכשיר החכם הזה גם אליכם הביתה.

 

התאמה לרכישת מכשיר בייבי-בר תלויה במספר גורמים. מעל 10,765 נשים ביצעו בדיקת התאמה לרכישת המכשיר, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לרכישת מכשיר בייבי-בר על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

רכישת בייבי-בר
עינת מילר
בדיקת התאמה לרכישת מכשיר בייבי-בר
בחרי את קבוצת גילך: