הישראלים מסתערים על ההזדמנות: סכום כניסה נמוך לשוק רותח

עודכן 18 אפריל, 2024

המחיר המפתיע של הנכסים הגדולים והמרווחים באינדיאנה משך אליו את המשקיעים וכבר עכשיו נותרו נכסים אחרונים. עם תשואה צפויה של כ-10% נטו בשנה זו אחת ההשקעות היציבות והאטרקטיביות בארה"ב.

ביקוש גבוה, שיעורי תפוסה מרשימים ותשואה יציבה | התמונה להמחשה בלבד

 

פוטנציאל הצמיחה האדיר של אינדיאנה והמיקום המצוין, הנכסים הגדולים והמרווחים, סכום ההשקעה הנמוך והתשואה המרשימה במיוחד – כל אלה יחד יוצרים עבור המשקיעים הזדמנות חסרת תקדים. באחת הערים הגדולות במדינת אינדיאנה בארה"ב מוצעים היום למכירה בתים פרטיים המשתרעים על פני שטח של כ-400 מטרים, והביקוש של שוכרי הדירות שובר שיאים. עם עסקה שמבטיחה תנאים חסרי תקדים – לא פלא שהמשקיעים מזהים את ההזדמנות ומסתערים על יחידות שהולכות ואוזלות במהירות.

 

התאמה להשקעה בפרויקט תלויה במספר גורמים, כמו אם זהו הנכס הראשון שלך או שמא יש לך נכסים נוספים. מעל 9,971 כבר ביצעו בדיקת התאמה לפרויקט, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להשקעה באינדיאנה על ידי בחירת הסטטוס הנכסים הנדל”נים שלך:

 

הנדל"ן בארה"ב – במגמת עלייה

מאז משבר הסאב פריים בארה"ב, זה שהוביל לטלטלה של ממש בשנת 2008, אין ספק שכלכלת ארה"ב נחשבת לכלכלה יציבה שמושכת אליה עוד ועוד משקיעים. בתחום הנדל"ן המגמה הזו משמעותית במיוחד, שכן מאז הצניחה במחירי הנכסים – כבר היום ניתן לזהות עלייה משמעותית בערכי הבתים והדירות בארה"ב בכלל, ובאינדיאנה בפרט. במילים אחרות, מי שישקיע כבר עכשיו בשוק האמריקאי צפוי ליהנות לא רק מתשואה נאה מדי שנה אלא גם מעלייה בערך הנכס בטווח הארוך.

 

סאות' בנד, אינדיאנה – ביקוש אדיר

אם הביקוש לנדל"ן בארה"ב ממשיך לטפס, נדמה שבין הערים שבהן המגמה הזו בולטת במיוחד נמצאת סאות' בנד, הרביעית בגודלה באינדיאנה. עם למעלה מ-316,000 תושבים היא ממשיכה למשוך לא מעט תשומת לב, הן בזכות בתי החולים היוקרתיים והן בזכות השפע הכלכלי והתרבותי שהיא מציעה. גם המרחק הנוח מיעדים משמעותיים אחרים כמו שיקגו (נסיעה של שעה וחצי) או אגם מישיגן (40 דקות) מעודד את השוכרים להגיע אל האזור שממשיך להתפתח. בנוסף, בזכות העובדה שפועלות באיזור 3 אוניברסיטאות ברדיוס קטן ישנה התפתחות אדירה באיזור.

כל אלה הופכים את העיר ליעד מצוין גם עבור המשקיעים, ובפרט עבור המשקיעים הישראלים שמחפשים הזדמנות טובה ונוחה לייצר תשואה נאה ויציבה. במחירים המצוינים המוצעים במסגרת הפרויקט של עופר גרופ, נדמה שזה הרגע הנכון להשקיע ולקצור את הרווחים.

משקיעים בנדל"ן – ונהנים מליווי צמוד

חשוב לזכור כי השקעות נדל"ן בארה"ב יכולות להיות משתלמות מאוד, ועם חברת ניהול מקצועית אתם לא צריכים לדאוג לבירוקרטיה, לאיתור השוכרים ואפילו לא לתחזוקה השוטפת של הנכסים. למעשה, הפרויקט באינדיאנה כולל ליווי של משרד עו"ד ישראלים ואמריקאים, וכל הנכסים נרשמים על שמו של הרכש בטאבו האמריקאי.

 

משלב זה ואילך אתם לא צריכים לעסוק בפרטים הטכניים ובמטלות המפרכות שמטרידות בעלי נכסים אחרים. חברת הניהול מאתרת את השוכרים, מספקת מענה לבעיות תחזוקה, גובה את דמי השכירות, דואגות לסוגיות הקשורות לביטוח ולתשלומי ארנונה – ואף שולחת דוחות חודשיים כדי שתמיד תהיו מעודכנים. כשמדובר על השקעה בנכסים אטרקטיביים במיקום מנצח ובמחיר בלתי נתפס, ברור לחלוטין שמדובר בהשקעה עם פוטנציאל אדיר שעשויה להיעלם בכל רגע.

 

לרכוש דירה ב-250,000 ש"ח בלבד

היציבות הרבה באזור אינדיאנה הופכת את ההשקעה הזו לפאסיבית ומשתלמת במיוחד, לצד המחיר המצוין של הנכסים באינדיאנה, גם תנאי הרכישה המוצעים לרוכשים מעודדים אותם להשקיע ולקצור את הפירות. למעשה, העסקה מבטיחה 10 אחוז תשואה נטו, חוזה ניהול ל-10 שנים ובטחונות מלאים.

 

התאמה להשקעה בפרויקט תלויה במספר גורמים, כמו אם זהו הנכס הראשון שלך או שמא יש לך נכסים נוספים. מעל 9,971 כבר ביצעו בדיקת התאמה לפרויקט, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להשקעה באינדיאנה על ידי בחירת הסטטוס הנכסים הנדל”נים שלך:

 

 

נדל"ן באינדיאנה
עינת מילר
בדוק התאמה להשקעה בנדל"ן באינדיאנה
האם כבר יש לך נכס נדל"ן?