עסקה עם אסטרטגיית יציאה – הפרויקט שמציע החזר כספי וביטול ללא קנס

עודכן 26 אפריל, 2024

את השפעות הקורונה מרגישים במשק הישראלי כולו, והמצב לא שונה בשוק הנדל"ן: האטה בפעילות, רוכשים מודאגים וחוסר ודאות לגבי העתיד. המציאות החדשה מביאה את היזמים למצוא פתרונות יצירתיים, וחברת "רמות בעיר" עושה זאת באמצעות הצעה חסרת תקדים.

פרויקט רמות השרון

"שוק הנדל"ן הוא לא מה שהיה לפני חודשיים" אומר אליאב מימון, מנכ"ל החברה. "כללי המשחק השתנו ואנשים פחות ממהרים להחליט ולהתחייב. אנחנו כיזמים חייבים לקחת את זה בחשבון ולהתגמש". על היוזמה הוא מספר: "המטרה הייתה לפזר את סימני השאלה אצל הלקוחות שלנו ולספק להם פתרונות ממשיים, לכן יזמנו מהלך שהוא באמת יוצא דופן".

במסגרת המהלך, מאפשרת "רמות בעיר" לרוכשים בפרויקט "רמות השרון" לבטל את העסקה עד חצי שנה מיום החתימה ולקבל את כספם בחזרה. "עד השקל האחרון. בלי הסתייגויות ובלי אותיות קטנות", מספר מימון, "יש לנו אמונה שלמה בפרויקט והיא מאפשרת לנו להציע את ההטבה הזו".

 

התאמה לרכישת דירה בפרויקט "רמות השרון" תלויה במספר גורמים, כמו אם זו הדירה הראשונה שלכם או שמא אתם משפרי דיור. מעל 9,656 כבר ביצעו בדיקת התאמה לפרוייקט, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לפרויקט "רמות השרון" על פי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

שכונה פרטית למשפחות

"רמות השרון" היא מהפרויקטים הבולטים והמובילים ברמת השרון, ויעידו על כך נתוני אתר מדלן: אחת מכל שלוש דירות חדשות שנמכרו בעיר ב-2019 נמצאת ב-"רמות השרון". שכונת מורשה, בה ממוקם הפרויקט, נמצאת בשנים האחרונות בתנופת התחדשות משמעותית, ונהנית מהגירה מאסיבית של משפחות צעירות ומשקיעים רבים שכבר זיהו את הפוטנציאל שבה. "מורשה משנה את תדמיתה ואת אופייה. בנייני הרכבת הישנים מוחלפים במבנים חדשים, אוכלוסייה צעירה וחדשה מגיעה לכאן, וזו עדיין רק ההתחלה", אומר מימון.

מדובר למעשה בשכונה בתוך שכונה: קומפלקס מגורים פרטי ובו כ-600 יח"ד בארבעה מגדלים סביב פארק בן 10 דונם. לבה של "רמות השרון" הוא ה- Family Club – מתחם דיירים ראשון מסוגו בישראל ובו כ-20 חללי פעילות ותוכן לכל המשפחה: חדר כושר, חדרי יוגה ופילאטיס, גי'מבורי וחדרי משחקים לילדים, חדרי לימודים, מוזיקה ועוד. כל שטחי ומתקני "רמות השרון" מיעדים לדיירים בלבד, במטרה להעניק שקט ופרטיות מקסימליים.

על הקונספט הייחודי מספר מימון: "הוא נולד מתוך חזון המציב את המשפחה במרכז. מעבר להיצע מגוון של דירות איכותיות, היה חשוב לנו לתת דגש גם על הסביבה. ה-Family Club ייצור הווי של שכונה ויספק שלל פעילויות להורים ולילדים".

 

580 דירות ב-4 מגדלים יוקרתיים ומעוצבים

 

תפיסת דיור גמישה

המגדל הראשון בפרויקט כבר מאוכלס ברובו, עם דירות מעטות שנותרו למכירה. בניית המגדל השני צפויה להסתיים בעוד כשנה, ובהמשך תחל בניית שני המגדלים הנותרים. "עיקרון נוסף שהנחה אותנו הוא גמישות", מספר מימון, "אנחנו פונים לקהל יעד מגוון: משפרי דיור – משפחות עם ילדים שצריכות יותר מקום, ומצמצמי דיור – מה שנקרא Empty Nest, ילדים שגדלו ועזבו את הבית והורים שמחפשים דירה מתאימה יותר לזוג".

ואכן, ב"רמות השרון" קיים היצע דירות מגוון: דירות 6-4 חד', דירות עם מרפסות גן גדולות, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים, כאשר לכל סוג דירה יש מס' דגמים הנבדלים זה מזה בתכנון הפנימי, בגודל ובמאפיינים נוספים. המחיר ההתחלתי לדירת 4 חד' הוא 2.55 מיליון ₪.

עיקרון הגמישות בא לידי ביטוי לא רק בהיצע הדירות – משבר הקורונה הראה שגודל הבית והמרחב שהוא מספק הם בעלי חשיבות מכרעת, ובמובן זה פרויקט "רמות השרון" מציע לדייריו מענה בדמות חללים גדולים ומרווחים. "להערכתי אנחנו נראה מגמת מעבר לדירות גדולות יותר עם חללים שניתן להתאים לעבודה וללימוד, כמו שיש בפרויקט שלנו", אומר מימון, "משבר הקורונה גרם לאנשים להבין ששולחן מחשב מאולתר כבר לא עונה על הצורך. עבודה מהבית על בסיס קבוע מחייבת עוד שטח".

 

לרכוש עכשיו או לחכות?

משפחות רבות נמצאות בדילמה – לרכוש דירה עכשיו או להמתין שהמשק יחזור במלואו לשגרה? למימון יש המלצה: "לקורונה הייתה השפעה מיידית ודרמטית על השוק, אבל בטווח הארוך אני מאמין שהדברים יתאזנו. קצב התחלות הבנייה בתקופה הקרובה לא עתיד להיות גבוה, והפער בין הביקוש להיצע רק יגדל. דווקא בתקופה הנוכחית חברות הנדל"ן מציעות תנאים משופרים, מבצעים והנחות, לכן אני ממליץ למתלבטים לנצל את המומנטום ולא לחכות".

 

התאמה לרכישת דירה בפרויקט "רמות השרון" תלויה במספר גורמים, כמו אם זו הדירה הראשונה שלכם או שמא אתם משפרי דיור. מעל 9,656 כבר ביצעו בדיקת התאמה לפרוייקט, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לפרויקט "רמות השרון" על פי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

 

הזדמנות להשקעה
עינת מילר
בדוק התאמה להזדמנות השקעה בפרויקט "רמות השרון"
בחרו את הקבוצה אליה אתם משתייכים: