יום טוב מתחיל בלילה טוב – אלפי ישראלים כבר גילו את הסוד לשינה מושלמת!

עודכן 13 פברואר, 2020

יצאנו לבדוק אם המזרן החדש של אירופלקס מבטיח וגם מקיים – וחזרנו עם בשורות.

דמיינו את זה: אתם מתעוררים בבוקר, הגב קצת תפוס והעיניים נפקחות בקושי. "עוד יום מתחיל", אתם אולי אומרים לעצמכם בעייפות, וגוררים את עצמכם החוצה מהמיטה.

אם שנת הלילה שלגם לא איכותית – אין פלא שאתם מתעוררים בבוקר ומרגישים שאתם פשוט רוצים להמשיך לישון. זה לא חייב להיות ככה!

איכות טובה של שנת הלילה שלכם מתחילה במזרן טוב –ולאירופלקס, יצרנית המזרונים המתקדמת בארץ, יש הצעה עבורכם – שלא תוכלו לסרב לה.

 

התאמה למזרן נכון עבורכם ל-120 לילות נסיון תלויה במספר גורמים. מעל 34,506 כבר ביצעו בדיקת התאמת מזרן, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה למזרן ל-120 לילות נסיון על פי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

מזרן טוב הוא מזרן ששומר על עמוד השדרה שלכם ומאפשר מנוחה מלאה לשרירים – כך שתוכלו לקום בבוקר במיטבכם. מזרן טוב ישמור על טמפרטורה נעימה ואוורור טוב, כדי שסביבת השינה שלכם תהיה לא רק נעימה אלא גם בריאה לכם לאורך זמן. אזורי נוחות יבטיחו זרימת דם טובה, כדי שתקומו בבוקר רעננים ומוכנים "לטרוף את היום"…
את כל אלה ועוד הרבה יותר תמצאו במזרן אירופלקס– וגם הצעה בלעדית לזמן קצר: תוכלו לנסות את המזרן, ללא עלות או התחייבות, למשך 120 יום.

ממש ככה! כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לענות על שאלון התאמה קצר – והמזרן החדש שלכם בדרך אליכם, עם שליח וללא עלות. תוכלו לקחת לכם עד 120 ימים כדי להבין מה ההבדל בין שינה – לבין שינה חלומית, על המזרן המתקדם בעולם. וזה לא הכל: המזרון יגיע עם שתי כריות אורתופדיות מפנקות – ללא עלות נוספת.

 

שינה טובה – יום טוב –חיים טובים

קשה להפריז בחשיבות הבחירה של המזרן שאתם ישנים עליו. שנת לילה טובה היא הכרחית כדי לספק לכם את האנרגיה שאתם צריכים, על מנת לתפקד במיטבכם במשך היום. הימים שלנו הם לחוצים, מלאי מאורעות ומפגשים –ואנחנו נדרשים לעשות את המקסימום, לפעמים בלוחות זמנים צפופים ותוך עמידה בלחצים, מול הבוס, בבית, או בלימודים.

אם ישנתם טוב בלילה – תגלו שהרבה יותר קל לכם להיות במיטבכם, וזו בדיוק הסיבה שעכשיו הזמן לענות על שאלון ההתאמה הקצר (שאורך פחות מדקה), ולבדוק אם אתם יכולים להזמין ממש עכשיו וללא התחייבות את המזרן הנוח ביותר באזור, וליהנות משינה מטעינת מצברים, שתאפשר לכם להיות במיטבכם לאורך כל היום – ועוד לשמור על החיוך.

 

טכנולוגיה מתקדמת בשירות השינה שלכם

מזרן אירוטק מבית אירופלקס תוכנן ועוצב –כדי לספק לכם את מירב הנוחות בלילה. הנה כמה מהמאפיינים הייחודיים שלו, ומה שהם יכולים לעשות עבורכם:

  • אתם תיהנו ממנוחה טובה, עם תמיכה איכותית לכל אורך הגוף
    שכבת ויסקוש זוכרת את מנח הגוף הספציפי שלכם, עם תכנון של אזורי נוחות לתמיכה טובה במיוחד באזור הכתפיים והגב התחתון – יאפשרו לגוף את התנוחה המושלמת לשינה חלומית
  • תקומו רעננים בזכות מערכת חכמה של אוורור אקטיבי
    במהלך השינה, המזרון מתעל אוויר בשיטה ייחודית. השינה שלכם הופכת רעננה יותר – והיגיינית יותר
  • תהיו מוקפים בחמימות נעימה – שכבה ייחודית של לטקס ג'ל תאפשר וויסות טמפרטורה, כדי שגם הטמפרטורה סביבכם תהיה מושלמת

 

הפתעה: ההצעה של אירופלקס שאי אפשר לסרב לה

שנת לילה טובה היא התשתית ליום מוצלח. כשתקומו רעננים ומחוייכים, תגלו שקל לכם לשמור על סבלנות, קשב, ריכוז ויכולות, לאורך כל היום. הצעה בלעדית של חברת אירופלקס תאפשר לכם לבדוק בעצמכם מה ההבדל בין לילה "רגיל" לבין לילה של שינה על המזרן המתקדם והנוח בעולם. מלאו עכשיו את שאלון ההתאמה הקצר שלפניכם, וקבלו הטבה ייחודית: המזרן יגיע עד אליכם, ללא תשלום או התחייבות, ל – 120 לילות של אושר. אלפי לקוחות מרוצים שנהנים מלילות שלווים וימים רעננים לא טועים – המזרן מדבר בעד עצמו.

 

התאמה למזרן נכון עבורכם ל-120 לילות נסיון תלויה במספר גורמים. מעל 34,506 כבר ביצעו בדיקת התאמת מזרן, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה למזרן ל-120 לילות נסיון על פי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

התאמה לרכישת מזרן
עינת מילר
בדקו התאמה לרכישת מזרן נכון עבורכם ל-120 לילות נסיון
האם יש בבעלותך מזרן?