טכנולוגיה מצילת חיים: אלפי ישראלים רוכשים כפתור לרכב שהציל אלפי נהגים באירופה והגיע לישראל

עודכן 24 אפריל, 2024

אלפי ישראלים לא לוקחים סיכון ומאמצים טכנולוגיה חדשה שהגיעה לישראל – כפתור לרכב שמחלץ אתכם בלחיצת כפתור. 50 המצטרפים הראשונים יהנו מהטבה אטרקטיבית במיוחד.

הכפתור שמציל חיים

גם הנהגים המיומנים ביותר מתקשים למצוא פתרונות יצירתיים במיוחד למצבים מאתגרים ומעוררי חרדה, בפרט כשהם מוצאים את עצמם תקועים בשולי הכביש בשעת לילה מאוחרת. לצד הסכנה המשמעותית הנלווית לסיטואציות מהסוג הזה, כולנו משתוקקים להיחלץ מצרה ולהגיע הביתה מהר ככל האפשר. הכפתור הוא פיתוח חדשני ומתוחכם שנועד בדיוק למצבים אלה, ובעזרתו תיהנו מחילוץ מהיר גם בשעה שלוש לפנות בוקר.

 

התאמה לרכישת כפתור מציל חיים לרכב תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 10,534 ישראלים כבר ביצעו בדיקת התאמה לרכישת כפתור מציל חיים לרכב, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להריץ בדיקת התאמה לרכישת כפתור מציל חיים לרכב על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

הכפתור שמזעיק את את רכב החילוץ

סביר להניח שגם אתם נתקעתם ללא מצבר בשעת לילה מאוחרת, אולי נדרשתם לעצור בצד הדרך משום שלא הרגשתם טוב והתקשיתם להמשיך לנהוג. יש גם מי שמוצא עצמו ללא דלק באמצע הכביש המהיר. ברגעים האלה, בין אתם לבד ובוודאי אם אתם נמצאים במכונית עם ילדים קטנים, הכפתור הוא כל מה שאתם צריכים: כך ניתן להזעיק רכב חילוץ, להזמין אמבולנס או לקבל סיוע לתקלות הטכניות שמעכבות אתכם בדרך הביתה.

 

הרעיון שעומד מאחורי הפיתוח החדשני הזה פשוט למדי: מערכת החירום מחוברת למוקד אנושי הפועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. בתוך חצי דקה לכל היותר תקבלו מענה אנושי, בין אם נקלעתם לתאונה או חשתם ברע במהלך הנסיעה. האדם מצדה השני של הטכנולוגיה החשובה כל כך הוא זה שיזעיק עבורכם את הגורם המתאים ביותר לפתרון הבעיה.

 

הכפתור - החילוץ שלכם
נתקעת? החילוץ במרחק לחיצת כפתור

 

זיהוי אוטומטי מציל חיים

בנוסף לכפתור, זה שיאפשר לכם להזעיק סיוע במגוון רחב של מצבים, המערכת מצוידת גם בחיישנים מיוחדים. חיישנים אלה מזהים באופן אוטומטי תאונה או התהפכות של המכונית, וכך יכולה המערכת ליצור קשר מידי עם המוקד האנושי – ללא כל פעולה מצדכם. המשמעות ברורה: כוחות ההצלה יגיע אליכם במהירות רבה גם אם אין בנמצא עובר אורח שיוכל להזעיק אותם במקומכם, וזהו בדיוק ההבדל בין חיים למוות.

 

במקרים אחרים תוכלו לקבל עוד מגוון שירותים דרך המערכת, לרבות הזמנת שירות גרר או רכב חילוץ, קבלת סיוע אנושי במקרה שבו אבדתם בדרך ואתם זקוקים לניווט מדויק, קישור לביצוע שיחות טלפון דחופות (כאשר סוללת הטלפון התרוקנה), איתור מיקום הרכב למי ששכח היכן חנה או התרעה על בעיות מכאניות.

 

אל תגידו "לי זה לא יקרה"

השירותים שמציעה מערכת הכפתור חיוניים מאוד, והם מספקים מענה מצוין למי שנתקע בדרך ופתרון מציל חיים למי שנקלע לתאונה. כעת היא אף מוצעת במסגרת הטבה ייחודית ל-50 המצטרפים הראשונים, וניתן להתקין אותה בכל כלי רכב, כאשר ההתקנה תתבצע על ידי צוות מקצועי ומיומן בלבד. כך, במקום לחזור ולהבטיח לעצמכם שלכם שום דבר לא עומד לקרות, אפשר ואף מומלץ להתקין מערכת פשוטה שמאפשרת לכם להיחלץ מכל סיטואציה – בלי לחץ ובלי מתח.

 

התאמה לרכישת כפתור מציל חיים לרכב תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 10,534 ישראלים כבר ביצעו בדיקת התאמה לרכישת כפתור מציל חיים לרכב, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להריץ בדיקת התאמה לרכישת כפתור מציל חיים לרכב על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

 

התאמה לרכישה
עינת מילר
בדוק התאמה לרכישת כפתור מציל חיים לרכב
מהי קבוצת גילך?