בדיוק מה שבעלי עסקים צריכים כרגע: קורס שמלמד איך להפוך ידע למוצר דיגיטלי שמייצר הכנסות

עודכן 24 אפריל, 2024

בעלי עסקים? יש לכם מומחיות ואתם רוצים להרוויח מזה כסף. בדיוק בזמנים אילו, אלפי בעלי עסקים לוקחים קורס שמלמד איך לבנות קורס דיגיטלי בתחום העיסוק שלהם – דבר היכול לייצר הכנסה של אלפי שקלים מדי חודש – ללא תלות בזמן.

קורסים דיגיטליים מייצרים הכנסה

בדיוק בזמנים אילו, אלפי בעלי עסקים במדינה נמצאים במצב בו העסק שלהם אינו מתפקד. לא ניתן לצאת למשרד ולכן – הכסף שהעסק מייצר לא באמת מספיק. הבשורה הטובה היא שיש גם דרך אחרת, והיום היא חשובה יותר מתמיד. בעלי עסקים ואפילו שכירים יכולים ללמוד לבנות קורס משלהם, כל אחד בתחומו (מאמנים, יועצים, מדריכים, מורים, יועצי נדלן, חברת משכנתאות, פסיכולוגיים, דיאטנים וכו') ולהציע אותו למכירה. הקורסים הדיגיטליים שתבנו יחסכו לכם המון זמן יקר, ואם תעשו את זה נכון תוכלו לייצר הכנסה של עשרות ואף מאות אלפי שקלים. 

אין דרך יותר טובה להתחיל לבנות את הקורס שאתה רוצה למכור, מאשר לעבור קורס מקצועי מקיף בעצמך על ידי חברה בעלת ניסיון עשיר בבניית קורסים כאלו בדיוק. אם אתם רוצים לקבל את ההדרכה המקיפה ביותר ולקבל ליווי מקצועי של מנטורים בתהליך מחברה שמפתחת קורסים דיגטליים לעסקים כבר זמן רב – יש לכם אפשרות לעשות זאת. בימים אילו, שאלפי בעלי עסקים ישראלים מתחילים להתעורר ולהבין שחייבים להסתגל למצב הקיים – אסור לכם לפספס את ההזדמנות לקחת בזה חלק ולהצטרף לעולם הדיגיטלי בעצמכם. בקורס תלמדו איך לבנות את הקורס שלכם תוך ליווי מקצועי של מנטורים והכי חשוב – איך לשווק ולמכור אותו בהמשך. 

 

התאמה לתוכנית הליווי לבניית קורס אונליין שייצר לך נכס מניב או הכנסה תלויה במספר גורמים. מעל 13,654 ישראלים כבר ביצעו התאמה לתוכנית הליווי לבניית קורסים אונליין, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לקורס לבניית קורסים אונליין על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

מוצרים דיגיטליים – הכנסה (כמעט) פאסיבית

כשאנחנו מדברים על מוצרים דיגיטליים, אנחנו מתייחסים למעשה לסדנאות ולקורסים המועברים אונליין כמעט בכל נושא אפשרי. מאמנים, יועצים, מורים, קואצ'רים ודיאטנים, כולם יכולים להפוך את הידע והמומחיות שלהם למוצר דיגיטלי, ולהתחיל לייצר הכנסה מקורס שמתנהל בזמן שהם מבלים עם הילדים, ובלי לדאוג למספר נרשמים מינימלי שיצדיק את פתיחת הקורס.

 

היום, כאשר אנשים רבים נמצאים יותר בבית, וכאשר הם זקוקים יותר מאי פעם לידע מקצועי, לליווי או לייעוץ בנושאים שונים, המוצרים הדיגיטליים הם כלי עוצמתי שיכול לייצר הכנסה מרשימה מאוד. הם מחפשים את ההדרכה שתעניק להם כלים מקצועיים חדשים, את הדיאטנית שתעזור להם לשמור על אורח חיים בריא דווקא כשהם נמצאים יותר בבית, ואת הליווי של גורם מיומן בזמן שהם מנסים לעשות סדר בהתנהלות הפיננסית שלהם, למשל. בעלי העסקים שיזהו את הפוטנציאל ויפעלו במהירות יוכלו לקצור את הפירות.

 

בפשטות, קורס דיגיטלי הוא כמו דירה ללא משכנתא. עם מוצר דיגיטלי שניתן למכור ב-500, 1,500 ואף 5,000 שקלים ליחידה, ועם מערכת שפועלת בצורה טובה ויעילה – ניתן להרוויח הרבה יותר ובאופן קבוע, בוודאי בהשוואה לרכישת דירה עם משכנתא לעשרות שנים ורווח קבוע של 3,000 שקלים לחודש לכל היותר.

 

הכנסה יפה מהבית
נצלו את ההזדמנות – והתחילו לייצר הכנסה גם בלי לצאת מהבית

 

עובדים פחות – מרוויחים יותר

כל בעל עסק יודע בדיוק כמה שווה הזמן שלו, והנוסחה כאן פשוטה למדי: זמן שווה כסף, ולא מעט ממנו. מצד שני, הזמן שלנו מוגבל ובהתאם גם היכולת שלנו להגדיל את ההכנסות מוגבלת. הקורסים הדיגיטליים משנים את הנוסחה הזו לחלוטין, ואם לימדו אותנו שרק בעבודה קשה ובשעות ארוכות במשרד נייצר לעצמנו פרנסה נאה, המציאות היום מוכיחה שזה פשוט לא נכון.

 

במקום למכור את הזמן שלכם, קורסים דיגיטליים מאפשרים לכם למכור את הידע ואת הניסיון, וזהו הבדל משמעותי מאוד. כשתדעו לעשות את זה תוכלו לגייס כמות גדולה יותר של לקוחות, למכור יותר ולעבוד הרבה פחות. בקורס מקיף ומקצועי תוכלו ללמוד איך עושים את זה נכון, איך בונים מוצר דיגיטלי ואיך משווקים אותו, וגם את הידע החשוב הזה תקבלו בלי לצאת מהבית, בזמן שלכם.

 

יותר מ-450,000 שקלים בשנה

פיתוח מוצר דיגיטלי מחייב תכנון יסודי ומעמיק, בנייה נכונה של הקורס וכמובן כלים שיווקיים נכונים. כאמור, ניתן להירשם כיום לקורס שיעניק לכם את כל הידע והכלים, לעשות את זה בפיג'מה ובזמן שלכם, ולהחזיר את ההשקעה בתוך זמן קצר. מאחר וניתן למכור היום מוצרים דיגיטליים בטווח מחירים רחב למדי, בין 500 ל-5,000 שקלים למשתתף, אין ספק שמדובר בהזדמנות נהדרת להרוויח הרבה מאוד כסף, בלי לצאת מהבית.

 

בעלי עסקים רבים כבר למדו את השיטה והרוויחו בזכותה הרבה מאוד. לדוגמה, בלוגרית מתחום ההשקעות השיקה קורס דיגיטלי בעלות של 1,500 שקלים בלבד. היא מכרה למעלה מ-30 קורסים בשנה הראשונה ובחשבון פשוט מדובר על הכנסה של למעלה מ-450,000 שקלים, על אף ההשקעה הנמוכה שנדרשה בפיתוח הקורס. באופן דומה יכולים להרווח גם אנשי מקצוע שונים, בהם מדריכים ומורים, יועצי נדל"ן או משכנתאות, נטורופתים ומאמני NLP וגם דיאטנים או שמאי מקרקעין.

 

עכשיו התור שלכם, ואת התקופה הזו מומלץ לנצל כדי לייצר הכנסה משמעותית ממנה תיהנו גם בזמן שכולם בבית, וגם ביום שאחרי.

 

 

התאמה לתוכנית הליווי לבניית קורס אונליין שייצר לך נכס מניב או הכנסה תלויה במספר גורמים. מעל 13,654 ישראלים כבר ביצעו התאמה לתוכנית הליווי לבניית קורסים אונליין, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לקורס לבניית קורסים אונליין על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

 

הקמת קורס דיגיטלי
עינת מילר
האם אתם מתאימים לקורסים אונליין?
לאיזו קבוצה אתם משתייכים?