אלפים כבר קיבלו הוזלה של אלפי שקלים בשנה על ביטוח החיים שלכם – בדקו אם גם אתם זכאים

עודכן 25 אפריל, 2024

בשנת 2020 כל מי שבבעלותו ביטוח חיים יוכל לקבל הוזלה של עשרות אחוזים על התשלום החודשי לביטוח החיים שלו. המשמעות המיידית היא קבלה של אלפי ש"ח בשנה בחזרה לכיס ללא שום מאמץ. ככל שתבצעו את הבדיקה מוקדם יותר, תזכו להנחה גבוהה יותר. 

[בדוק זכאות עכשיו בדקה וחצי]

משק בית ישראלי ממוצע משלם בכל חודש כ – 2,500 ₪ עבור פרמיות (תשלומים חודשיים) של ביטוחים, וזה יותר מההוצאה הממוצעת על אוכל. אנחנו רוכשים ביטוחים שונים, ביניהם ביטוח חיים, על מנת לוודא שבמקרה של אסון בלתי צפוי שיביא לעלויות כלכליות גבוהות – נבטיח תשלומים שיסייעו להתמודד עם ההיבטים הכלכליים של האירוע.

מחירי הפרמיה החודשית של ביטוח החיים שלכם נקבעים על פי מאפיינים שונים, ביניהם תוחלת החיים הממוצעת והסיכוי למוות בגיל צעיר. בשנים האחרונות, עם העלייה בתוחלת החיים, הוזלו מחירי ביטוח החיים בשיעורים של עד 40% בתשלום הפרמיה לשנה. המשמעות היא הפחתה בתשלומים עבור ביטוח חיים, באופן מיידי ופשוט – ומבלי לפגוע בפוליסת הביטוח או בזכות לשיפוי במקרה של הפעלת הביטוח.

 

זכאות להוזלת ביטוח החיים תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 12,093 ישראלים כבר ביצעו בדיקת זכאות להוזלת ביטוח החיים, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להריץ בדיקת זכאות להוזלת ביטוח החיים על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

 

תוחלת החיים עולה – ואנחנו משלמים עבור ביטוח החיים יותר שנים

ברוב משקי האב בישראל שני מפרנסים, שאחראיים פחות או יותר באופן שווה להכנסות לטובת מימון הבית והילדים. במקרה של מות אחד המפרנסים, חלילה, מוצא את עצמו משק הבית במצב בלתי אפשרי. ביטוח חיים מספק מענה למקרה כזה, עם הבטחה של קצבה חודשית קבועה או קצבה חד פעמית גבוהה במקרה של מות המבוטח.

מחירי הפרמיה החודשית של ביטוח חיים נגזרים מחישוב כלכלי ממוצע של תוחלת החיים (או: כמה זמן אתם צפויים לשלם, בממוצע, את הפרמיה החודשית של הביטוח), רמת הסיכון האינדיבידואלית, וגובה השיפוי הכספי המובטח במקרה של הפעלת הביטוח.

 

בעשורים האחרונים תוחלת החיים עלתה בכעשר שנים. המשמעות היא שהסיכוי הסטטיסטי לממש את ביטוח החיים בגילאים הצעירים ירדה – והסיכון שחברת הביטוח לוקחת על עצמה בביטוח החיים פחת. למעשה, הסיכוי למוות בגיל 50 עבור מי שאינו סובל ממחלות כרוניות פחת בשנים האחרונות כמעט בחצי: מ – 5% ל – 3%. אתם צפויים לשלם את הפרמיה של ביטוח החיים שלכם יותר שנים – ולכן, גובה התשלום החודשי יורד.

 

מעל 85% מבעלי הביטוח זכאים להפחתה בעלות הפרמיה החודשית

תוחלת החיים הממוצעת היא נתון סטטיסטי המחושב על פי נתונים מהאוכלוסייה. זה אומר, שבמקרה הזה כולנו זכאים להנחה בשל העלייה בנתונים הכלליים. כמובן, שעל גובה הפרמיה שייקבע ישפיעו גם נתונים אישיים, בדומה לאלה שקבעו את גובה הפרמיה עם רכישת הביטוח. בכל מקרה, בשל הסבירות הפחותה למוות בגיל צעיר, חשוב לבצע את הבדיקה ולבדוק את זכאותכם להנחה, שעשויה לחסוך אלפי שקלים בכל שנה.

ניהול מושכל של תקציב תשלומי הביטוח שלכם: להוזיל עלויות, מבלי לפגוע בזכויות

על אף שהעלייה בתוחלת החיים משפיעה על כולנו, חברות הביטוח לא מוזילות באופן אוטומטי את הפרמיות לכל בתי האב. רק מי שבודקים ומבקשים את ההנחה יזכו ליהנות ממנה – ללא פגיעה בתנאי הביטוח שיש לכם. הזכאות להנחה בפרמיית ביטוח החיים תלויה במספר גורמים, ביניהם גיל המבוטח, מצבו הבריאותי וסגנון החיים שלו.

חשוב לדעת: גובה הפרמיה שייקבע לכם מושפע מטבלאות תוחלת חיים עדכניות על פי נתוני הלמ"ס. על כן, ככל שתבצעו את הבדיקה מוקדם יותר, תזכו להנחה גבוהה יותר

 

זכאות להוזלת ביטוח החיים תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 12,093 ישראלים כבר ביצעו בדיקת זכאות להוזלת ביטוח החיים, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להריץ בדיקת זכאות להוזלת ביטוח החיים על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

הוזלת ביטוח חיים
עינת מילר
האם אתה זכאי להוזלה בביטוח החיים?
בחר את קבוצת גילך לבצע בדיקה