זינוק בביקוש בזמן המשבר: אלפי ישראלים גילו את שיטת קרנות הנדל"ן ונהנים מהשקעות פשוטות וחכמות בלי לקנות נכס

עודכן 25 אפריל, 2024

המשבר יצר הזדמנויות אדירות – נכון ל-2020 מדובר באחד האפיקים האטרקטיביים ביותר עבור משקיעים בנדל"ן. ישראלים רבים משקיעים בקרנות השונות ונותנים למנהלי הקרנות לעשות בשבילם את העבודה ולהשיג להם רווחים נאים.

פרויקט להשקעה
שכונת נוה צדק – בין הפרויקטים הזמינים להשקעה

 

משקיעי הנדל"ן הוותיקים מחפשים את הפרויקטים האטרקטיביים ביותר, אלה שנשמעים מצוין על הנייר ועשויים להניב פירות ביום מן הימים. הם מחפשים פתרונות מימון והלוואות, נעזרים בסבלנות ומחכים לרגע שבו יוכלו לקצור את הרווחים. אלא שיש כעת דרך אחרת להיכנס לתחום – גם בלי לקנות נכס ולשלם משכנתא. ישראלים רבים כבר גילו את השיטה, והם נהנים מהשקעה חכמה שמניבה תוצאות.

 

התאמה להשקעה בקרנות נדל"ן תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 3,945 כבר ביצעו בדיקת התאמה להשקעה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להשקעה בקרנות נדל"ן על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

במקום לקנות דירה – קרנות נדל"ן

במקום לרכוש נכסי נדל"ן, לגבות דמי שכירות חודשיים או לבצע שיפוץ כללי לצורך השבחת הנכס, שיטת ההשקעה הייחודית חוסכת למשקיעים את הזמן, את המשאבים ואת העבודה הקשה. הדרך החכמה להיכנס לענף הנדל"ן מתבצעת באמצעות קרנות נדל"ן המנוהלות על ידי מומחים, וקרנות אלה מעניקות פתרונות מימון וליווי פיננסי לפרויקטים שונים בארץ, בהם פרויקטים של תוכנית "מחיר למשתכן" ופרויקטים של תמ"א 38.

 

במילים אחרות, משקיעים שמעוניינים לתת לכסף שלהם לעבוד בשבילם יכולים לעשות את זה בדרך נוחה ובטוחה. בעזרת צוות המומחים הם בוחרים את קרן הנדל"ן המתאימה להם וקובעים את סכום ההשקעה. כספים אלה משמשים לצרכי הלוואה ליזמים, וכך ניתן לפזר את ההשקעות בין פרויקטים שונים.

 

 

השקעה בנדל"ן – בהתאמה אישית

ההשקעה בקרנות נדל"ן מתאימה למשקיעים פרטיים עם הון עצמי של כ-300 אלף שקלים, וצוות המומחים מסייע לכל משקיע בתכנון ההשקעה המתאימה לו בהתאם להון הנזיל שעומד לרשותו. חברת וולת'סטון היא אחת החברות המובילות בתחום בישראל, והשירות הייחודי שלה פותח את הדלת למשקיעים רבים שנרתעים מהמחשבה על רכישת נכס. עם צוות מקצועי שכולל יועצי נדל"ן, שמאים, חברות הנדסה ויועצים משפטיים – ניהול הקרנות מתבצע ברמה הגבוהה ביותר, תוך שהוא מעניק למשקיעים שורה של יתרונות, ובעיקר ראש שקט.

 

כבר עכשיו ניתן להצטרף להשקעות בפרויקטים אטרקטיביים בתל אביב, בהם פרויקט ייחודי בשכונת נווה צדק המבוקשת. במסגרת התוכנית ייבנו בשכונה היוקרתית שישה מבני מגורים חדשים, בני שלוש קומות כל אחד. בסך הכול מדובר על תוספת של 52 יחידות דיור חדשות במקום החם בתל אביב. בפרויקט אחר, ברחוב מעפילי אגוז, ניתן להצטרף כיום לפרויקט תמ"א 38 מסוג חיזוק ובניה, במסגרתו צפויות להתווסף 59 יחידות דיור חדשות.

 

פתרון אולטימטיבי לפיזור תיק ההשקעות

פתרון ההשקעה החדשני משנה לחלוטין את הכללים, והוא מאפשר למשקיעים רבים יותר להיכנס לתחום הנדל"ן, תוך שהם נהנים מפיזור אופטימלי של תיק ההשקעות שלהם. עם ניסיון רב הן בשוק המקומי והן בשוק העולמי, וולת'סטון יודעת להציע מענה מדויק לכל משקיע, ומגוון רחב של השקעות בענפים מגוונים, בהם קרנות למימון נדל"ן, קרנות גידור ברמות סיכון משתנות וקרנות להשקעה בחברות טכנולוגיות.

 

התאמה להשקעה בקרנות נדל"ן תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 3,395 כבר ביצעו בדיקת התאמה להשקעה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להשקעה בקרנות נדל"ן על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

התאמה להשקעה
עינת מילר
בדוק התאמה להשקעה בקרנות נדל"ן
בחר את קבוצת גילך לבצע בדיקה