משרד האוצר אישר: הוזלה של עד 56% בביטוחי החיים, שבזכותה יהיו לך עוד אלפי ש"ח

עודכן 23 אפריל, 2024

בשל העלייה בתוחלת החיים – שנת 2020 מביאה עימה בשורות משמחות לבעלי ביטוח חיים – הוזלה משמעותית בתשלומי הפרמיה החודשית. המשמעות המיידית היא קבלה של אלפי ש"ח בשנה בחזרה לכיס ללא שום מאמץ.

אישור שניתן לאחרונה לחברות הביטוח מאפשר להוזיל את המחירים על ביטוחי החיים וזאת בשל העובדה הפשוטה שתוחלת החיים עלתה באופן דרמטי ב-50 השנים האחרונות. גם מי שאין בבעלותו ביטוח חיים עד כה רואה לנגד עיניו כעת מחיר ביטוח חיים אטרקטיבי ביותר.

חשוב מאוד לוודא שהתשלום החודשי לביטוח החיים תואם את טבלאות תוחלת החיים העדכניות, ככל שהבדיקה תבוצע מוקדם יותר ניתן להשיג חיסכון גדול יותר.

 

זכאות להוזלת ביטוח החיים תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 12,093 ישראלים כבר ביצעו בדיקת זכאות להוזלת ביטוח החיים, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להריץ בדיקת זכאות להוזלת ביטוח החיים על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

 

תוחלת החיים עלתה – אתם משלמים יותר עבור הביטוח שלכם

בשני העשורים האחרונים עלתה תוחלת החיים באופן משמעותי, וביחד איתה פחתו באופן דראסטי הסיכויים הסטטיסטיים למוות בגילאים צעירים. חשבון פשוט מגלה, כי אם אנחנו חיים יותר בממוצע – אנחנו משלמים את הפרמיה החודשית של ביטוח החיים על פני יותר זמן – ואישור חריג של חברות הביטוח מתייחס בדיוק לנקודה זו.

בשורה התחתונה, בשל העלייה בתוחלת החיים חברות הביטוח צפויות לקבל מכם יותר כסף. לכן, ניתן לאחרונה אישור להפחתה של עשרות אחוזים בתשלומי הפרמיות של ביטוח החיים, עבור אותם ביטוחי חיים באותם התנאים בדיוק.

כבר היום, ביטוחי חיים נרכשים בתנאים טובים יותר ביחס לאלה שרכשו מי שיש בידיהם פוליסות ביטוח חיים שנרכשו לפני שנת 2020. אם גם פוליסת ביטוח החיים שלכם נרכשה לפני יותר משנה – שווה לבדוק את המחירים החדשים לאותה פוליסה, ולקבל את ההנחה שמגיעה לכם.

 

עלות ביטוח החיים פוחתת – ואנחנו נשארים עם יותר כסף ביד

בישראל, משקי בית עד העשירון השמיני בממוצע מוציאים יותר ממה שהם מרוויחים. קשה לצמצם הוצאות, אולם כדאי לדעת כי הרכיב הביטוחי יגיע לעד 20% מתוך כלל ההוצאות הקבועות. מחקר שבוצע על ידי הלמ"ס בשנת 2017 מעלה כי משק בית ממוצע מבזבז יותר מ – 2,500 ₪ בכל חודש עבור ביטוחים שונים. חשוב שתדעו מה שרבים עוד לא גילו: ניתן להוזיל פרמיות ביטוחיות ולהפחית בעשרות אחוזים את התשלומים החודשיים לביטוח. מומלץ להתחיל בבדיקת הוזלה לפרמיית ביטוח החיים, לאור אותו אישור שהתקבל לאחרונה, להוזלה גורפת של מחירי הביטוח לאור העלייה בתוחלת החיים.

 

בכמה כסף מדובר, בעצם?

ביטוח חיים הוא בדרך כלל מוצר ביטוחי שמחזיקים בו המפרנסים של הבית. הוא מבטיח שיפוי כלכלי במקרה, חלילה, של מות אחד המפרנסים, ומאפשר התמודדות עם האובדן ללא דאגות כלכליות. העלות החודשית של ביטוח חיים משתנה על פי מאפיינים כמו המצב הבריאותי של המבוטח, סגנון החיים שלו ועוד. בממוצע, אנחנו משלמים בכל חודש עבור ביטוח חיים כ – 250 ₪ לאדם, או 500 ₪ לזוג.

 

האישור החדש להוזלה מאפשר הנחה של עשרות אחוזים בתשלומי הפרמיה החודשית.

בדיקה פשוטה תאפשר לכם לשלם פחות, ולקבל את אותו מוצר בדיוק. ההפחתה בתשלום אינה כרוכה בחיתום ביטוחי נוסף או בתהליך מסובך וארוך – להיפך, מדובר בתהליך פשוט וקצר, שבסופו, גובה התשלום שלכם לביטוח יפחת.

 

עשרות אלפי בעלי ביטוח יכולים לשלם פחות

לא תמיד פשוט לעקוב אחר התשלומים הקבועים שלנו ולמטב אותם. הימים עמוסים, התשלומים מרובים ולא תמיד יש לנו את הפנאי, היכולת ותשומת הלב הנדרשת על מנת לבדוק כל חבילה, כל תשלום קבוע וכל אפשרות לקבל הנחה. ההוראה החדשה להוזלה בתשלומים עבור ביטוח חיים היא הזדמנות לחסוך אלפי שקלים בחודש, בלי לפגוע בזכויותיכם כמבוטחים ובלי תהליכים תובעניים וארוכים

 

זכאות להוזלת ביטוח החיים תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 12,093 ישראלים כבר ביצעו בדיקת זכאות להוזלת ביטוח החיים, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להריץ בדיקת זכאות להוזלת ביטוח החיים על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

הוזלת ביטוח חיים
עינת מילר
האם אתה זכאי להוזלה בביטוח החיים?
בחר את קבוצת גילך לבצע בדיקה