הכנה ללידה: הערכה שתכין אותך הכי טוב שאפשר

עודכן 28 יוני, 2020

יום הלידה מתקרב בצעדי ענק, וזה בדיוק הזמן להיערך טוב יותר לרגע הגדול והמרגש. יש כמה פריטים שיכינו אותך היטב, כולל ערכת התנסות שאת עשויה לקבל במתנה

הכנה ללידה - כך תעשי את זה

סביר להניח שאת מכירה היטב את כל תסמיני ההיריון ואת בוודאי יודעת בדיוק מה קורה בכל שבוע שחולף. בשלב הזה אולי נרשמת גם לקורס הכנה ללידה, ואת מתחילה ללמוד קצת יותר לעומק את הנשימות הנכונות ואת כל האפשרויות שמחכות לך ביום הגדול. השאלה היא מה צריך להכין עוד לפני הלידה, ואיך תוכלי להיערך כבר מעכשיו ליום שאחרי. יש לנו תשובות, וגם ערכת התנסות שתוכלי לקבל בחינם רגע לפני שהכול קורה על ידי השתתפות בהגרלה שלנו.

 

אנו מגרילים ערכת נסיון של מוצרים לתינוק תלויה במספר גורמים. מעל 12,534 נשים ביצעו בדיקת התאמה לקבלת ערכת נסיון בחינם בהגרלה שלנו, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לקבלת ערכת נסיון בחינם בהגרלה על ידי בחירת הסטטוס שלך:

 

איך ייראה תיק הלידה שלך?

לפני הכל חשוב להבין מה צריך להיכנס לתיק שלך, זה שתקחי כשהצירים יתחילו והרגע הגדול יהיה קרוב יותר מאי פעם. כאן אפשר ורצוי להכין רשימה מסודרת של פריטים, כולל קלסר מעקב הריון (עם כל הבדיקות וגם עם תוכנית הלידה שלך), תעודת זהות, כרטיס מגנטי של קופת החולים, בגדים להחלפה ולשינה, טלפון ומטען לטלפון, וכמובן נעלי בית נוחות, כפכפים, גרביים, תחתונים וכל פריט אחר שתצטרכי למשך הזמן שבו תבלי בבית החולים.

 

מומלץ להיערך מראש גם עם פריטים ליורש (או ליורשת) העצר, לרבות סטים להחליפה (בגד גוף, אוברול, רגלית, כובע וגרביים), שמיכה דקה וטיטולי טטרה, וכן מוצצים וסל-קל, הפריט שאת ממש לא יכולה בלעדיו. בנוסף לכל אלה חשוב להיערך מראש עם חיתולים, מגבונים ומשטח החתלה – וכבר עכשיו תוכלי ליהנות מערכת התנסות של מוצרים לתינוק ללא עלות על ידי השתתפות בהגרלה שלנו, שכוללת את שלושת הפריטים החשובים כל כך.

 

תיק הלידה שלך
הכיני את תיק הלידה מראש – וזכרי לארוז גם חיתולים, מגבונים ומשטח החתלה

 

להסתגל לחיים החדשים שלך

ההריון אמנם מתפרש על פני תשעה חודשים ושלושה טריימסטרים, אבל האמת היא שיש טריימסטר נוסף, רביעי במספר, ואליו כדאי להיערך כבר עכשיו. אלה הם שלושת החודשים הראשונים לחייו של התינוק, והתקופה הזו נחשבת לתקופת מעבר חשובה במיוחד – מהרחם אל העולם האמיתי. זהו זמן ההסתגלות של שלכם זה לזו, ואין ספק שגם את זקוקה לזמן הזה כדי להתרגל לחיים חדשים ומרגשים במיוחד.

 

אם כן, ההמלצה היא לנצל את הזמן הקיים כדי להיערך ללידה ולתינוק שבדרך, לבלות יותר זמן איכות כבר עכשיו (רגע לפני הדבר האמיתי) ולהכין גם את כל מה שהילד שלך צריך, מהבגדים ועד לחיתולים ולמגבונים. ככל שתיערכי מראש כך תסירי מעצמך דאגות בהמשך, כשהראש שלך יהיה ממילא במקום אחר לחלוטין. למעשה, תוכלי להשתתף בהגרלה שלנו כבר עכשיו וקבל ערכת התנסות שכוללת חיתולים, מגבונים ומשטח החתלה – שלושה פריטים בסיסיים שתוכלי לקבל ללא עלות.

 

אנו מגרילים ערכת נסיון של מוצרים לתינוק תלויה במספר גורמים. מעל 12,534 נשים ביצעו בדיקת התאמה לקבלת ערכת נסיון בחינם בהגרלה שלנו, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לקבלת ערכת נסיון בחינם בהגרלה על ידי בחירת הסטטוס שלך:

 

התאמה לקבלת ערכת ניסיון בהגרלה
עינת מילר
האם את מתאימה לקבלת ערכת ניסיון חינם של מוצרים לתינוק?
בחרי את קבוצת הסטטוס שלך: