החיילים של היום לא פראיירים: אלפי חיילים משוחררים בוחרים ללמוד מקצוע עם פוטנציאל הכנסה עצום

עודכן 12 יולי, 2020

במדינת ישראל בשנת 2020, בעלי תארים אקדמיים מוצאים את עצמם עם שכר נמוך וללא עצמאות כלכלית. אלפי חיילים משוחררים שלא ניצלו את הפיקדון הצבאי שלהם, נוהרים לקורס ממוקד לאנליסטים פיננסים, עם פוטנציאל להכנסה עתידית גבוהה מאוד. בקורס הם מקבלים גם תיק מסחר שמאפשר להם להתחיל להרוויח עוד לפני שסיימו את הלימודים.

 

בין אם אתם עדיין סופרים את הימים לקראת השחרור המיוחל ובין אם נפרדתם מהמדים ואתם חושבים על השלב הבא ועל התואר האקדמי שלכם, חשוב שתכירו את אחד הקורסים המקצועיים והטובים ביותר שעומדים היום לרשותכם. הוא יחסוך לכם עשרות אלפי שקלים על לימודים אקדמיים, המון לילות לבנים בתקופות המבחנים ואת המרדף אחר משרה התחלתית בשכר מינימום. בסוף הקורס הזה יהיה לכם טייטל שעשוי לייצר עבורכם הכנסה נאה הרבה יותר: אנליסט פיננסי.

 

התאמה לקורס מסחר בשוק ההון תלויה במספר גורמים. מעל 12,945 כבר ביצעו בדיקת התאמה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להריץ בדיקת התאמה לקורס מסחר בשוק ההון על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

הזדמנות אמיתית – בלי תואר בכלכלה

קורס אנליסט פיננסי הוא קורס שמעניק לבוגרים שלו המון יתרונות משמעותיים, והבשורה האמיתית היא שכדי להירשם לקורס, ללמוד את שוק ההון ולהצליח בגדול, ממש לא צריך תואר בכלכלה וגם לא כישורים מתמטיים מיוחדים. למעשה, אין גם צורך בארבע שנות לימוד מייגעות, אלא בשנת לימודים ממוקדת שמותאמת לחיילים משוחררים שמחפשים את ההזדמנות להתחיל לעבוד ולהרוויח, בלי לבזבז את הזמן על משרות סטודנט חלקיות בתנאים נמוכים.

 

בוגרי הקורס כבר יודעים שיש להם את היכולת לייצר לעצמם הכנסה מצוינת כבר בתחילת הקורס, והיא זו שתאפשר להם לעשות את כל מה שהם רוצים. במקום למלצר או לעבוד כנציגי שירות במוקד טלפוני, פוטנציאל הרווח שלהם גדול יותר, הם יוצאים לחופשות ומי שמרגיש בכל זאת צורך ללמוד תואר אקדמי יכול לעשות את זה בלי להזדקק להלוואות סטודנטים. בנוסף, משתתפי הקורס מקבלים את ההזדמנות לסחור על תיק של 10,000 דולר ולוקחים לעצמם נתח נאה מהרווחים האפשריים. במילים אחרות, לקורס הזה לא מגיעים רק כדי ללמוד – אלא גם כדי להגדיל את הסיכויים להרוויח, ובענק.

קורס אנליסט פיננסי
קורס שמבטיח לכם עתיד כלכלי טוב יותר

 

שיעורים אונליין ואסטרטגיות מסחר

תוכנית ההכשרה הייחודית הזו תפורה באופן מושלם למידותיהם של החיילים המשוחררים. לא רק שהם יכולים לייצר לעצמם הכנסה כבר בתחילת הקורס, הם גם עושים את זה על חשבון הפקדון הצבאי שלהם, כלומר – במימון המדינה.

 

הקורס עצמו מורכב משיעורים מקצועיים הזמינים 24 שעות ביממה, וכן משיעורים פרונטליים ומקבוצות לימוד קטנות ואסטרטגיות שמשמשות את המשתתפים למסחר ברמה היומיומית. אלו הן האסטרטגיות שמייצרות למעלה מ-80% מרווחי החברה, והמשתתפים נהנים מהן לאורך כל הקורס, לצד כלים פרקטיים שונים כמו חדר מסחר המפוקח על ידי בית השקעות ושימוש במקורות שונים, לרבות סקירות ומידע על מניות, דוחות פיננסיים וניהול יומן מסחר.

 

אחד הכלים המשמעותיים ביותר מבחינת המשתתפים הוא כמובן תיק המסחר שצומח איתם ככל שהם משפרים את יכולות המסחר שלהם. בזמן שהחברה סופגת את ההפסדים, הסוחרים המתחילים נהנים מהרווחים. הנוסחה הזו פשוטה ומשתלמת במיוחד למי שרוצה לייצר לעצמו הכנסה גבוהה לאורך זמן, ואף להרוויח כבר בזמן הלימודים.

 

האפשרות ללמוד ולהרוויח מכל מקום בעולם

אם כן, משתתפי קורס אנליסט פיננסי בהחלט נהנים מהמון יתרונות משמעותיים:

  • הם לומדים על חשבון הפקדון הצבאי שלהם וללא עלויות נוספות
  • הם מבטיחים לעצמם ידע משמעותי שיכול לייצר עבורם עתיד כלכלי טוב יותר
  • הם יכולים ללמוד ולהרוויח כסף מכל מקום, גם במהלך הטיול הגדול של אחרי הצבא

 

עכשיו הגיע גם הזמן שלך ללמוד איך אפשר להרוויח הרבה יותר ולייצר הכנסות גבוהות כבר בזמן הלימודים. ההזדמנות הזו נמצאת במרחק לחיצת כפתור!

 

התאמה לקורס מסחר בשוק ההון תלויה במספר גורמים. מעל 12,945 כבר ביצעו בדיקת התאמה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להריץ בדיקת התאמה לקורס מסחר בשוק ההון על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

התאמה ללימודי שוק ההון
עינת מילר
האם אתם מתאימים לקורס מסחר בשוק ההון?
בחרו את קבוצת גילכם: