השיטה הזו מוכיחה שאפשר לרדת 15 ק"ג בחודשיים בלבד אבל היא לא בשביל כל אחד

עודכן 28 מרץ, 2024

במיוחד בתקופה המורכבת בה אנו נמצאים – אנשים רואים תוצאות מהירות ויעילות לטווח ארוך בשיטה ששינתה את החוקים לחלוטין. אם גם לך נמאס מדיאטות שלא עובדות ומעלייה במשקל, בדיוק ברגע שהצלחת סופסוף להוריד כמה קילוגרמים – הצטרפו ל 15 אלף נשים וגברים בארץ ובעולם שמוכיחים שהיא פשוט עובדת והמשקל נשמר עוד שנים לאחר מכן

דיאטת לורן

סביר להניח שגם לך יש ניסיון לא קצר בעולם הדיאטות, והאמת היא שרוב האנשים כבר ניסו שיטות שונות ומשונות, הורידו במשקל והעלו אותו בחזרה, לעתים גם עם ריבית. התהפוכות האלה היו מוכרות היטב גם ללורן גונר, שסבלה מעודף משקל חמור והורידה יותר מ-20 ק"ג בתוך פחות משלושה חודשים כחלק מהמחקר שעשתה באוקספורד, אנגליה.

 

השיטה מתאימה בעיקר למעוניינים בהורדת מעל 5 ק"ג ממשקלם, והוכיחה את עצמה במיוחד במקרים בהם היה צורך להוריד במשקל באופן ניכר ולשמור על המשקל החדש. היעילות של השיטה הוכיחה את עצמה שוב ושוב בדיוק במקרים אילו. השיטה היוקרתית להורדה במשקל שפותחה על ידי לורן גונר היא לא לכל אחד, ומיועדת רק למי שמוכן להשקיע בעצמו מספיק כדי לרדת מהמשקל ולשמור על כך לאורך זמן בצורה הבריאה ביותר האפשרית.

 

חשוב לציין, הדיאטה של לורן מהפכנית מאחר וכוללת תוספי צמחי מרפא טבעיים לחלוטין שלורן פיתחה כחלק ממחקר שביצעה באוקספורד. המטרה של צמחי המרפא היא אחת ויחידה: הם מסייעים לגוף לפרק שומן, לנקות רעלים ולאזן את רמת הסוכר בדם, מה שאומר שהירידה שלך במשקל תהיה אפקטיבית ונכונה הרבה יותר. במקום להוריד נוזלים או מסת שריר, הגוף שלך יפרק אך ורק שומן. 

 

התאמה לדיאטת לורן תלויה במספר גורמים. מעל 10,864 כבר ביצעו בדיקת התאמה לדיאטת לורן, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לדיאטת לורן על פי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

לדעת אילו פחמימות הן חברות

לפני כמה שנים, בזמן הלימודים שלה באנגליה ובעקבות הפרידה מבן הזוג שלה, לורן עשתה את מה שרבים מאיתנו מכירים: היא מצאה נחמה במקרר ובמשלוחי המזון. לא לקח לה הרבה זמן להוסיף למשקל הגוף שלה עשרים קילוגרמים שפגעו לא רק בביטחון העצמי שלה, אלא גם בתחושת הרעננות ובבריאות בכלל. אז היא עשתה עוד משהו שכולנו מכירים היטב: היא ניסתה דיאטות שונות ומשונות, מדיאטות חלבונים ועד לשיטות שכללו בעיקר צום לסירוגין, הרעבה עצמית, תסכול ועוד פחמימות.

 

הפתרון שלה למצב הזה היה פשוט: היא הבינה ששיטת הרזיה שבאמת תעזור לה פשוט לא קיימת ויצאה לבחון כל מחקר רלוונטי באוניברסיטת אוקספורד המפורסמת והבינה שיש המון מידע שם בחוץ, אבל לרוב מדובר במידע סותר ולא מאוד פרקטי. מצד שני, מחקרים מודרניים רבים, העלו מסקנה ברורה שאיתה כבר היה קשה להתווכח: תפריט "גנרי" להרזיה פשוט לא קיים! לכל גוף חילוף חומרים וגנטיקה משלו, ומכאן גם תזונה אישית ורשימת פחמימות משלו, אותן הוא יודע לעכל בלי להשמין.

 

 

 

לורן ניסתה ופיתחה את זה בעצמה בשילוב של מספר צמחי מרפא, עליהם חקרה בזמן כתיבת התזה שלה, ותוך שבועות ספורים, הסיוט של הדיאטות האינסופיות וההרעבות פשוט נגמר. היא חזרה לעצמה ולגזרה היפה של סטונדטית באוניברסיטה יוקרתית והטעם של החיים חזר אליה גם הוא. סטונדטים רבים וחברים בארץ ובחו"ל שהיו עדים  ל-"מהפך" שלה, החלו לבקש לשתף אותם במחקר ולורן מצאה את עצמה בונה תוכניות תזונה אישיות אל תוך הלילה ומדברת עם מטופלים מכל העולם, עוד לפני סיום הלימודים שלה.

 

תפריט אישי, יועצת תזונה מוסמכת ושימוש בכוחם של הצמחים

"כל אחד יכול להוריד מהאינטרנט תפריטים גנריים, אבל אנחנו כבר לא בימי הביניים," מסבירה לנו לורן. "זה לא סוד שכל גוף שונה מהאחר, וללא התאמה אישית, מעקב מקצועי ויומיומי ושינוי התזונה על בסיס ההתקדמות האישית, זה פשוט לא יעבוד."

 

את העקרונות הללו אפשר לראות באופן ברור גם בתוכנית הייחודית, שכוללת תפריט אישי המותאם להעדפות האישיות שלל, מצבך הבריאותי, אורח החיים שלך וגם לאירועים מיוחדים שעשויים לצוץ לאורך הדרך. התפריט מותאם באופן מדויק על ידי דיאטנית קלינית או נטורופטית מוסמכת, שעברה את ההכשרה המלאה של השיטה אצל לורן, ולמדה לבצע מעקב יומיומי, ולוודא ירידה יומית של בין 200-500 גרם שומן טהור כל יום.

 

תפריט בהתאמה אישית, ליווי מקצועי וצמחים טבעיים

 

בנוסף, הדיאטה של לורן כוללת גם צמחי מרפא טבעיים לחלוטין, ולהם יש מטרה אחת ויחידה: הם מסייעים לגוף לפרק שומן, לנקות רעלים ולאזן את רמת הסוכר בדם, מה שאומר שהירידה שלך במשקל תהיה אפקטיבית ונכונה הרבה יותר. במקום להוריד נוזלים או מסת שריר, הגוף שלך יפרק אך ורק שומן, ובמילים אחרות – הגוף שלך יהיה מוכן לקיץ עוד לפני שעונת הביקיני תתחיל באופן רשמי.

 

התאמה לדיאטת לורן תלויה במספר גורמים. מעל 10,864 כבר ביצעו בדיקת התאמה לדיאטת לורן, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לדיאטת לורן על פי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

התאמה לדיאטת לורן
עינת מילר
האם דיאטת לורן מתאימה לך?
לאיזו קבוצה אתם משתייכים?