קיץ חם במנוי פיס: חשבתם שזה רק בשביל ההזדמנות לזכות בעד מיליון וחצי שקלים? יש לנו הפתעות בשבילכם!

עודכן 24 אפריל, 2024

מנויי הפיס מרוויחים בלי הפסקה: הרבה יותר מאשר רק הסיכוי להצטרף לעשרות ברי המזל שמקבלים את הטלפון המיוחל המודיע על זכייה ב – 50,000 עד 1.5 מיליוני שקלים בכל חודש, מנויי מפעל הפיס נהנים מהטבות שחבל לפספס.

עשרות זוכים חדשים מדי שבוע

כשחם בחוץ או כשקר בחוץ, עם או בלי בידוד, אנחנו יכולים להיות בטוחים בדבר אחד שאינו משתנה: הגרלת מפעל הפיס ממשיכה להתקיים מדי שבוע. עשרות הזוכים צוברים יחד פרסי זכייה בסכומים של עשרות ואף מאות אלפי שקלים. בזכות שיטת הזכייה המובטחת (Must Win) – תמיד ישנם זוכים בכל הגרלה בפרסים הראשונים.

מה הייתם עושים אתם, אם הטלפון היה מצלצל, ובצד השני של השיחה היה קול עליז שמבשר לכם שהרגע התעשרתם בסכום בעל חמש או שש ספרות?
אם יש לכם מנוי של מפעל הפיס, כדאי שתחשבו על זה, כי השיחה הזו עשויה להגיע אליכם בקרוב – אבל אפילו לפני שאתם מתכננים איך תיהנו מסכומי הזכייה שלכם חשוב לדעת שגם לפני שזכיתם בפרס הגדול – מנויים של מפעל הפיס מרוויחים בגדול. עם הטבות שוות במיוחד שתוכלו לממש בכל שופינג, לסרטים ומסעדות, לחנויות בגדים ומותגים, לחוויות ואטרקציות לכל המשפחה ועוד ועוד – אתר ההטבות של מנויי מפעל הפיס בלבד, מתחדש ומציע הטבות שיהפכו כל שופינג לכיף אמיתי, ויהפכו שימושיים באמת בארנק שלכם.

 

התאמה למנוי למפעל הפיס תלויה במספר גורמים. מעל 17,956 ישראלים כבר ביצעו התאמה למנוי למפעל הפיס, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה למנוי למפעל הפיס על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

מי יזכה בפרס הראשון? עד מיליון וחצי שקלים בכל הגרלה!

הגרלות מנוי פיס מתקיימות מדי שבוע (5 הגרלות בחודש), ובכל חודש זוכים למעלה מ-50 מנויים בפרסים הראשונים בסכומים של 50,000 ועד מיליון וחצי שקלים.

מנויי מפעל הפיס נכנסים להגרלות באמצעות מספר המזל האישי שלהם, אותו יוכלו לקבוע בעצמם או לקבל באופן אקראי. זהו המספר שמייצג את המנויים בכל ההגרלות השבועיות, ומדי יום חמישי מוכרזים הזוכים החדשים.

בכל חודש מוגרלים גם פרסים כספיים נוספים, ואם זה לא מפתה מספיק, כדאי שתדעו שעוד עשרה מנויים ברי מזל בכל חודש יזכו במכונית חדשה, 25 מנויים יזכו בחופשה זוגית לניו יורק, ועוד 75 מנויים שהולכים לבלות נהדר, יזכו בחופשה זוגית לברצלונה!

וזה עוד לא הכל….

 

אז מה יגרום לכם ללחוץ על הכפתור – הסיכוי להפוך למיליונרים, או ההטבות בהן לבטח תזכו?

אמנם, בכל חודש על חמשת ההגרלות שלו, נולדים עשירים חדשים בישראל ומצטרפות עוד משפחות שמקבלות הזדמנות להגשים חלומות בזכות זכיית המנוי שלהם במפעל הפיס. אבל אנחנו במפעל הפיס, אימצנו את הסלוגן "או שתזכו או שתרוויחו" – ויש לנו צוות מיוחד שדואג להעשיר את אתר ההטבות המיוחד עבור מנויי מפעל הפיס, הוא אתר paisplus.co.il, בהטבות שוות במיוחד, שמתעדכנות כל העת.

מה מחכה לכם באתר ההטבות של מנויי מפעל הפיס? בשתי מילים: מה לא? תמצאו שם כרטיסים מוזלים לסרטים ולמגוון פעילויות פנאי ובידור עם או בלי הילדים, הנחות לרשתות מותגים גדולות כמו נייק, אדידס, מינהנה, ורבות אחרות, הנחות לרכישת ספרים ומארזים לתינוקות, הנחות ברשתות מזון גדולות ואפילו מקדונלדס – ועוד המון דרכים לחגוג את החיים, בפחות כסף.

מנויי מפעל הפיס יכולים גם להזמין משלוחים ממגוון גדול מאוד של מסעדות רגילות ומסעדות מזון מהיר בכל רחבי הארץ, ולקבל את האוכל עד הבית. הכול דרך אתר ההטבות של מנויי פיס. 

 

התאמה למנוי למפעל הפיס תלויה במספר גורמים. מעל 17,956 ישראלים כבר ביצעו התאמה למנוי למפעל הפיס, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה למנוי למפעל הפיס על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

 

* כפוף לפרטי ההטבה והתקנון באתר. המכירה אסורה למי שטרם מלאו לו 18 שנה. אזהרה: משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים קובע כי הימורים עלולים להיות ממכרים. ניתן ליצור קשר עם מוקד הרווחה למידע וסיוע של משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, שמספרו 118 (שיחה חינם) 24 שעות ביממה. הזכייה תלויה במזל בלבד ואינה קשורה לידע, ניסיון, יכולת או ריבוי משחקים. בהגרלות המנויים יכולים לזכות בפרס מרבי אשר נע בין 50,000 ל-1.5 מיליון ש"ח. סכום הפרס משתנה מהגרלה להגרלה, כפוף לילקוט הפרסומים ולתיקוניו המתפרסמים מעת לעת. הזכיות חייבות במס.

מנוי למפעל הפיס
עינת מילר
האם אתה מתאים להרשמה למנוי למפעל הפיס?
בחר את קבוצת גילך: