משתחררים מהמאבק במשקל ובדיאטות: השיטה שעוזרת לישראלים לרדת עשרות קילו כבר בדיאטה הראשונה

עודכן 26 אפריל, 2024

הכירו את השיטה שעזרה לאלפי ישראלים להוריד משקל בצורה מהירה וחכמה כבר בדיאטה הראשונה. 

"אחרי אחרי" – תמונות של אנשים שביצעו דיאטה בשיטה, שנה-שנתיים לאחר התוכנית, ללא כל ליווי או תמיכה. המשך ישיר של התוצאות!

 

המודעות לתזונה הנכונה ולנראות, מביאה רבים באוכלוסייה לפנות למגוון הרחב של שיטות הדיאטה המוצעות, מגוון שאין לו סוף, ולהשקיע מזמנם ומכספם במטרה למצוא את הדיאטה המתאימה להם, שבאמצעותה יוכלו להשיג את יעדם. עם זאת, מעל 95% מעושי הדיאטה ברחבי העולם מעלים בסופו של דבר את משקלם חזרה ולעיתים אף יותר, עובדה הגורמת לחלקם לפנות לדיאטות אחרות על מנת למצוא את השיטה שתסייע להם להוריד את המשקל העודף ולשמור על המשקל התקין. באופן זה, נכנסים רבים למעגל דיאטות אינסופי, הכולל מאבק יומיומי באוכל, בפיתויים ובמשקל עצמו, מבלי להבין שהבעיה העיקרית ממנה הם סובלים היא מנטלית, או כפי שאומר הביטוי הידוע – הכל בראש.

לכן, השיטה החדשה להורדה במשקל של גיל רווה נמדדת לא רק ביכולתה לסייע בהורדה במשקל, אלא (ואולי בעיקר) ביכולתה לאפשר לכם לשמור על התוצאה שתשיגו גם בסוף התהליך.

 

התאמה לשיטה החדשה להורדה במשקל תלויה במספר גורמים. מעל 13,862 כבר ביצעו בדיקת התאמה לשיטה החדשה להורדה במשקל, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לשיטה החדשה להורדה במשקל על פי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

 

בעוד אלו שהתמכרו למעגל הדיאטות ממשיכים לחיות מדיאטה לדיאטה, רבים כבר מצאו את הדרך האידיאלית ופנו לדיאטה המתמקדת במתן פתרונות מנטליים קבועים לבעיית ההשמנה ושמירה על המשקל התקין המתקבל בסופה. דיאטה מסוג זה כוללת שילוב של מספר שיטות המבדילות אותה לחלוטין מדיאטות אחרות:

  • תכנית ליווי דיגיטלית שאינה מצריכה מפגשים מחוץ לבית, מתו אפשרות להתייעצות עם מגוון מומחים מעולמות התזונה והפסיכולוגיה, ותמיכה אישית צמודה למתקשים בתהליך.
  • בניית תכנית תזונתית אישית על ידי צוות נטורופתים מומחים, המותאמת ללקוח, להרגלי חייו ולהרגלי האכילה שלו. זאת בניגוד לדיאטות בהן בסיס התפריט מובנה מותאם באופן אישי ללקוח.
  • ליווי תזונתי ומתן כלים מנטליים לתמיכה בלקוח בהתמודדות עם הקשיים העולים בתהליך הדיאטה והכוללים התמודדות עם פיתויים זמינים (במיוחד בתקופה זו בה חלקנו נמצאים בבית), לחץ חברתי בארוחות, אכילה בתקופה של קשיים רגשיים, דחף אכילה בסוף היום ועוד.
  • ניתוק התלות הפיזיולוגית ממזונות ממכרים, באמצעות תהליך ניקוי ואימוץ דרך פעולה מובנית.
  • גמילה רגשית ואימוץ כלים המשמשים את הלקוח לפיתוח שליטה עצמית והתמדה, כך שלא יזדקק בהמשך לסיוע של איש מקצוע לשם שמירה על המשקל התקין.

 

אז אם גם לכם נמאס ממעגל הדיאטות או אם אתם רוצים לעשות זאת נכון כבר בדיאטה הראשונה, בחרו בדיאטה שלא מסייעת רק בהורדה במשקל, אלא גם בחינוך עצמי, בפתרון בעיות מנטליות הנוגעות לתזונה ובשינוי מחשבתי, המסייעים בשמירה על המשקל התקין ובאימוץ אורח חיים בריא עד 120. אלפי ישראלים כבר נהנים מהגוף שעליו תמיד חלמו, והם מצליחים לשמור עליו בדיוק כמו שהוא לאורך שנים.

 

 

התאמה לשיטה החדשה להורדה במשקל תלויה במספר גורמים. מעל 13,862 כבר ביצעו בדיקת התאמה לשיטה החדשה להורדה במשקל, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לשיטה החדשה להורדה במשקל על פי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

התאמה לדיאטה
עינת מילר
האם השיטה החדשה להורדה במשקל מתאימה לך?
לאיזו קבוצה אתם משתייכים?