החזר כספי על הוצאות רפואיות גם ללא הצהרת בריאות

עודכן 22 ספטמבר, 2020

קיבלת הפניה לעשות MRI ולא מאשרים לך בקופה? אין תורים ל-CT או לרופא מומחה? אזרחים מודאגים הבינו שקשה לסמוך על קופות החולים. עכשיו, בהצטרפות לכתב השירות החדש, עשרות אלפי ישראלים גילו שאפשר לחסוך זמן ולקבל תור מיידי אצל רופא פרטי ולקבל החזר כספי על ההוצאות הרפואיות. אפילו ניתן לקבל תור מיידי לבדיקת הדמיה MRI וגם עליה לקבל כסף חזרה. ומה שהכי חשוב שלא צריך לחתום על הצהרת בריאות – כל אחד, גם עם מצב בריאותי קיים, יכול להצטרף לכתב שירות.

בעקבות הרפורמה של משרד האוצר נוצרה תחרות עזה בין נותני השירותים והנהנים מכך הם כמובן הצרכנים הישראלים שיכולים כעת להצטרף לכתב שירות שמאפשר לתאם תור לרופא מומחה או לבדיקת הדמייה באופן מהיר. כתב השירות מעניק החזר כספי עבור הוצאות רפואיות גם ללא הצהרת בריאות. במיוחד עכשיו הישראלים צריכים את הזמינות לשירותי הבריאות שלהם בלי לחכות. כבר למעלה מ-40 אלף ישראלים קפצו כבר על המציאה והצטרפו לכתב שירות.

 

מהו כתב שירות אמבולוטורי?

כתב שירות זה מעניק מטריה של שירותים רפואיים נלווים המסופקים על ידי רופאים ומטפלים חיצוניים ללא תלות בקופות החולים. בדיקות תקופתיות, התייעצויות עם רופאים, הדמיות, בדיקות הריון, כל אלו ועוד נכללים בתוך כתב השירות ולמעשה מעניקים לרוכש אותו גם החזר כספי וגם את היכולת לקבל שירותי רפואה פרטיים ומהירים.

 

אם כך מהם היתרונות?

אין צורך בהצהרת בריאות – היתרון הכי גדול של כתב השירות הוא שכל מי שרוכש אותו אינו מחויב לחתום ולהצהיר על הצהרת בריאות – כך שגם בעלי מוגבלויות או חולים במחלות כרוניות יכולים להנות ממנו באופן מלא. יתרון זה הופך את כתב השירות לכמעט הכרחי עבור אוכלוסיות שלמות שסובלות ממצב בריאותי לא תקין.

 

בדיקות תקופתיות מלאות (סקר מנהלים) – בדיקה אקסקלוסיבית במלון הילטון תל אביב או במלון מצודת דוד בירושלים (כולל חניה וארוחת בוקר) שמעבירה אותך סדרה שלמה של בדיקות אצל כל המומחים במקום אחד. במקום להתרוצץ ממרפאה למרפאה ולהתחנן להפניות מרופא המשפחה הכל נעשה במקום אחד בדיקות דם, שתן וצואה, עיניים, שמיעה, לב, מאמץ, אורטפדיה והכל בבת אחת. לאחר קבלת התוצאות מתקיימת שיחה עם רופא לקבלת תקציר כל הבדיקות והמלצות למעקב ועוד.

 

בחירה חופשית של רופאים ונותני שירות – אין צורך לבחור רופא מרשימה מצומצמת של רופאי "הסדר". פשוט בוחרים ברופא שמתאים לציפיות שלנו וקובעים תור הכי קרוב שיש. לא צריך להמתין חודשים לתור ואפשר לקבל טיפול רפואי מהיר לכל בעיה שצצה.

 

הדמיות – בישראל יש בעיה בקבלת תור מהיר להדמיות, במיוחד לMRI שזו הדמיה מדוייקת וללא קרינה. מכיוון שהיא מאוד יקרה קופות החולים ממעטות לאשר את השימוש בה וכחלופה מאשרים הדמיות עם קרינה בעייתית. עם כתב השרות מקבלים תור מהיר גם ל MRI וכל זאת עם החזר כספי.

 

תשלום תביעות מידי – מכיוון שלא עוברים את כל המנגנון הבירוקרטי שמערים קשיים של חברות הביטוח, עם הצגת קבלות מקבלים מייד החזר כספי על הוצאות רפואיות ללא דחיות יוצרות.

 

מחיר מוזל – ממש לפני הסגר הוחלט להוזיל את המחיר החודשי וכעת הוא עומד על 80 ש"ח לאדם יחיד. זוג שירצה להצטרף יקבל עוד הוזלה משמעותית והמחיר יהיה רק 110 ש"ח לזוג.

 

חשוב לדעת שמרגע ההצטרפות לכתב השירות ישנה תקופת אכשרה של 3 חודשים שבה לא ניתן לעשות שימוש בכתב השירות.

לסיכום, אפשר לומר שכתב השירות האמבולטורי מהווה הזדמנות אמיתית לקבלת החזרים כספיים משמעותיים על הוצאות רפואיות בד בבד עם קבלת איכות שירות רפואי גבוה יותר מהמקובל בקופות החולים ובנוסף, ואלי הכי חשוב, לקבל כל זאת במהירות וללא המתנה מסורבלת לתורים שיכולה להציל חיים ולשפר את איכות בריאותינו.

 

התאמה לכתב שירות תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 38,435 ישראלים כבר ביצעו בדיקת התאמה לכתב שירות, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להריץ בדיקת התאמה לכתב שירות על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

התאמה לכתב שירות
עינת מילר
בדוק התאמה לכתב שירות
בחר את קבוצת גילך: