בעקבות המשבר הכלכלי: שיא בפתיחת חנויות אינטרנטיות ובמכירה בשיטת הדרופשיפינג

עודכן 26 אוקטובר, 2020

המשבר החמור שנוצר בעקבות התפשטות הקורונה, הביא רבים אשר נקלעו למצוקה כלכלית, לחפש פתרונות נגישים ודרכים חדשות ליצירת הכנסה נוספת ולהיחלצות מהמשבר. כך, גילו כבר אלפי ישראלים את עולם המכירות באיביי והדרופשיפינג.

עידן הדיגיטל עיצב מחדש את תרבות הצריכה ואת תחום המכירות. אם עד לפני שנות דור היו הקניות של אנשים פרטיים מתבצעות ברובן באופן פרונטלי בלבד, הרי שכיום, עם ההתפתחות הטכנולוגית הדיגיטלית, רכישות של מוצרים ושירותים ניתנים לביצוע מכל מקום בעולם. התפתחות זו יצרה הזדמנויות אינסופיות לחשיפת מוצרים, להפצתם ולמכירתם מכל מקום בעולם, לכל מקום בעולם!

כיום, אלפי ישראלים ממהרים להרשם לקורס דרופשיפינג ראשון מסוגו בארץ שנותן, ברוח התקופה – החזר כספי מלא מובטח לתלמידיו על הקורס בהתאם להצלחתו של התלמיד. בנוסף, כל תלמיד מקבל שיעור ניסיון מתנה עם מנטור מקצועי אחד על אחד. בשיעור התלמיד כבר ילמד לפתוח חנות ומבוא על דרופשיפינג בכדי להבין האם הוא מתאים לקורס, והאם הקורס מתאים לו. 

 

התאמה לקורס דרופשיפינג שייצר לך הכנסה תלויה במספר גורמים. מעל 12,865 ישראלים כבר ביצעו התאמה לקורס, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לקורס דרופשיפינג על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

רשת ביטחון כלכלית – במיוחד עכשיו

הקידמה הטכנולוגית המאפשרת מכירה אינטרנטית פשוטה של מוצרים ושליחתם בקלות לכל מקום בעולם, פתחה את הדלת לעולם המכירות גם בפני אלו שמעולם לא עסקו בתחום זה. כיום, כל מי שמעוניין למכור מוצר כלשהו, יכול לעשות זאת גם מבלי להחזיק כלל במוצר! אז מה סוד הקסם? דרופ שיפינג!

בשיטת הדרופ שיפינג באיביי, אין הוצאות מוקדמות על קניית סחורות או מוצרים. בשיטה זו רק לאחר שביצעתם מכירה בפועל, אתם קונים את המוצר מהספק ושולחים אותו ללקוח שביצע את הרכישה. נשמע פשוט? לא תאמינו עד כמה. רבים שגילו את הדרופ שיפינג לא הבינו איך לא עשו זאת קודם.

במיוחד עכשיו, בתקופת המשבר, מתחילים יותר ויותר ישראלים לנצל שיטה זו, לייצר עסק מניב באינטרנט וליהנות מרווחים הנעים בין אלפי שקלים לעשרות אלפי דולרים מעבודה מהבית או כהכנסה פסיבית נוספת.
צעירים ומבוגרים, שכירים ועצמאיים, עובדים זוטרים ומנהלים, מכל שכבות האוכלוסייה וממגוון ענפי התעסוקה, כבר גילו את סודות המכירה באיביי והדרופשיפינג והבטיחו לעצמם הכנסה נוספת או אף עיקרית ורשת ביטחון כלכלית!

 

הזדמנות שווה לכולם וגם אתם יכולים!

העיסוק בדרופשיפיג אינו דורש כל ידע או הכשרה קודמים, אלא רק מחשב וחיבור לאינטרנט. כך, כל מי שמעוניין לעסוק בתחום זה, יכול לעשות זאת בקלות וללא ניסיון קודם. כל שנדרש הוא לימוד השיטה והבנת העקרונות הבסיסיים.

חברת ליביי, הפועלת כבר כעשור בעולם הסחר האלקטרוני, מציעה מסלול הכשרה ייחודי וייעודי המועבר על ידי מיטב אנשי הצוות של החברה, החיים ונושמים את עולם השיווק הדיגיטלי. החברה מציעה הדרכה מקיפה תוך ליווי צמוד ואישי. ההדרכה מתבצעת בשיטות חדשניות המביאות את ההכשרה לרמה הגבוהה ביותר מבין החברות והארגונים המכשירים למכירה בשיטת הדרופ שיפינג. לימוד המודל העסקי המוכח למכירה בשיטת דרופ שיפינג שפיתחה החברה, מבטיח את הצלחתם של כל התלמידים שיעקבו אחריו ומסביר את אחוזי ההצלחה הגבוהים של בוגרי הקורס ואת אחוזי הרווח המגיעים ל 20%-30% לכל מוצר שמוכרים. בנוסף, מובטחת לכל תלמיד תמיכה אישית במשך שנה בווצאפ ובאימייל, על מנת לוודא את פעילותם המוצלחת!

חירות כלכלית בעבודה מהבית ועצמאות תעסוקתית מלאה הופכים בימים אלה מחלום למציאות. אם אחרים כבר עושים זאת – גם אתם יכולים! אז בזמן שישנם כאלו הממשיכים לשקוע תוך המתנה לסיום המשבר הכלכלי, ישנם אלה המסיימים אותו בעצמם.

 

התאמה לקורס דרופשיפינג שייצר לך הכנסה תלויה במספר גורמים. מעל 12,865 ישראלים כבר ביצעו התאמה לקורס, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לקורס דרופשיפינג על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

קורס דרופשיפינג
עינת מילר
האם אתם מתאימים לקורס בניית חנות באינטרנט?
לאיזו קבוצה אתם משתייכים?