הרפורמה בביטוחי הבריאות של משרד האוצר – הנחה קבועה ומובטחת מראש ל- 10 שנים!

עודכן 19 מרץ, 2024

 לאורך השנים משרד האוצר הוציא רפורמה אחרי רפורמה שגרמה לשינויים אדירים במחיר ביטוחי הבריאות – וכעת רפורמה חדשה שמחייבת את חברות הביטוח לתת בפוליסות החדשות הנחה קבועה ומובטחת מראש ל- 10 שנים!

[משלם יותר ממה שצריך על ביטוח בריאות? לחץ כאן לבדיקה]

 שמעת על הרפורמה בביטוחי הבריאות אבל עדיין לא יצא לך להגיע לזה? אם את/ה בין גילאי 25-65 יש לך עכשיו הזדמנות לבדוק את ביטוח הבריאות שלך בחינם.  

 

זכאות לבדיקת התאמה של ביטוחי הבריאות תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 36,943 ישראלים כבר ביצעו בדיקת התאמה של ביטוח הבריאות, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להריץ בדיקת התאמה על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

כפל ביטוחי – אולי גם אצלך?

הרפורמות בביטוחי הבריאות לאורך השנים יצרו כפל ביטוחי אדיר . באוצר מעריכים כי כיום נמצאות בישראל כ -30 מיליון פוליסות ביטוח עליהם מוציא הציבור בישראל כ- 60 מיליארד שקלים בשנה. מבדיקות שעשה משרד האוצר נמצאו כ 6.5  מליון ביטוחים כפולים !

מנתונים שהציגה רשות שוק ההון בוועדת הכספים עולה כי  28% מהביטוחים הכפולים הם עבור ביטוח חיים, 22% עבור ביטוח תאונות אישיות, 14% עבור ניתוחים מהשקל הראשון, 13% עבור ביטוח תרופות, 10% עבור ביטוח סיעודי, 8% עבור ביטוח ייעוץ ובדיקות ו-5% עבור ביטוח מחלות קשות. סך הביטוחים הכפולים שנמצאו בהר הביטוח עומדים על 6.5 מליון.

במקרים מסויימים למבוטחים היה כפל ביטוחי במספר חברות ביטוח כאשר  40% מהכפילויות היו בגין ביטוחי ייעוץ ובדיקה, 17% היו בגין ביטוחי מבנה, 17% בגין ביטוחי סיעוד, 15% בגין ביטוחי מבנה ותכולה ו 11% עבור ביטוחי חיים.

מעבר לבדיקת הכפל הביטוחי,יש צורך גם בבדיקה לגבי שאר הביטוחים הפרטיים ובתוכם ביטוחי חיים, סיעוד תאונות ומחלות. הרפורמה אומנם לא נגעה אליהם באופן ישיר אך הם הושפעו ממנה בעקיפין.

 

אלפי ישראלים מרגישים שהם משלמים יותר ממה שהם צריכים על ביטוח הבריאות שלהם, גם אתם?

ניתן להריץ בדיקת התאמה על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

הרפורמה בביטוחי הבריאות – מה השינויים הגדולים

השוואת מחירים פשוטה – עד היום היה מאוד קשה להשוות בין הביטוחים של החברות השונות ולכן גם היה קשה לקבל מחיר תחרותי עבורם. כיום, בעקבות הרפורמה כל הביטוחים זהים במהותם וכעת נשאר רק להשוות מחירים בין החברות ולקבל המחיר הטוב ביותר. הביטוחים מתחייבים להעניק טיפול בכל מצב בו תזדקק לשימוש בביטוח על פני תקופה ארוכה ביותר.

עדכון הביטוחים מדי שנתיים – לפני הרפורמה המחיר עבור פוליסת הביטוח היה קבוע בלי קשר לעדכונים הטכנולוגיים ולכיסויים הרלוונטיים בו. כיום הביטוחים יעודכנו כל שנתיים מחדש – גם במחיר וגם בעומק ורוחב הכיסוי כך שכיסויים לא רלוונטיים ייפלטו מהביטוח.

תחרות רבותי תחרות – כעת לחברות הביטוח יש אינטרס לתת מחיר תחרותי שכן הביטוחים הם זהים לכולם. מצב בריא זה של תחרות יביא המחירים לאופטימום מצד אחד אך גם צפוי להעלות את רמת השרות ללקוח שכן זו תהיה האפשרות היחידה להציב יתרון אל מול המבטוחים. התחרות מטיבה עם כולנו.

אז מה עושים? בודקים כמה אפשר לחסוך בבדיקת ביטוח הבריאות הקיים לך

 

זכאות לבדיקת התאמה של ביטוחי הבריאות תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 36,943 ישראלים כבר ביצעו בדיקת התאמה של ביטוח הבריאות, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להריץ בדיקת התאמה על ידי בחירת קבוצת גילך:

רפורמה בביטוח הבריאות
עינת מילר
האם גם אתם זכאים להנחה ל10 שנים?
בחר את קבוצת גילך לבצע בדיקה