אלפי ישראלים מקבלים סופסוף את תו הנכה שמגיע להם

עודכן 25 נובמבר, 2020

הזכאים לקבלת תו נכה אמורים ליהנות מחניה נוחה וקרובה, אבל הבירוקרטיה המורכבת מתישה אותם, כמו במקרה של אברהם – שניסה לקבל תו נכה מספר פעמים אבל בקשתו נדחתה. עם הליווי המקצועי של חברת "הזכויות" הוא השיג לבסוף את התו המיוחל, וכעת תוכלו גם אתם להגדיל את הסיכוי לממש את זכאותכם.

קבלת תו נכה

אנשים רבים, אשר סובלים ממוגבלויות ומחלות כרוניות שונות, אמורים לקבל לידיהם תו נכה ייעודי לכלי הרכב. אלא שבמציאות נראה כי גם מי שזכאי לתו מתקשה לקבל אותו. זהו גם סיפורו של אברהם מחולון, שניידותו מוגבלת ומשום כך אמור אף הוא לקבל את התו על שלל היתרונות שלו. על אף שהגיש בקשה למשרד הרישוי נענה אברהם בשלילה, וגם כשערער על ההחלטה והגיש בקשה נוספת – נתקל בסירוב. הבשורה הטובה עבור אברהם, ועבור רבים אחרים במצבו, היא שאין כל סיבה להסתפק בתשובה שלילית, ואפשר לקבל את התו שיקל משמעותית על הניידות ועל ההתנהלות היומיומית.

 

זכאות לקבלת תו נכה תלויה במספר גורמים, כמו אם אתה סובל מפציעה או מחלה. נכון להיום, מעל 10,957 ישראלים כבר בדקו אם ניתן לסייע להם לקבל תו נכה.

ניתן לבדוק רלוונטיות שלך לקבלת תו נכה על ידי בחירת הקבוצה שאתה שייך אליה:

 

מי בכלל זכאי לקבלת תו נכה?

אברהם הוא אחד מעשרות אלפי ישראלים שמצבם הבריאותי מעניק להם את הזכות לקבל תו נכה, אבל הם מתקשים להשיגו. הזכאות ניתנת – בין השאר – למי שחווה קשיים מהותיים בהליכה, לחולי אלצהיימר, סרטן או שיתוק מוחין, למשל, וכן למי שמטפל בקרוב משפחה עם נכות. בחברת "הזכויות" מסבירים שעבור ישראלים אלה ואחרים, תו החניה הוא פתרון חיוני שמבטיח להם חניה חינם בכל הארץ, מקומות חניה שמורים המספקים גישה נוחה מאוד, וכן הקלות באגרת הרישוי.

 

אם כן, מי שנתקל בקשיים בהשגת התו חשוב שיידע שהוא לא לבד, ויש דרך לפתור את הבעיה. אברהם, למשל, נעזר בשירותיה של "הזכויות", והצוות המקצועי של החברה חסך לו את התהליך המורכב ואת הבירורקטיה האינסופית. בזכות הניסיון של חברי הצוות, חלקם עובדי ביטוח לאומי לשעבר ואחרים מומחים רפואיים שיודעים להכין היטב לוועדות הרפואיות – הסיכוי לממש את הזכאות ולקבל את תו הנכה גבוה הרבה יותר.

 

בדיקה חינם – וללא כל התחייבות

לפני הגשת הבקשה לקבלת תו נכה ניתן לבצע בדיקה מקדימה במטרה לוודא כי הזכאות אכן קיימת. חברת "הזכויות" נכנסת לתמונה כבר בשלב הזה, ומציעה את הבדיקה ללא כל עלות, וגם ללא התחייבות. בעקבות הבדיקה ניתן לקבוע האם ניתן להגיש את הבקשה, איך ניתן לשפר את סיכויי ההצלחה ואילו מסמכים ואישורים נדרשים.

 

בפועל, הליווי המקצועי הוא גורם משמעותי שמסייע רבות לזכאים שמוצאים עצמם מתוסכלים מול המערכת המסורבלת. רבים מבינים היום שזוהי הדרך הטובה והמהירה ביותר עבורם עוד לפני שניסו להתמודד עם האתגרים הבירוקרטים שמצפים להם. אחרים נעזרים בשירות גם לצורך החידוש, פשוט משום שמדובר בפתרון יעיל, פרקטי ונוח הרבה יותר.

 

זכאות לקבלת תו נכה תלויה במספר גורמים, כמו אם אתה סובל מפציעה או מחלה. נכון להיום, מעל 10,957 ישראלים כבר בדקו אם ניתן לסייע להם לקבל תו נכה.

ניתן לבדוק רלוונטיות שלך לקבלת תו נכה על ידי בחירת הקבוצה שאתה שייך אליה:

 

בדיקת זכאות
עינת מילר
האם אתה מתאים לקבל תו נכה?
סמן את הקבוצה שלך